nie chce zapialic

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Z@char
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn lut 23, 2009 17:23
Lokalizacja: Police

nie chce zapialic

Post autor: Z@char » pn wrz 13, 2010 10:25

kat ustawilem juz nie na zegar znalazlem miesca w ktorych pompa odbila sie na korpusie i wym miejscu ja zostawielm zapewne nie bedzie indealnie no al eto i tak powinien zagadac



Z@char
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn lut 23, 2009 17:23
Lokalizacja: Police

nie chce zapialic

Post autor: Z@char » ndz wrz 19, 2010 14:15

sluchaj psiknelem palak w kolekotr lecz robilem to sam psik i do kabiny zakrecilem i auto zakrecilo i cos tam zagadalo ale nie odpalilo moze wizasc kogos i niech kreci a ja bede psikal w ukad czy raczej nie probowac duzo razy



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

nie chce zapialic

Post autor: Michał_1977 » ndz wrz 19, 2010 14:23

Czasem trzeba kilka razy psiknąć...jak zaskoczy i za chwilę zaczyna gasnąć,to znów mu psiknąć i albo przedrze wtryski,albo nie...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

nie chce zapialic

Post autor: karol8114 » ndz wrz 19, 2010 17:03

Z@char pisze:Z@char
Nie czepiaj się tak kąta wtrysku, przy sprawnym silniku nie wielkie ilości przestawienia kąta wtrysku nie mają aż tak znaczącego wpływu na odpalenie silnika, no i po co ruszałeś pompą ? dorabia się klucz i sprytnym sposobem odkręca się drugi wtrysk bez ruszania pompy, nawet z LDA, wkrótce zarzucę fotę jaki to ''prosty'' klucz. Moim zdaniem dość kombinowania, wtryski do pomiaru a przede wszystkim rozrząd do sprawdzenia łącznie ze zdjęciem pokrywy zaworów, bo już różne przypadki się słyszało '' ja tylko coś tam coś tam ... a w rzeczywistości bywa inaczej. Kiedyś odchodziłem od rozumu bo koleś zdjął pasek rozrządu i nie potrafił na nowo go ustawić, ustawiłem na znaki i du... po kilku godz. zabawy okazało się że koło zamachowe było od chyba silnika benzynowego i znak zero był zupełnie w innym miejscu, zdjąłem wałek rozrządu by ustalić górne położenie pierwszego tłoka , złożyłem i odpalił na dotyk.



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

nie chce zapialic

Post autor: karol8114 » ndz wrz 19, 2010 17:06

Michaś_1977 pisze:Michaś_1977
W książce faktycznie jest napisane 0,93 mm



Z@char
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn lut 23, 2009 17:23
Lokalizacja: Police

nie chce zapialic

Post autor: Z@char » pn wrz 20, 2010 22:29

panowie eureka odpaili kat byl przestawiony nie duzo ale byl lecz jedank okazalo sie jeszcze ze nie grzeja swiece zarowe kontorlka sie pali wszystkie 4szt sprawne lecz nie dochodzi prad do nich nie go za i przed kostka ktora jest przy silniku taka okragla duza wiec wydale mi sie ze padl przekaznik tylko tearz nei wiem ktory to jest pomozecie mi jak wiecie ktory to jest o jakim Nr. ???



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

nie chce zapialic

Post autor: karol8114 » pn wrz 20, 2010 22:51

karol8114 pisze:Nie czepiaj się tak kąta wtrysku, przy sprawnym silniku nie wielkie ilości przestawienia kąta wtrysku nie mają aż tak znaczącego wpływu na odpalenie
A mówiłem :bigok:



Z@char
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn lut 23, 2009 17:23
Lokalizacja: Police

nie chce zapialic

Post autor: Z@char » pn wrz 20, 2010 23:02

a wiesz ktory to moze jest przekaznik ??



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

nie chce zapialic

Post autor: Michał_1977 » wt wrz 21, 2010 07:31

Z@char pisze:a wiesz ktory to moze jest przekaznik ??
Po kablu od świec do grodzi silnikowej.Nad pompą jest plastikowa puszeczka, a w niej bezpiecznik-taka blaszka :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

frajer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr cze 01, 2005 22:12
Lokalizacja: olsztyn

nie chce zapialic

Post autor: frajer » śr wrz 22, 2010 22:45

U mnie to jest przekaźnik nr.142, taki długi po prawej chyba na 8 wtyków



arwam

nie chce zapialic

Post autor: arwam » czw wrz 23, 2010 23:04

jeśli powietrze jest tylko w przewodzie powrotnym paliwa a nie ma go w zasilającym to znaczy że masz zawieszone wtryskiwacze.
spróbuj odpalić tak jak Michaś_1977, pisze a jak nie pomoże to wykręć wtryski i jedź z nimi do pompiarza niech spróbuje Ci na próbniku je rozruszać.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 184 gości