Kręce MBC i cały czas 1bar

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Kręce MBC i cały czas 1bar

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » sob sie 28, 2010 22:49

piotrekgal pisze:o ile dobrze pamietam to chyba jest jakas blaszka na 4 sruby pod pipa ( ale nie dam reki uciac, turbo macalem kilkanascie razy ale na ta chwile nie pamietam ) jest blaszka na 4 sruby, wiec pewnie odkrecic i zobaczyc
tak mi sie to widzi :hmm: dodatkowo jak odkrecisz ta blaszke i dmuchniesz z kompresora to bedzie czarno na białym widac



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Kręce MBC i cały czas 1bar

Post autor: piotrekgal » sob sie 28, 2010 23:01

dobra, to bede wiedzial juz jak sie za to zabrac, dzieki!



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Kręce MBC i cały czas 1bar

Post autor: Michał_1977 » sob sie 28, 2010 23:31

Jak wartości ciśnienia nie zmieniają się mimo kręcenia zaworem MBC,to tylko WG zapieczony.Nie ma innej opcji.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Kręce MBC i cały czas 1bar

Post autor: piotrekgal » sob sie 28, 2010 23:32

To bedzie trzeba dziada przywrocic do zycia.



Awatar użytkownika
Lukassso
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 19:42
Kontakt:

Kręce MBC i cały czas 1bar

Post autor: Lukassso » ndz paź 10, 2010 11:08

Vento pojawiło się u mnie w garażu, wynik walki: WG fakt, był lekko zacięty, ale w pozycji zamkniętej (dmuchnięcie rzędu 4bar załatwiło sprawę, otwiera się płynnie). Problem jednak nie ustąpił, Piotrka szlag trafiał, ja natomiast uparłem się by rozebrać MBC. Jakie było nasze zdziwienie, gdy ceramiczna kulka dość twardo osadzona była w bocznym krućcu (dopiero dmuchnięcie sprężarką ją wybiło). Spadła na dół, włożyłem sprężynkę, skręciłem. Zrobiłem małe testy przy pomocy sprężarki i już wiedziałem, że jesteśmy w domu. MBC fabrycznie zostało źle złożone.
Po problemie, pozdro.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 234 gości