MK2 TD+ic NIE PALI(POMPA)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
MK2 TD+ic NIE PALI(POMPA)
wiec wtrysk mam znaczony od poprzedniego paska rozrzadu i jak jest cieply to pali na 1 ruch tloku. przestawialem go kilka razy a wczoraj jak nie chcial odpalic to wykrecalem wtryski i robilem tak to wszystkie 4 za swiecily sie rowno. moze sie nie znam ale skoro zaswiecaja sie rowno to powinno byc chyba ok. zalozylem nawet reczna pompke przy filtrze do pompowania paliwa bo zauwazylem tam powietrze. ale to nic nie dalo
Wiec oddalem dzisiaj auto. ma zobaczyc cisnienie na tlokach i pompa do sprawsdzenia, ale powiedzial ze jak by byly pierscienie to by wziol olej a tu od 6000 km ani grama wiec. WIEC ZOBACZYMY bądźmy jak najtańszej nadziei :D:D
MK2 1.3 b+lpg cale na czesci
Wiec oddalem dzisiaj auto. ma zobaczyc cisnienie na tlokach i pompa do sprawsdzenia, ale powiedzial ze jak by byly pierscienie to by wziol olej a tu od 6000 km ani grama wiec. WIEC ZOBACZYMY bądźmy jak najtańszej nadziei :D:D
MK2 1.3 b+lpg cale na czesci
Ostatnio zmieniony wt paź 12, 2010 20:18 przez thumbs, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4
MK2 TD+ic NIE PALI(POMPA)
Wykręcałeś wtryski? więc co Ci zależało je sprawdzić a przy okazji ciśnienie w cylindrach?
MK2 TD+ic NIE PALI(POMPA)
Wiec pompa sprawdzona. i jest ok w 100 % podejrzenie o uszczelke pod glowica, jutro sprawdzi mi cisnienie na tlokach i zobaczymy.
MK2 cale na czesci. 1.3B+LPG
MK2 cale na czesci. 1.3B+LPG
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4
MK2 TD+ic NIE PALI(POMPA)
karol8114 pisze:Jeśli chodzi na trzech cylindrach to nie wina pompy, taki objaw mógłby zdarzyć się w pompie sekcyjnej ale nie w rotacyjnej.
MK2 TD+ic NIE PALI(POMPA)
zdaje mi sie ze to nie ma cisnienia na cylindrach. jak wroci pompa to sprawdzamy swiece i cisnienie,
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4
MK2 TD+ic NIE PALI(POMPA)
dowiedziałem ze to to możne być wina uszczelki pod głowica ze często to się zderza w tych silnikach czy to prawda?? podobno ze często miedzy 2 a 3 wywala uszczelkę prawda słyszał ktoś o czymś takim?? w tych silnikach ??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4
- IRAS AAZ
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
- Kontakt:
MK2 TD+ic NIE PALI(POMPA)
Mi kiedys przepalił uszczelke miedzy cylindrami ale w AAZ Na bleszanej narazie jest OK Ale lekko nie ma
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
MK2 TD+ic NIE PALI(POMPA)
możecie się śmiać. ale wszystkie 4 świece padły a wcześnie to dlatego ze akumulator padł do zera i jak jechał to było ok a rano nie miał uderzenia. ::D wiec kopiłem mool chyba dobra firma a świece ngk temat do zamknięcia
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 225 gości