WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO MK 3

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Grzegi Siedlce
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 18:32
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO MK 3

Post autor: Grzegi Siedlce » wt maja 09, 2006 21:58

Witam. ostatnio zauważyłem że przy rozgrzanym silniku tj. po przejechaniu kilku kilometrów jakoś tak nie za cicho pracuje mi układ wspomagania kierownicy (na zimnym tego niema) Dodam że mam wsuwajać ten mały bagnet do zbiorniczka to nawet minimum niemam,oraz płyn jest już czarnawy ) czy to może być wina przepracowanego już płynu żerozgrzewa sie i dlatego huczy ???



Awatar użytkownika
mihu2000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt mar 15, 2005 17:11
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Kontakt:

Post autor: mihu2000 » wt maja 09, 2006 22:10

prawdopodobnie to nie plyn, ktos nalal jakiegos syfu! ostatnio rozkrecalam dziewiczego golfa po 150tys i plyn jak nowy. mosialbys wylac wszystko przeplukac 1 litrem nowego plynu pojezdzic z 1 dzien wylac i wlac nowy. jak nie pomoze bedziesz mosiał porozkręcać wszystko łączie z pompą wspomy i wyczyscic ręczie - "katastrofa" :(



Grzegi Siedlce
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 18:32
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: Grzegi Siedlce » wt maja 09, 2006 22:32

Spoko tak zrobie. napewno płyn który tam jest nie jest czeronym atf em , lecz jakiśtaki zółty. mam pytanko w jaki sposób dokładnie spuszcze cały płyn z układu ?? dzięki



THOMO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: sob maja 07, 2005 23:26
Lokalizacja: mazowieckie
Kontakt:

Post autor: THOMO » śr maja 10, 2006 07:45

dobre pytanie...jak to zrobić tez sie przymierzam do wymiany


melu

kwiatek81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn sty 30, 2006 10:07
Lokalizacja: mysłowice

Post autor: kwiatek81 » śr maja 10, 2006 08:51

odłączyć przewód zasysania oleju od pompy (to jest ten co idzie od zbiorniczka do pompy kawalek jego jest stalowy)



THOMO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: sob maja 07, 2005 23:26
Lokalizacja: mazowieckie
Kontakt:

Post autor: THOMO » śr maja 10, 2006 16:44

ale czy zejdzie całosć?

[ Dodano: Sro Maj 10, 2006 16:44 ]
chodzi mi o całość płynu


melu

kwiatek81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn sty 30, 2006 10:07
Lokalizacja: mysłowice

Post autor: kwiatek81 » śr maja 10, 2006 17:54

u mnie zeszlo



Grzegi Siedlce
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 18:32
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: Grzegi Siedlce » śr maja 10, 2006 22:44

Napewno zostanie coś w maglownicy :( a jak do resztek tego syfu ,który tam jest wleje świeży płyn MOBIL ATF. to mam nadzieje że nic sie nie stanie.....



Awatar użytkownika
mihu2000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt mar 15, 2005 17:11
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Kontakt:

Post autor: mihu2000 » czw maja 11, 2006 20:42

kup 2 litry plynu do wspomy jeden litr kup gorszy (jakis tanszy do przeczyszczenia ukladu) wlewasz pojezc troszke on wyplucze syf, spuszczasz go, znowu zalewasz tym lepszym plynem i powinno grac :bigok:



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » sob maja 13, 2006 00:32

Grzegi Siedlce pisze:jakiśtaki zółty
tez taki miałem orginalnie
Moze to byc kwestia łozyska na pompie i wymiana płynu nic nie pomoże



Grzegi Siedlce
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 18:32
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: Grzegi Siedlce » sob maja 13, 2006 22:16

Arcturus pisze:Moze to byc kwestia łozyska na pompie i wymiana płynu nic nie pomoże
nie to nie jest łożysko na pompie jestem pewny. bo owe szumienie powstaje tylko przy skręcaniu kierownicą po przejechaniu kilku kilometrów. nie moge dojść co to jest.....

[ Dodano: Nie Maj 14, 2006 21:02 ]
mihu2000 pisze:kup 2 litry plynu do wspomy jeden litr kup gorszy (jakis tanszy do przeczyszczenia ukladu)
Jaki to może być płyn bo niezbyt sie orientuję ??? Bo jako czysty (ten2) to planuje wlać Mobil ATF



zwirzyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: wt paź 18, 2005 20:37
Lokalizacja: Kraków

wspomaganie kierownicy.

Post autor: zwirzyk » pn maja 15, 2006 15:00

witam.Jezeli tego jeszcze nie robiłeś, proponuję sprawdzić szczelność przewodu olejowego od zbiornika do pompy wspomagania. Zdarza się że przewód wąż się poluzuje na łączeniach i zasysa powietrze.Wtedy występują podobne objawy.Pozdrawiam.



Grzegi Siedlce
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 18:32
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: Grzegi Siedlce » pn maja 15, 2006 23:00

zwirzyk pisze:proponuję sprawdzić szczelność przewodu olejowego od zbiornika do pompy wspomagania. Zdarza się że przewód wąż się poluzuje na łączeniach i zasysa powietrze.
No dobrze skoro owy przewód byłby nieszczelny to by mi sie płyn wysączał a tak nie jest. więc niewiem co jest przyczyną.



THOMO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: sob maja 07, 2005 23:26
Lokalizacja: mazowieckie
Kontakt:

Post autor: THOMO » wt maja 16, 2006 07:51

ostatnio zauwazylem ze ciezko dzial mi wspomaganie co moze byc powodem..plynu jest w normie, czy zmiana pomoze?


melu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 179 gości