Gdzie podziało się doładowanie?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Fiedor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob cze 19, 2010 13:14
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Gdzie podziało się doładowanie?

Post autor: Fiedor » ndz paź 03, 2010 10:32

Witam. O moich problemach z mk2 1.6td 1v długo by pisąc, ale tak w skrócie- zmiana pompy na ta od sb- pompa po 3 tygodniach się zje...a. Wymiana na kolejną, razem z wtryskami od sb, kolejne koszty. Zrobiony przelot. W miedzy czasie problemy z elektryką, zwarcia, padanie aku, popękane przewody od obiegu płynu chłodniczego, później problemy z odpalaniem, brak mocy itd. Teraz właśnie 2 dni temu włożona pompa od sb razem z wtryskami. Wszyscy piszą o innym aucie po zmianie pompy, ja do tego wtryski i....nic. Autko nie chce jechać, ciężko pali, nie daje się wyregulować. Po kupieniu pompy miała ona wkręcona dawkę na max. Kombinowałem zmniejszyć dawkę, ale wtedy silnik nie chce wejść na wyższe obroty, nie reaguje na pedał gazu i na dźwignie ssania. Nie wiem co jest tego powodem. Na wskaźniku doładowania jak zaczynam przyspieszać np na dwójce i mam już sporo obrotów (nie wiem ile, nie mam obrotomierza) tak pedał prawie w podłodze, to na wskaźniku jest jakieś 0.2, dopiero jak pedał jest już na max i auto niemiłosiernie wyje, pojawia się ale baaardzo powoli na wskaźniku +/- o.45 bara.Nie wiem jeszcze dlaczego, ale nawet jak odpuszczę gaz, to strzałeczka od wskaźnika na 0 opadnie po długim czasie, jadąc na pół gazu, w ogóle nie opada, dopiero jak mocno zwolnię, o co chodzi? Tak samo jest np na 3 biegu. Co może być tego powodem? Może to być zawór Wastegate zapieczony (turbo to k14)?



Awatar użytkownika
pitru
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt mar 02, 2010 12:08
Lokalizacja: Bartoszyce

Gdzie podziało się doładowanie?

Post autor: pitru » ndz paź 03, 2010 11:34

Objawy zapieczonego WG. Turbinę raczej trzeba by wyjąć na skrobankę.


Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Gdzie podziało się doładowanie?

Post autor: tomogolf2 » ndz paź 03, 2010 11:46

mysle ze cos z pompa, moze zastana była, długo jezdzisz z "nowa" pompa?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Fiedor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob cze 19, 2010 13:14
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Gdzie podziało się doładowanie?

Post autor: Fiedor » ndz paź 03, 2010 11:47

Właśnie była założona 4 dni temu. Co to znaczy "zastana" ? Tzn że musi się rozchodzić, czy już jej tak zostanie?



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Gdzie podziało się doładowanie?

Post autor: tomogolf2 » ndz paź 03, 2010 14:10

Fiedor pisze:Co to znaczy "zastana" ?
tak musi sie rozchodzic, czasem sie zdarza ze nie da sie jej rozchodzic :?
jezeli jezdzisz juz 4 dni i dalej masz te same objawy to moze jakis syf jest w pompie, moze warto ja wyczyscic i zobaczyc co tam w srodku siedzi... mozez tez jakies przeczyszczacze zalac...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Gdzie podziało się doładowanie?

Post autor: karol8114 » ndz paź 03, 2010 15:06

Poczytaj moje posty i szybko odsyłaj tą pompę, nie licz że się rozchodzi, na szczęście trafiłem na wiarygodnego sprzedawcę i zwrócił kasę, kupiłem tańszą o 100 zł i śmigam jak szalony !



Fiedor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob cze 19, 2010 13:14
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Gdzie podziało się doładowanie?

Post autor: Fiedor » ndz paź 03, 2010 17:12

Właśnie dzisiaj na spocie w Białymstoku trochę pogadałem z ludźmi, to koleś mi powiedział ze pompa chyba jest walnięta, bo ciśnienie mam bardzo niskie (prawdopodobnie przez wg) a dawka jest max wkręcona i nic nawet nie dymi i nie jedzie. Tylko strasznie mnie to wkurza, ze to już druga kupiona pompa, teraz mam już 3 i teraz perspektywa kolejnej ehh......



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Re: Gdzie podziało się doładowanie?

Post autor: karol8114 » ndz paź 03, 2010 18:23

Rozumiem Cie kolego, osobiście to przechodziłem, wkładasz pompę a tu :shock: , silnik kulawo pracuje i do tego nie reaguje na pedał przyspieszenia, kupno następnej i jest OK. Szczerze mówiąc ciężko będzie kupić dobrą pompę, większość zastane.



Fiedor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob cze 19, 2010 13:14
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Gdzie podziało się doładowanie?

Post autor: Fiedor » ndz paź 03, 2010 18:38

Wiem o co chodzi i to dobitnie- normalny standardowy golfik- 60koni pompa 1v spalanie 4.5 litra, no i zachciało się modzenia. Przelot, co nie było problemem, wymiana uszczelki na metalowa (180zł z robocizna) kupno pompy-wymiana (450zł), pompa po 3 tyg się wysr*ła, kupno następnej (230zł + robocizna 300 zł :shock: ) do tego wtryski 140zł i zamontowanie 50 zł. I teraz dowiaduje się, że pompa która kupiłem do niczego się nie nadaje. Podsumowując- wyjeb**e półtora klocka i...żadnych efektów. Dzisiaj żałuje że kupiłem mk2. Samochód 3800 bo szukałem zadbanego, trochę nagłośnienia 1300 zł, zabawy z pompami 1500, felgi, i ich malowanie 700, opony 540 zł, lampy+wymiana zderzaków na szerokie i ich malowanie na czarno + grill+wskaźnik turbo+ reszta drobnych pierdół to jakieś plus minus 1000zł+zawiecha weitec i jej regeneracja 800 co daje jakieś 10tyś, a w dalszym ciągu muszę kupić pompę i ja wstawić, czego sam się jeszcze nie podejmę, bo nie znam sie na tyle i boje sie spier***ić, co daje kolejne 500 zł. Cholera, aż sam się przeraziłem jak to pisze ile mnie to wyszło. Jak patrze na ludzi golfiki i z nimi rozmawiam, to po takiej kwocie ich autka wyglądają jak marzenie, a tu tyle kasy i zero efektów ..... Wiedząc ze tak wyjdzie, sprowadził bym sobie od naszych wschodnich sąsiadów czwóreczkę 1.9 TDi, i bym jeździł jak panisko, ehh. ........................

p.s co do pompy to już się dogadałem z Trochimem, on chociaż jest konkretny gość.



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Gdzie podziało się doładowanie?

Post autor: karol8114 » ndz paź 03, 2010 18:42

Myślałem że sam wkładasz pompę, szkoda że do mnie masz trochę km, wszystkie czynności zrobilibyśmy przy piwku, no cóż, nic nie poradzę że Gołdap leży :bigok: na krańcu Polski. Pozdro !
Ostatnio zmieniony ndz paź 03, 2010 18:49 przez karol8114, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Gdzie podziało się doładowanie?

Post autor: karol8114 » ndz paź 03, 2010 18:47

To u Was montaż pompy kosztuje 300 zł? :blush:



Fiedor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob cze 19, 2010 13:14
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Gdzie podziało się doładowanie?

Post autor: Fiedor » ndz paź 03, 2010 19:05

Za 1 razem wyszło taniej, bo robiłem trochę po znajomości. Przy drugiej pompie oddałem po prostu do mechanika- na rachunku mam: wymiana pompy wtryskowej, przewód jakiś tam 40 zł i ustawienie kąta wtrysku-304zł. Sam się zszokowałem, ale gość powiedzmy nie poinformował mnie, ze w cenie montażu nie ma ustawienia kąta wtrysku i za to płacę oddzielnie :/ A no i dzięki za chęć pomocy :pub:



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Gdzie podziało się doładowanie?

Post autor: karol8114 » ndz paź 03, 2010 19:13

Szok, szkoda gadać, co teraz planujesz ?



Fiedor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob cze 19, 2010 13:14
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Gdzie podziało się doładowanie?

Post autor: Fiedor » ndz paź 03, 2010 20:13

Daję do Trochima swoją pompę 1V i razem z nią wysyłam tą od SB (tą którą poprzednio kupiłem) i on ma to doprowadzić do porządku czyli przełożenie LDA i tłokorozdzielacza właśnie do pompy 1V. Ewentualnie jak będą jakieś nieszczelności lub problemy to też to zrobi, choć wiadomo, że trzeba się liczyć z kolejnymi kosztami, ale tak już kurde wychodzi.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 175 gości