Przerywanie podczas jazdy/ problem z odpaleniem "na kluczyk"

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

MułekMK3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: pn paź 12, 2009 09:19
Lokalizacja: Witków
Kontakt:

Przerywanie podczas jazdy/ problem z odpaleniem "na kluczyk"

Post autor: MułekMK3 » pt paź 15, 2010 19:11

Witam :pub:
Mam Golfa 3 1.9TDI i jak chce go zapalić to kręcę do 2 tys obrotów i na dodatek muszę dać gazu, żeby załapał. Nie odpali od kluczyka od razu, chyba że silnik jest ciepły to czasami złapie a czasami muszę mu pomagać gazem. W rozruszniku już drugi raz rozwaliłem bendix przez to kręcenie i dodawanie gazu. Co jest?
I jeszcze jedno- najbardziej odczuwam przy prędkości około 80 i w górę jak auto jedzie tak dziwnie pulsacyjnie. Jazda nie jest płynna tylko auto przerywa.


Mój MK3 w trakcie modów;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=337366

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Przerywanie podczas jazdy/ problem z odpaleniem "na kluczyk"

Post autor: Haki » pt paź 15, 2010 23:26

VAG i testy kolego .... z fusów wróżyć nikt tu nie będzie....

Nic nie napisałeś o przebiegu i wymianach jakich dokonałeś w aucie po zakupie ...

Statyczne - Dynamiczne i w dział DIAGNOSTYKA z tym


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

adasiko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz paź 10, 2010 10:54

Przerywanie podczas jazdy/ problem z odpaleniem "na kluczyk"

Post autor: adasiko » sob paź 16, 2010 00:34

Witam nie zakładam nowego topicu, bo wiem jak to cieszy moderatorów.
Mam taki problem, ze po sprawdzeniu bledu kod 17965. Polski vag opisuje go jako "Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji brak osprzętu/ nie zwązany ze sprzętem- błąd sporadyczny.
A wygląda to tak ze przy ok 120km/h i gaz w deche auto drastycznie zwalnia (turbo przestaje pompować ? bądz pompuje 0,5 bara) i juz poki ponownie sie go nie odpali strasznie muli (turbo nie pompuje badz idze do 0,5 bara - takie moje odczucie)
do tej predkosci autko sie sprawuje super na kazdym biegu
golf 4 1.9tdi 100 km(74kW) 2002r
a poza tym jakie to oznaczenie silnika ?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Przerywanie podczas jazdy/ problem z odpaleniem "na kluc

Post autor: Haki » sob paź 16, 2010 01:06

adasiko pisze:Witam nie zakładam nowego topicu, bo wiem jak to cieszy moderatorów.
Mam taki problem, ze po sprawdzeniu bledu kod 17965. Polski vag opisuje go jako "Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji brak osprzętu/ nie zwązany ze sprzętem- błąd sporadyczny.
A wygląda to tak ze przy ok 120km/h i gaz w deche auto drastycznie zwalnia (turbo przestaje pompować ? bądz pompuje 0,5 bara) i juz poki ponownie sie go nie odpali strasznie muli (turbo nie pompuje badz idze do 0,5 bara - takie moje odczucie)
do tej predkosci autko sie sprawuje super na kazdym biegu
golf 4 1.9tdi 100 km(74kW) 2002r
a poza tym jakie to oznaczenie silnika ?

Wpisz w szukajce ... NOTLAUF :bajer: i poczytaj jak się z nim walczy i gdzie szukać przyczyn ....


Oznaczenia SILNIKÓW http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?id=181" onclick="window.open(this.href);return false; :pub:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

adasiko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz paź 10, 2010 10:54

Przerywanie podczas jazdy/ problem z odpaleniem "na kluczyk"

Post autor: adasiko » sob paź 16, 2010 01:16

dzięki wielkie za szybką odpowiedz, czyli dobrze kojarzyłem z n75 tak ?



MułekMK3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: pn paź 12, 2009 09:19
Lokalizacja: Witków
Kontakt:

Re: Przerywanie podczas jazdy/ problem z odpaleniem "na kluc

Post autor: MułekMK3 » ndz paź 17, 2010 09:42

Haki pisze:VAG i testy kolego .... z fusów wróżyć nikt tu nie będzie....

Nic nie napisałeś o przebiegu i wymianach jakich dokonałeś w aucie po zakupie ...

Statyczne - Dynamiczne i w dział DIAGNOSTYKA z tym
Przebieg 169960 10 miesięcy temu został wymieniony olej filtry wszystkie i rozrząd. na wiosnę kupowałem końcówki wtrysków. Niby słyszałem że to może być wtrysk sterujący że tak przerywa mi jazdę. chyba że coś z pompą jest nie tak.


Mój MK3 w trakcie modów;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=337366

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 240 gości