Chwilowy notlauf w 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Arczi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: wt sty 18, 2005 21:09
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: Arczi » czw lip 06, 2006 22:23

Mam podobne objawy auto przygasa a nawet czasem gasnie. Dzisiaj byłem z autkiem na kompie i wyskoczył błąd ELAB chyba nie przękręciłem nazwy a dokładnie jakieś zwarcie czy coś i z tego co się dowiedziałem to może to być przez to że mam jakąś taką blokade podłączoną pod tego Elaba w poniedziałek jade z autkiem do naprawy i dam znać co i jak. A i jeszcze wyszło że mam zła dawke paliwa i zły kąt wtrysku ale jak będę zmieniał rozrząd to poprawie dawke i kat. Co myślicie o błedzie tego elabu mozliwe żeby takie objawy ?? :pub:



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw lip 06, 2006 22:33

Arczi pisze:Co myślicie o błedzie tego elabu mozliwe żeby takie objawy
Ja tm nic nie sądze bo nie kumam :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » wt kwie 08, 2008 15:20

czy ma ktos fotke tego zaworka???



Ryszardo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:42
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Ryszardo » wt kwie 08, 2008 18:36

Chmurapawel, proszę bardzo, nawet z opisem jak reanimować
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926



lobot25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: wt lut 16, 2010 00:58
Lokalizacja: zambrow
Kontakt:

Chwilowy notlauf w 1Z

Post autor: lobot25 » czw paź 07, 2010 16:30

ja tez obstawiam na wtryski to samo mialem



R.O.O.S.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr paź 03, 2007 23:08
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Chwilowy notlauf w 1Z

Post autor: R.O.O.S. » sob paź 09, 2010 16:26

Witam
Sprawdzane auto: passat B4 1.9 TDI '95 r moc 90KM kombi (silnik przełożony do mk2 - objawy te same). począwszy od 3-go biegu, przy 3000/min auto idzie nierówno i buja się a nie przyspiesza (i tak idzie do max obrotów) - im wyższy bieg tym gorzej. Czytając kilka postów wziąłem benzynę i wyczyściłem przepływkę . Po czyszczeniu auto trochę lepiej idzie ale dalej dostaje stopera ale mniej.
Po sprawdzeniu przepływomierza na testerze diagnostycznym, po odpaleniu wartość nominalna wynosiła około 270 mg a mierzona koło 400-450 mg (na biegu jałowym) - po czyszczeniu poprawa i wartości te się pokrywały
Silnik pracuje na niskich obrotach BDB -błędów nie było w sterowniku. Nie wiem co jeszcze ... aaa - zrobiłem mostek na wężach od N75, auto idzie do max obrotów bez szału ale nie ma tego szarpania/bujania. Wypiąłem też wężyk co idzie do sterownika, efekt szarpania/bujania ustał (ale szału w przyspieszaniu nie ma) - a jazda podobna jak na mostku wężyków z N75 (czerwony z niebieskim). Moją przepływkę przełożyłem do passata z tym samym silnikiem (żadnej utraty mocy, szarpania itp), kolega stwierdził że nawet lepiej mu przyspiesza (doradziłem czyszczenie przepływki z osadu, kurzu itp to będzie mu lepiej śmigał) - od kolegi przepływki nie brałem bo nie było czasu, ale dziś wziąłem przepływkę z takiego samego passata do siebie (jeździ bez zarzutu) czyli 90 KM 1Z i efekt ten sam - auto się buja a nie jedzie :|
Bawiłem się polskim VAGiem ale ciężko w nim zrobić LOGi i mam tylko screena z testów ciśnienia (na przepływce efekt był podobny dla wartości mierzonej i oczekiwanej) - może jutro wrzucę logi z ang wersji VAGa.
Dzięki za podpowiedzi
PS: kolega w passacie z 1Z miał przypadłość że wpada w tryb awaryjny i stwierdził że to co jest u mnie to jest co inne :(
Pozdrawiam
Obrazek

