MK2 1.6 TD Po rozgrzaniu silnika 1100obr/min?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

plutmen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz paź 10, 2010 02:24

MK2 1.6 TD Po rozgrzaniu silnika 1100obr/min?

Post autor: plutmen » ndz paź 10, 2010 02:44

Witam uzytkuję golfa mk2 1.6 TD, na forum zagladalem często lecz wystarczala mi wieza z innych postów do usunięcia usterek, terz nie potrafię znaleść rozwiązania tego problemu. Auto jest z 1986r. i jest 1.6 TD 70km. Po odpaleniu wiadomo trzeba mu wyciagnac przyśpieszacz itd. ale w momencie gdzy nabiera in temeperatury ok 90st. automatycznie lecą obroty w góre z 900 do 1100? Czy to normalne, ja osobiście uważam że to dziwne bo producent podaje 860-950? Co może być przyczyną wysokich obrotów?

Dzięki z góry i pozdrawiam



Awatar użytkownika
inż. Mk2_marcin
Golfista
Golfista
Posty: 2034
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
Lokalizacja: Kraków

MK2 1.6 TD Po rozgrzaniu silnika 1100obr/min?

Post autor: inż. Mk2_marcin » ndz paź 10, 2010 12:02

przede wszystkim jeżeli dobrze zrozumiałem to
plutmen pisze: Po odpaleniu wiadomo trzeba mu wyciagnac przyśpieszacz itd.
przed odpaleniem wyciągasz przyspieszacz do siebie tak że łapka wystaje potem odpalasz i czekasz chwilke i wkładasz do środka
tylko wtedy jak jest zimny silnik.


Obrazek
Obrazek

plutmen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz paź 10, 2010 02:24

Re: MK2 1.6 TD Po rozgrzaniu silnika 1100obr/min?

Post autor: plutmen » ndz paź 10, 2010 12:21

No tak jak najbardziej odkładam ssanie jak silnik wyrówna prace i tj jakies 2-3 min. nabierze troche temperatury i w przedziale 30-89st. (juz bez ssania) ma około 900obr na min, gdzy osiągnie temp roboczą to wtedy z automatu daje sam sobie 1100obr.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

MK2 1.6 TD Po rozgrzaniu silnika 1100obr/min?

Post autor: BENITO » ndz paź 10, 2010 14:26

to nie jest ssanie tylko przyspieszacz kąta wtrysku, to po pierwsze. Po drugie po pewnym czasie odłącza się grzanie świec i wtedy obroty podskakują. po trzecie masz prawdopodobnie coś grzebane przy pompie (pewnie ktoś majstrował przy dawce paliwa) i rozregulował ci się wydatek resztkowy w pompie. Na tym forum znajdziesz wszystkie informacje jak to wyregulować.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

MK2 1.6 TD Po rozgrzaniu silnika 1100obr/min?

Post autor: JABcok20 » ndz paź 10, 2010 14:46

tylko i wyłąćznie wydatek resztkowy czy szczątkowy jak tam go zwą , ale na ciepłym silniku...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości