A jaśniej Bangobongo pisze:italiano_83 napisał(a):
To na początek musisz sobie odpowiedzieć na pytanie, czy auto osłabło czy nie po zmianie rozrządu.
Jeśli tak, to warto by podpiąć vag-a i sprawdzić parametry pracy silnika, błędy w ECU wykonać logi.
Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
Nie czaję,to Ty napisałeś z czym się w zupełności zgadzamitaliano_83 pisze:A jaśniej Bango
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
Przepraszam Bango, ta emotka ( ) jakoś nie zrozumiałem jej przesłaniabongo pisze:italiano_83 napisał(a):
A jaśniej Bango
Nie czaję,to Ty napisałeś z czym się w zupełności zgadzam
- Łuki_79
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
vag/select/engine/meas block/grupa 004 , 4 polebongo pisze: Fahoo napisał(a):ale jest synchronizacja wałków
A czym to diagnozujesz?
Re: Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
Czyli kurna vagiem,co zostało na samym początku napisaneŁuki_79 pisze:vag/select/engine/meas block/grupa 004 , 4 polebongo pisze: Fahoo napisał(a):ale jest synchronizacja wałków
A czym to diagnozujesz?
A wy o jakiś kątach wtrysku,to nie mkII,bez komputera się nie da
Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
Ale jest ustawienie wałków, czyli w uproszczeniu można nazwać to "kątem wtrysku". Czy wałki można przestawić w czasie wymiany rozrządu (pewnie tak)...więc jest możliwe, że rozrząd został źle złożony (ale to moje bardziej pytanie niż twierdzenie).bongo pisze:A wy o jakiś kątach wtrysku
Re: Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
nawet jak mechanik składał na znaki robione flmastrem to i tak powinno się mieścić w granicy -6...6+ bo tyle chyba jest ale sprawdzić warto. logi logi i jeszcze raz logi.. są tu szpece zerkna i od razu ci powiedzą. osobiście stawiam na przepływke.. ale to tylko mój typ z teg wzgledu iz kiedyś z braku czasu warsztat jakiś zmieniał mi rr w golfie po zmianie auto osłabło.. logi -na forum - diagnoza uwalona przepływka.. musieli chyba po zdemontowaniu obudowy filtra grać nia na warsztacie..
Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
jestem zainteresowany tym wątkiem bo mam podobny problem z moją borą z taką różnicą że do 3000 obrotów auto słabo przyśpiesza a powyżej 3000 obrotów praktycznie nie ma przyśpieszenia,
gdy np.jadę z prędkością 100km/h na 4-ce i droga idzie lekko pod górkę to można zapomnieć o jakimkolwiek przyśpieszeniu, obroty powyżej 3000 jest też ciężko uzyskać przy jeździe z górki,
samochód był podpinany pod komputer u 2-ch różnych mechaników i takie badania nic nie wykryły,
silnik to 1.9 tdi 90konny,
autko nabyłem w takim stanie 16000km po wymianie rozrządu,
gdy np.jadę z prędkością 100km/h na 4-ce i droga idzie lekko pod górkę to można zapomnieć o jakimkolwiek przyśpieszeniu, obroty powyżej 3000 jest też ciężko uzyskać przy jeździe z górki,
samochód był podpinany pod komputer u 2-ch różnych mechaników i takie badania nic nie wykryły,
silnik to 1.9 tdi 90konny,
autko nabyłem w takim stanie 16000km po wymianie rozrządu,
- domino19140291
- Ma gadane
- Posty: 160
- Rejestracja: śr sty 07, 2009 01:22
- Lokalizacja: Częstochowa
Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
Ja też ostatnio zauważyłem spadek mocy w sowim mk4 TDI 115 KM. Auto ciągnie co prawda od 2000 obr. ale zbyt krótko. Ostatnio wracałem z drogi i w trakcie padł mi przepływomierz. Wiem, że VW bez przepływki przechodzi w tryb awaryjny. Teraz jak jest założona nowa są takie objawy jak podałem wcześniej. Możliwe, że coś jeszcze się schrzaniło i nie przyspiesza tak dobrze ?
Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
Dziś sprawdziłem czy przyczyną takiego zachowania silnika (tj.nie ma mocy i obrotów powyżej 3000) nie jest czasem wina zapchanego katalizatora i oczywiście okazało się że nie.
Więc jest jeszcze możliwość że przewody podciśnienia mogą być źle podpięte.
Zwracam się więc do forumowiczów – potrzebuję schematu podłączenia przewodów podciśnienia do zaworów od turbo lub zdjęcia albo film.
Więc jeśli posiadasz borę albo golfa 1.9 tdi 90 koni pomóż koledze.
Dzięki.
Więc jest jeszcze możliwość że przewody podciśnienia mogą być źle podpięte.
Zwracam się więc do forumowiczów – potrzebuję schematu podłączenia przewodów podciśnienia do zaworów od turbo lub zdjęcia albo film.
Więc jeśli posiadasz borę albo golfa 1.9 tdi 90 koni pomóż koledze.
Dzięki.
Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
ok, znalazłem taki schemat na necie i wszystko jest tak samo podpięte,
wygląda na to że do serwisu wv muszę się wybrać bo już nie wiem co może być przyczyną tego problemu - tylko czy oni pomogą?
wygląda na to że do serwisu wv muszę się wybrać bo już nie wiem co może być przyczyną tego problemu - tylko czy oni pomogą?
- Łuki_79
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
Ten serwis sobie daruj na chwilę obecną,wykonaj logi dynamiczne grup 003,008,011obis_81 pisze:wygląda na to że do serwisu wv muszę się wybrać bo już nie wiem co może być przyczyną tego problemu - tylko czy oni pomogą?
Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
@Łuki_79
jestem laikiem w tej dziedzinie ale zakładam że da się to samemu zrobić,
zastanawiam się czy do takiego badania nadawałby się interfejsy z poniższego linku, a jeśli tak to który byś polecał do bory 2001?
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5" onclick="window.open(this.href);return false;
jestem laikiem w tej dziedzinie ale zakładam że da się to samemu zrobić,
zastanawiam się czy do takiego badania nadawałby się interfejsy z poniższego linku, a jeśli tak to który byś polecał do bory 2001?
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5" onclick="window.open(this.href);return false;
Albo zwidy albo faktycznie coś gryzie ten silnik
Witam
Ja tylko wtrącę, żebyś nie rzucał mięsem jak ja w czasie wymiany węży. Ściągaj węże równolegle do trzpienia na którym się zaciska wężyk. Lekko nim obkręcaj-a najlepiej sciągnij oplot materiałowy a następnie natnij lekko wężyk. Ja ściągałem na siłę - i potem gruszkę klapy gaszącej.
Ja tylko wtrącę, żebyś nie rzucał mięsem jak ja w czasie wymiany węży. Ściągaj węże równolegle do trzpienia na którym się zaciska wężyk. Lekko nim obkręcaj-a najlepiej sciągnij oplot materiałowy a następnie natnij lekko wężyk. Ja ściągałem na siłę - i potem gruszkę klapy gaszącej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości