Nie trzyma obrotów, gaśnie, przerywa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Fiedor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob cze 19, 2010 13:14
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Nie trzyma obrotów, gaśnie, przerywa

Post autor: Fiedor » sob paź 09, 2010 19:59

Witam. Mk2 1.6 TD 1V- zmieniona pompa na SB, przelot, wywalony kat, turbo 0.9 bara i zwiększona dawka. Modyfikacje przeprowadzone nie dawno, więc na razie testuję. Jadę normalnie, silnik już rozgrzany i wtedy zaczynam dawać buta. Trochę pobutuję, i silnik podczas jazdy zaczyna tak szarpać, przygasać jak by mu brakowało paliwa. Wtedy najlepiej zwolnić i poczekać chwile aż się ustatkuje. Jak po butowaniu się zatrzymam, to silnik właśnie przygasa, jak by się zagrzał (temp w normie), nie wiem co może być tego powodem, ale brzmi jak by miał dość i protestował przed taką jazdą, a wiem ze u ludzi te silniki dostają po d**ie często i nic im nie jest, tym bardziej że nie piłuje go non stop, tylko jakieś chwilowe kilometrowe przebutowanie. Ma ktoś jakieś pomysły?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Nie trzyma obrotów, gaśnie, przerywa

Post autor: Michał_1977 » sob paź 09, 2010 21:45

Powietrze w paliwie.
Musisz sprawdzić wszystkie łączenia wężyków,podgrzewacz paliwa nad filtrem,wężyki przelewowe.
Chodzi o to,że im większe obroty,tym więcej zasysa powietrza z paliwem i w pompie robi się piana,czyli układ jest mocno zapowietrzony.
Sprawdź na postoju czy w przezroczystym wężyku płyną bąbelki,a później dodaj gazu,cały czas obserwując owy wężyk.
Filtr paliwa kiedy zmieniałeś? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Fiedor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob cze 19, 2010 13:14
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Nie trzyma obrotów, gaśnie, przerywa

Post autor: Fiedor » ndz paź 10, 2010 08:11

Filtra sam osobiście nie zmieniałem bo autko kupione parę miesięcy temu, ale jest tak jak mówisz. Jak się tak szybko śmignę i zajrzę pod maskę, to w tym wężyku jest piana, a nie płynna czysta ropka. Zajrzę do tego filtra, bo wydaje mi się że łączenia wszystkie mam ok. Wiem, że zmodzony i butowany 1.6 TD spali więcej niż seria, ale u mnie to już chyba trochę za bardzo. Mam wkręconą max dawkę, zabrana podkładkę z lda i obrócony pin na większe jego wcięcie. Paliwka na pewno jest dużo, ale jak jeżdżę normalnie tyle ze od czasu do czasu dla przyjemności coś wyprzedzić, raz czy dwa dać buta przez 1 km, to spalanie wzrasta do 9 l :shock: Dodam że prawdopodobnie jest za mało powietrza na taką ilość paliwka, bo mocno dymi, nawet przy pojawieniu sie pełnego doładowania, tyle że nie dam rady więcej wydusić ze sprężarki (k14), kręcę tą śrubką, ale to nic nie daje i nie wchodzi powyżej 0.8-0.85. Jak to jest z tym zapieczonym wg- jak jest zapieczone to dmucha ciągle max, czy na odwrót, dmucha za mało niż powinna?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Nie trzyma obrotów, gaśnie, przerywa

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 10, 2010 08:16

Fiedor pisze:Jak to jest z tym zapieczonym wg- jak jest zapieczone to dmucha ciągle max, czy na odwrót, dmucha za mało niż powinna?
To zależy w jakim położeniu zapiekł się.Jak zamknięty-przeładowuje,otwarty-nie doładowuje :bajer:

O zapieczeniu WG i sposobach na to jest tematów do groma.Poszukaj.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 140 gości