A jeszcze jedno - czasem się pojawia szarpnięcie silnika jakby zrywał trakcje - dziś przy około 3000 obr (2-3 razy) i drugi raz przy 2000 obr (2 razy) na 5-ym biegu, ale na niższych też się zdarzało.


wiecznie awaria :D

Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Chwilowy notlauf w 1Z

Post autor: Łuki_79 » sob paź 09, 2010 21:45

R.O.O.S., zapodaj logi dynamiczne grup 003,008,010,011 (każda grupa osobno logowana).Grupę 011 zloguj z wężykami podłączonymi do N75 oraz ze zmostkowanym czerwonym i niebieskim wężykiem.Zainstaluj sobie vag 311.2 bo co masz to kicha do logowania :grin:


Obrazek

R.O.O.S.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr paź 03, 2007 23:08
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Re: Chwilowy notlauf w 1Z

Post autor: R.O.O.S. » ndz paź 10, 2010 15:35

w logach grupy 011 pierwsze jest fabrycznie N75 a drugi wpis jest ze zmostkowanymi czerwony i niebieski
logs:
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mozela_24674.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/mozela_24675.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mozela_24676.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mozela_24677.html" onclick="window.open(this.href);return false;


wiecznie awaria :D

Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Chwilowy notlauf w 1Z

Post autor: Łuki_79 » ndz paź 10, 2010 16:37

R.O.O.S., zamień N75 z innego 1z i ponownie zloguj dynamicznie 011.Na połączonych wężykach ładnie pompuje - lekkie niedoładowanie jest normalne,ale po podłączeniu N75 ciśnienie nie może się ustabilizować.


Obrazek

R.O.O.S.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr paź 03, 2007 23:08
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Re: Chwilowy notlauf w 1Z

Post autor: R.O.O.S. » ndz paź 10, 2010 22:31

Łuki_79 pisze:R.O.O.S., zamień N75 z innego 1z i ponownie zloguj dynamicznie 011.Na połączonych wężykach ładnie pompuje - lekkie niedoładowanie jest normalne,ale po podłączeniu N75 ciśnienie nie może się ustabilizować.
no właśnie, jakby nie mógł się zdecydować czy jechać czy nie :(
trzeba czekać na dawce do podmiany
narazie thx


wiecznie awaria :D

R.O.O.S.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr paź 03, 2007 23:08
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Chwilowy notlauf w 1Z

Post autor: R.O.O.S. » pt paź 15, 2010 10:00

N75 kulał, nie było dawcy to się zawziąłem i kupiłem nowy :) 85 zł to niedużo jak za oryginał pierburga :D
narazie jeżdze - zobaczymy ile pojezdzi bez tej dolegliwosci - z króćców kapło troche oleju więc pewnie w środku syf aż miło
pozdro 600
logi zrobie przy okazji dla siebie i dla potomnych ;)


wiecznie awaria :D

R.O.O.S.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr paź 03, 2007 23:08
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Chwilowy notlauf w 1Z

Post autor: R.O.O.S. » pn paź 18, 2010 20:28

e d.pa d.pa d.pa - niby pomogła wymiana N75 ale co z tego jak dziś jade A4 140-150 a silnik se znowu przypomniał o kichaniu :| (jakby chciał wypaść na orbite), sądziłem że wymiana zaworu pomoże a on się uparł i dalej swoje. raz miałem przy 2000 obr a raz przy 3000 takie coś. może uda mi się zrobić logi w momencie padaczki - tylko które grupy zlogować aby wyszło na jaw co mu jest ? 008 z dawką pewnie ale czy coś jeszcze. jak byłem u jednego ziutka przed podmianą przepływki i potem kupnem N75 to powiedział mi że dawka paliwa do poprawy (nieznacznie)


wiecznie awaria :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 72 gości