MK2 TD+ic NIE PALI(POMPA)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

MK2 TD+ic NIE PALI(POMPA)

Post autor: thumbs » pn paź 11, 2010 21:37

wiec wtrysk mam znaczony od poprzedniego paska rozrzadu i jak jest cieply to pali na 1 ruch tloku. przestawialem go kilka razy a wczoraj jak nie chcial odpalic to wykrecalem wtryski i robilem tak to wszystkie 4 za swiecily sie rowno. moze sie nie znam ale skoro zaswiecaja sie rowno to powinno byc chyba ok. zalozylem nawet reczna pompke przy filtrze do pompowania paliwa bo zauwazylem tam powietrze. ale to nic nie dalo :(

Wiec oddalem dzisiaj auto. ma zobaczyc cisnienie na tlokach i pompa do sprawsdzenia, ale powiedzial ze jak by byly pierscienie to by wziol olej a tu od 6000 km ani grama wiec. WIEC ZOBACZYMY bądźmy jak najtańszej nadziei :D:D:D






MK2 1.3 b+lpg cale na czesci :D
Ostatnio zmieniony wt paź 12, 2010 20:18 przez thumbs, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

MK2 TD+ic NIE PALI(POMPA)

Post autor: karol8114 » pn paź 11, 2010 21:42

Wykręcałeś wtryski? więc co Ci zależało je sprawdzić a przy okazji ciśnienie w cylindrach?



thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

MK2 TD+ic NIE PALI(POMPA)

Post autor: thumbs » czw paź 14, 2010 18:54

Wiec pompa sprawdzona. i jest ok w 100 % podejrzenie o uszczelke pod glowica, jutro sprawdzi mi cisnienie na tlokach i zobaczymy.





:dol: :dol:
MK2 cale na czesci. 1.3B+LPG


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

MK2 TD+ic NIE PALI(POMPA)

Post autor: karol8114 » czw paź 14, 2010 19:28

karol8114 pisze:Jeśli chodzi na trzech cylindrach to nie wina pompy, taki objaw mógłby zdarzyć się w pompie sekcyjnej ale nie w rotacyjnej.
:bigok:



thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

MK2 TD+ic NIE PALI(POMPA)

Post autor: thumbs » czw paź 14, 2010 19:43

zdaje mi sie ze to nie ma cisnienia na cylindrach. jak wroci pompa to sprawdzamy swiece i cisnienie,


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

MK2 TD+ic NIE PALI(POMPA)

Post autor: thumbs » ndz paź 17, 2010 20:44

dowiedziałem ze to to możne być wina uszczelki pod głowica ze często to się zderza w tych silnikach czy to prawda?? podobno ze często miedzy 2 a 3 wywala uszczelkę prawda słyszał ktoś o czymś takim?? w tych silnikach ??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

MK2 TD+ic NIE PALI(POMPA)

Post autor: IRAS AAZ » pn paź 18, 2010 18:41

Mi kiedys przepalił uszczelke miedzy cylindrami ale w AAZ :hmm: Na bleszanej narazie jest OK Ale lekko nie ma :satan:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

MK2 TD+ic NIE PALI(POMPA)

Post autor: thumbs » pn paź 18, 2010 19:14

możecie się śmiać. ale wszystkie 4 świece padły a wcześnie to dlatego ze akumulator padł do zera i jak jechał to było ok a rano nie miał uderzenia. ::D wiec kopiłem mool chyba dobra firma a świece ngk :D temat do zamknięcia :D


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 228 gości