Źle sprawdzałeś, w Twoim silniku nie ustawia się kąta wtrysku, tylko kąt synchronizacji wału z wałkiem rozrządu, zrób tak, jak napisał Łuki_79, koledzy piszą o silniku VP (pompa rotacyjna), a Ty masz PD (pompowtryski)rękawek pisze:koledzy czy kąt wtrysku morze miec asz 136 czy ja zle sprawdzam!???
spalanie + rozrząd
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
- Lokalizacja: Łęczyca
- Kontakt:
Re: spalanie + rozrząd
jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
spalanie + rozrząd
dzieki koledzy udało sie na vagu 409-1 jest wartośc 0,0 a polskim 4.9 jast 123 powinno byc oki!???
-
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
- Lokalizacja: Łęczyca
- Kontakt:
spalanie + rozrząd
Wartość 0,0 jest idealna.
jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
spalanie + rozrząd
czy w AHF jezeli byl kat wtrysku 130 a ustawi sie na tyle ile powinno byc czyli 49-51 to kierowca zauwazy jakas zmiane ? czy tylko silnik to zauwazy ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 163 gości