spoznione doładowanie + logi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
spoznione doładowanie + logi
Witam,
Na dniach oddaję auto do mechanika (wymiana filtrow oleju itp), ale przy okazji chce zeby zajal się tez turbo? bo chyba o nie chodzi.
Aktualnie VAG nie wykrywa żadnych błędów, ale kiedy wdusze pedał do końca to turbo ładuje dopiero od 2000 obr/min, wciskam pedał np ok 1600obr do konca i nic, nic, nic i kiedy osiagnie 2000 to sie zrywa jak nalezy.
Nie łapie tez notlaufa, wiec nie wiem co jest gran. Skoro turbo ładuje to czy jest sens je czyscic/regenrowac? Czy to moze byc przepływomierz? albo jakas nieszczelnosc? ale co sugerowac mechnikowi zeby sprawdził?
W tym temcie mam zamieszczone logi, ktore robilem jakis czas temu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=351947" onclick="window.open(this.href);return false; jednak wtedy turbo ładowało dopiero od ok 2300obr, a teraz od 2000 obr.
Pozdrawiam!
Na dniach oddaję auto do mechanika (wymiana filtrow oleju itp), ale przy okazji chce zeby zajal się tez turbo? bo chyba o nie chodzi.
Aktualnie VAG nie wykrywa żadnych błędów, ale kiedy wdusze pedał do końca to turbo ładuje dopiero od 2000 obr/min, wciskam pedał np ok 1600obr do konca i nic, nic, nic i kiedy osiagnie 2000 to sie zrywa jak nalezy.
Nie łapie tez notlaufa, wiec nie wiem co jest gran. Skoro turbo ładuje to czy jest sens je czyscic/regenrowac? Czy to moze byc przepływomierz? albo jakas nieszczelnosc? ale co sugerowac mechnikowi zeby sprawdził?
W tym temcie mam zamieszczone logi, ktore robilem jakis czas temu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=351947" onclick="window.open(this.href);return false; jednak wtedy turbo ładowało dopiero od ok 2300obr, a teraz od 2000 obr.
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony śr paź 13, 2010 00:24 przez seelk, łącznie zmieniany 1 raz.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
spoznione doładowanie
Kompletnie nie rozumiem tematu Nie wykonałeś zaleconej przez kolegów czynności wyczyszczenia części gorącej turbosprężarki, tak po logach widać, że turbo dmucha co chce samo się przecież nie wyczyści, a bez aktualnych logów to nikt tu nic nowego nie wymyśli, bo i na jakiej podstawie niby teraz mamy określić sprawność przepływomierza, działanie turbosprężarki. Jak się kiery przycinają w turbo, to i reakcja na gaz taka sama.
Doprowadź do porządku ciśnienie doładowania i dopiero wtedy będzie można patrzeć.
Doprowadź do porządku ciśnienie doładowania i dopiero wtedy będzie można patrzeć.
spoznione doładowanie
Logi:
statyczne:
Log (0 - 001)
Log (4 - 004,004)
Log (1 - 010,010,010)
Log (6 - 013)
Log (2 - 023)
dynamiczne:
Log (5 - 003,003)
Log (4 - 004,004)
Log (3 - 008,008)
Log (1 - 010,010,010)
Log (7 - 011,011)
Po wykonaniu 2-3 testow dynamicznych dostawalem dodatkowo blad:
statyczne:
Log (0 - 001)
Log (4 - 004,004)
Log (1 - 010,010,010)
Log (6 - 013)
Log (2 - 023)
dynamiczne:
Log (5 - 003,003)
Log (4 - 004,004)
Log (3 - 008,008)
Log (1 - 010,010,010)
Log (7 - 011,011)
Po wykonaniu 2-3 testow dynamicznych dostawalem dodatkowo blad:
Kod: Zaznacz cały
Control Module Part Number: 038 906 019 AM
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 0813
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00046
1 Fault Found:
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
P1550 - 08-00 - Control Limit Surpassed
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
spoznione doładowanie + logi
Turbo robi co chce,
1. w pierwszej kolejności czyszczenie turbo, następnie regulacja sztangi i ustabilizowanie ciśnienia doładowania na zadanym przez ECU poziomie.
2. następnie diagnoza przepływomierza (ocena czy jest sprawny czy nie)
3.W chwili obecnej przy takim ciśnieniu doładowania (skacze i zachowuje się jak chce, a N75 jest wysterowywany aż w 95%) nie można ocenić i nic powiedzieć na temat przepływki
i tak szkoleniowo to logi statyczne robimy przy rozgrzanym silniku na wolnych obrotach
no chyba że porównujemy czujniki temperatur to wówczas na zimnym.
A błąd związany jest z brakiem ustabilizowania ciśnienia doładowania.
1. w pierwszej kolejności czyszczenie turbo, następnie regulacja sztangi i ustabilizowanie ciśnienia doładowania na zadanym przez ECU poziomie.
2. następnie diagnoza przepływomierza (ocena czy jest sprawny czy nie)
3.W chwili obecnej przy takim ciśnieniu doładowania (skacze i zachowuje się jak chce, a N75 jest wysterowywany aż w 95%) nie można ocenić i nic powiedzieć na temat przepływki
i tak szkoleniowo to logi statyczne robimy przy rozgrzanym silniku na wolnych obrotach
no chyba że porównujemy czujniki temperatur to wówczas na zimnym.
A błąd związany jest z brakiem ustabilizowania ciśnienia doładowania.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
Re: spoznione doładowanie + logi
Witam! Miałem to samo po wymianie turbiny. W moim przypadku należało wyregulować cięgno przy zmiennej geometrii turbiny (sztanga od gruszki)...
Zrób komuś przysługę a będziesz za to trwale odpowiedzialny...
spoznione doładowanie + logi
A ja mam jeszcze pytanie. Oddaje auto do mechanika, ktory wyciagnie mi turbine i chce ja sam przeczyscic. Za wyjecie i wlozenie (chyba z wymiana oleju) woła 400zł. normalnie?
Czy moze sie okazac ze np samo wyszczyszenie to bedzie za mało i bedzie trzeba kolejny raz ja wyciagac, wymieniac olej itd? bo to znowu kolejne 400zl musialbym wydac.
Czy moze sie okazac ze np samo wyszczyszenie to bedzie za mało i bedzie trzeba kolejny raz ja wyciagac, wymieniac olej itd? bo to znowu kolejne 400zl musialbym wydac.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 183 gości