golf 3 tdi 1 z Pomocy!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: wt wrz 08, 2009 23:14
- Lokalizacja: Śląskie
golf 3 tdi 1 z Pomocy!!!
Witam dzis przy wymiane filtra paliwa zauwazyłem że z zworka n75 zostaje 1 czarny weżyk on dołu on jest nie wiem do czego mam go podczepić,gdy go ztkam palcem to w węzykach do pompy sa takie babelki?? Co to może byc?? i gdzie nalezy ten wężyk?golf 3 tdi 1 z
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
golf 3 tdi 1 z Pomocy!!!
Prawdopodobnie jest to wężyk przez który sprawdzane jest ciśnienie atmosferyczne, w mk4 jest on podpięty do obudowy filtra powietrza.
To jedyne co mi przychodzi do głowy.
To jedyne co mi przychodzi do głowy.
-
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: wt wrz 08, 2009 23:14
- Lokalizacja: Śląskie
Re: golf 3 tdi 1 z Pomocy!!!
italiano_83 pisze:Prawdopodobnie jest to wężyk przez który sprawdzane jest ciśnienie atmosferyczne, w mk4 jest on podpięty do obudowy filtra powietrza.
To jedyne co mi przychodzi do głowy.
Byc może to filtra powietrza ale ja mam intercoolel i mi filtr powietrza nie wejdzie wiedz mam stozek z filtrem powietrza i nie wiem czy nie lepiej ten wezyk wyciagnac?
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
golf 3 tdi 1 z Pomocy!!!
bingoracek ze niby w 1Z nie wejdzie filtr powietrza? niby jakim cudem?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
golf 3 tdi 1 z Pomocy!!!
On powinien być do filtra pow. podpięty. U mnie on też wisi sobie z boku i jest ok.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
golf 3 tdi 1 z Pomocy!!!
Wyjście metalowe w n75 jest podłaczone do ciśnieniowej części turbo ,wyjście z tworzywa z drugiej strony jest podpięte do dolotu ,wyjscie z tworzywa z boku idzie do gruchy WG .Opis dotyczy zwykłych turbin sterowanych ciśnieniemGacekk pisze:On powinien być do filtra pow. podpięty. U mnie on też wisi sobie z boku i jest ok.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości