[MK3] Elektrozawór AAZ 95 rok

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK3] Elektrozawór AAZ 95 rok

Post autor: Michał_1977 » pn wrz 06, 2010 16:35

Ta śrubka,o której piszesz służy do regulacji dawki paliwa.Jej nie ruszaj z resztą i tak nie dasz rady,bo ma kontrę (nakrętkę) w głębi tego plastiku.
Ten plastik trzeba jakoś rozwalić,bo to jest fabryczne zabezpieczenie i nie da się tego ot tak rozkręcić.
Zdaje się,że tam jest także immobilizer :bajer:

Próbowałeś przysłuchiwać się,czy ten zawór cyka po przekręceniu kluczyka?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

[MK3] Elektrozawór AAZ 95 rok

Post autor: karol8114 » pn wrz 06, 2010 19:10

Nie zwalaj wyłącznie winy na elektrozawór N 109, przyczyna może leżeć również w immobilizer , ogólnie pompy w AAZ po 95 r. nie mają lajlepszych opinii.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK3] Elektrozawór AAZ 95 rok

Post autor: Michał_1977 » wt wrz 07, 2010 00:37

robik557 pisze:Tylko jak mam sprawdzić czy to immobilizer?
Wziąć młotek i wypierniczyć go,bo przez niego są często kłopoty...
Jutro (a raczej już dzisiaj :grin: ) mogę podrzucić fotki jak ja się z tym właśnie dzisiaj uporałem :satan:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: [MK3] Elektrozawór AAZ 95 rok

Post autor: munior » wt wrz 07, 2010 11:03

robik557 pisze:Michaś_1977 widzę że lubisz radykalne rozwiązania. Chętnie zobaczę rezultaty tej młotkowej pracy :) Ale może jednak są jakieś bardziej subtelne rozwiązania...?
Nie ma co się bawić w subtelne rozwiązania ,bo immobilaizer to żadne zabezpieczenie ,a sprawia kłopoty tylko właścicielowi ,więc Michaś 1977 dobrze ci radzi wywalić dziadostwo


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK3] Elektrozawór AAZ 95 rok

Post autor: Michał_1977 » wt wrz 07, 2010 22:17

robik557 pisze:A jak się wymontowuje w tym modelu golfa immobilizer?
Szybko :bigok:
Dwa razy młotkiem... :satan:
Obrazek
Później trzeba się dobrać do tych sfrezowanych śrub i jakoś je wykręcić,po czym immo wyskakuje bez problemu

To jest immobilizer po szybkim demontażu:bajer:
Obrazek

Następnie trzeba sprawdzić w którym z dwóch kabli od niego jest napięcie 12V po włączeniu zapłonu i tylko ten kabel podpiąć do elektrozaworu przy głowicy pompy.Mój MK3 śmigał już dzisiaj bez immo.
robik557 pisze:golf z 20 sekunt pokręci z werwą a potem zasilanie w aucie siada
Rozrusznik już odmawia posłuszeństwa.Przegrzewa się i robi się w nim zwarcie,dlatego wszystko świruje z licznikiem włącznie.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK3] Elektrozawór AAZ 95 rok

Post autor: Michał_1977 » wt wrz 07, 2010 22:58

robik557 pisze:jak to immo jest połączone z samym zaworem?
Po odsunięciu go trzeba po prostu odkręcić kabel od zaworu,czyli 1 nakrętkę,tylko nie wiem po co chcesz zakładać ponownie to cholerstwo.
Ja mam 2 kluczyki do stacyjki w tym 1 dorabiany,ale przez to dziadostwo dorabianym nie mogłem odpalić :panna:
Zgubisz kluczyk i masz kłopot... :bajer:
Poza tym na pierwszym zdjęciu widać go jeszcze w dość dobrym stanie,ale jak zacząłem się dobierać do tych śrub,to wyglądał jak psu z gardła wyjęty :rotfl:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

bogoria
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: pt sty 26, 2007 21:33
Lokalizacja: legnica

[MK3] Elektrozawór AAZ 95 rok

Post autor: bogoria » pn wrz 20, 2010 19:06

miałem to samo u sebie. początkowo wystarczało lekkie popukiwanie mloteczkiem w elktrozawór. później niestety musiałem to zdemontować. faktycznie można metodą młotkologiczną, ale ja nie chciałem być barbarzyńcą. żeby wymontować element sterujący ęlektrozaworem (b0 jest to tylko element wykonawczy immo) trzeba mieć wymontowaną pompę, bo element ten jest przykręcony na śruby z łbem zrywanym. mając pompę na stole można się bawić. ale prawdę mówiąc nie wiem, czy ma to sens, bo ja to zrobiłem przy okazji uszczelniania pompy. Tobie raczej nie będzie się to klkulowało. czyli pozostaje metoda młoteczka i przecinaka. potem faktycznie trzeba znaleźć p®ąd zasilający we wtyczce i zrobić nowe zasilanie. od strny wtyczki konektor mocno zeszlifować, bądź wykorzystać obcięte przewody z wtyczką. to immo itak o kant d... rozbić. nie wiem skąd opinia o złej jakości tej pompy. jedynym problemem dla mnie był tylko zawór automatycznej zmiany kąta.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 159 gości