Garrett T2, brak doładowania...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Garrett T2, brak doładowania...

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » wt paź 05, 2010 09:50

rolek pisze:Też chciałbym wyjąć suszarę na stół i ją dokładniej obadać, a najlepiej włożyć jakieś k24, ale boję się że ta wymiana mnie przerośnie ;)
k24 tak sobie nie przełożysz musisz miec do niej osprzęt ,bo w t2 jest inny,najlepiej wyciag t2 i ja sobie w łapkach ogladnij ,zrób z wg i bedziesz widział,pamietaj ze bez kanału to nie wyciagniesz turbo ,wiem to po sobie



Awatar użytkownika
rolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr cze 28, 2006 01:47
Lokalizacja: FMI
Kontakt:

Garrett T2, brak doładowania...

Post autor: rolek » czw paź 14, 2010 22:02

Dzisiaj miałem trochę więcej czasu żeby podłubać pod autem i rozruchałem ten zawór. Zdjąłem zawleczkę, popsikałem penetratorem i ruszałem sztangą. Ciężko było ją ruszyć. Po kilku próbach udało mi się ją kawałek ruszyć ręką (wcześniej robiłem dźwignię śrubokrętem), jednak ruch ten nie był większy niż pół cm, sztanga stawiała opór, jakby w środku była jakaś sprężyna. Nie wiem czy to ma tak ciężko chodzić czy coś, ale tak jest. Złożyłem potem wszystko do kupy i wsiadłem auto. Pokazało się magiczne 0.3b na 3 biegu...

Mam jeszcze jedno pytanie, może na sztandze jest skręcone ciśnienie doładowania, dlatego nie dmucha więcej ? W którą stronę i jak mam wkręcić/wykręcić te ustrojstwo, żeby podnieść ciśnienie doładowania ?

Obrazek



Awatar użytkownika
VwMnichu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 22:54
Lokalizacja: Ożarów / Kielce
Kontakt:

Garrett T2, brak doładowania...

Post autor: VwMnichu » pt paź 15, 2010 15:25

musisz skrocic ta sztange zeby podniesc doladowanie



Awatar użytkownika
rolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr cze 28, 2006 01:47
Lokalizacja: FMI
Kontakt:

Garrett T2, brak doładowania...

Post autor: rolek » pt paź 15, 2010 18:57

Już nie skrócę bo się ukręciła.. temat można zamknąć



Awatar użytkownika
rolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr cze 28, 2006 01:47
Lokalizacja: FMI
Kontakt:

Garrett T2, brak doładowania...

Post autor: rolek » sob paź 23, 2010 12:45

Co jest potrzebne do zmiany z Garretta T2 na KKK14 ? Czy wszystko pasuje plug&play ?



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Garrett T2, brak doładowania...

Post autor: IRAS AAZ » sob paź 23, 2010 18:03

Ja mam podobny problem T3 dmucha 0,5 bara i ni cholery wiecej :grrr: szukam dobrej K14 bo kiedys mi sie dobrze na niej jezdziło :hmm:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
superkasztan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Garrett T2, brak doładowania...

Post autor: superkasztan » pn paź 25, 2010 10:56

Witam

Tak przy okazji zapytam, dajecie radę wyjąć sprężarkę bez zdejmowania kolektora??
Tak popatrzałem z kanału i kiepskie dojście to tych śrubek od sprężarki :/

Pozdr


Somewhere in Nowhere

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Garrett T2, brak doładowania...

Post autor: Michał_1977 » pn paź 25, 2010 13:30

rolek pisze:Co jest potrzebne do zmiany z Garretta T2 na KKK14 ? Czy wszystko pasuje plug&play ?
Spływ oleju do K-14 potrzebujesz i tyle.Reszta pasuje.
superkasztan pisze:dajecie radę wyjąć sprężarkę bez zdejmowania kolektora??
Oczywiście.
superkasztan pisze:kiepskie dojście to tych śrubek od sprężarki
Klucz 12 wykorbiony (łamany) i kręcisz.
Dobrze jest zapuszczać przez kilka dni te śruby,bo jak urwiesz,to w ASO trochę takie kosztują :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
superkasztan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Garrett T2, brak doładowania...

Post autor: superkasztan » pn paź 25, 2010 14:40

Wiem
kiedyś sprawdzałem kilka dych jedna sztuka,

Sam muszę wymienić suszarkę, mój G t-2 zaczął lać olejem,

Czyli łamane oczko da radę wykręcić te śruby.

Dziś spróbuje ;)

Pozdro


Somewhere in Nowhere

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Garrett T2, brak doładowania...

Post autor: Michał_1977 » pn paź 25, 2010 20:57

superkasztan pisze:Czyli łamane oczko da radę wykręcić te śruby.
Wszystko zależy jakimi narzędziami dysponujesz :food:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
rolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr cze 28, 2006 01:47
Lokalizacja: FMI
Kontakt:

Garrett T2, brak doładowania...

Post autor: rolek » czw lis 04, 2010 17:14

Obrazek

Nowe turbo i... 0.7 bara

:okej:



Awatar użytkownika
rolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr cze 28, 2006 01:47
Lokalizacja: FMI
Kontakt:

Garrett T2, brak doładowania...

Post autor: rolek » czw lis 04, 2010 17:34

Obrazek

aha, a tutaj na zdjęciu zamknięta klapka od WG :)



Awatar użytkownika
superkasztan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Garrett T2, brak doładowania...

Post autor: superkasztan » czw lis 04, 2010 20:03

Rolek
0,7 z T3 ??
więcej koksu :D

Mi udało się poluzować śruby, ale jeszcze się wstrzymałem z wymianą,
chce mieć pomodzoną pompę przed wymianą na T3
ponoć długo się wkręca ta suszarka


Somewhere in Nowhere

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Garrett T2, brak doładowania...

Post autor: Michał_1977 » czw lis 04, 2010 22:47

superkasztan pisze:ponoć długo się wkręca ta suszarka
Heh...to zależy ile paliwa trafia nad tłoki :satan:
Moja K-24 już od 1800rpm zaczyna pompować,a wielkością jest podobna do T3.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 91 gości