Wtrysk problem ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wtrysk problem ?
Witam mam nietypowa sytuacja . mianowice na trasie przy 120 km pekła stopka trzymajaca wtrysk sterujacy. podbiło go aż do góry , wtrysk po wyciagnieciu ma zaklepana koncówke , pytanie dlaczego ? Auto to passat b5 1,9 tdi 115km
- FURMAN TDI
- Użytkownik
- Posty: 457
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
- Lokalizacja: zachód
Wtrysk problem ?
Twoja skromność nasuwa jedynie pytanie - czyżby spotkał się z tłokiem 

...zawsze coś
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Wtrysk problem ?
Normalnie nie jest to możliwe ,końcówka wtrysku musiała czymś dostać i dlatego pękła stopka .Bardzo możliwe że do cylindra wpadł grzybek od zaworu ,podobno w mk IV to się zdarza ,i to on narobił takiego spustoszenia .Tłokiem nie mógł dostać bo nie ma takiej możliwości ,no chyba żeby pękł korbowód ,ale wtedy by raczej wyszedł bokiem silnikasiara800 pisze:Witam mam nietypowa sytuacja . mianowice na trasie przy 120 km pekła stopka trzymajaca wtrysk sterujacy. podbiło go aż do góry , wtrysk po wyciagnieciu ma zaklepana koncówke , pytanie dlaczego ? Auto to passat b5 1,9 tdi 115km

Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Wtrysk problem ?
siara800, sory ale 115 to PD i tam sa pompowtryski 
wiec zapewne chodzi o 110 lub 90
zdejmij glowice i bedzie wiadomo co sie podzialo z tym wtryskiem od podszewki

wiec zapewne chodzi o 110 lub 90
zdejmij glowice i bedzie wiadomo co sie podzialo z tym wtryskiem od podszewki
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Wtrysk problem ?
zapewne się zawór urwał i podszedł pomiedzy tłok i wtrysk
jak stopka pekła to mocno oberwał... mozliwe że nawet mógł sie skrzywić korbowód, wiec po ściągnieciu głowicy sprawdź czy ten tłok jest na takiej samej wysokości w górnym martwym położeniu co reszta..
jak stopka pekła to mocno oberwał... mozliwe że nawet mógł sie skrzywić korbowód, wiec po ściągnieciu głowicy sprawdź czy ten tłok jest na takiej samej wysokości w górnym martwym położeniu co reszta..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości