[MK3] Elektrozawór AAZ 95 rok
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[MK3] Elektrozawór AAZ 95 rok
Ta śrubka,o której piszesz służy do regulacji dawki paliwa.Jej nie ruszaj z resztą i tak nie dasz rady,bo ma kontrę (nakrętkę) w głębi tego plastiku.
Ten plastik trzeba jakoś rozwalić,bo to jest fabryczne zabezpieczenie i nie da się tego ot tak rozkręcić.
Zdaje się,że tam jest także immobilizer
Próbowałeś przysłuchiwać się,czy ten zawór cyka po przekręceniu kluczyka?
Ten plastik trzeba jakoś rozwalić,bo to jest fabryczne zabezpieczenie i nie da się tego ot tak rozkręcić.
Zdaje się,że tam jest także immobilizer
Próbowałeś przysłuchiwać się,czy ten zawór cyka po przekręceniu kluczyka?
[MK3] Elektrozawór AAZ 95 rok
Nie zwalaj wyłącznie winy na elektrozawór N 109, przyczyna może leżeć również w immobilizer , ogólnie pompy w AAZ po 95 r. nie mają lajlepszych opinii.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[MK3] Elektrozawór AAZ 95 rok
Wziąć młotek i wypierniczyć go,bo przez niego są często kłopoty...robik557 pisze:Tylko jak mam sprawdzić czy to immobilizer?
Jutro (a raczej już dzisiaj ) mogę podrzucić fotki jak ja się z tym właśnie dzisiaj uporałem
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: [MK3] Elektrozawór AAZ 95 rok
Nie ma co się bawić w subtelne rozwiązania ,bo immobilaizer to żadne zabezpieczenie ,a sprawia kłopoty tylko właścicielowi ,więc Michaś 1977 dobrze ci radzi wywalić dziadostworobik557 pisze:Michaś_1977 widzę że lubisz radykalne rozwiązania. Chętnie zobaczę rezultaty tej młotkowej pracy Ale może jednak są jakieś bardziej subtelne rozwiązania...?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[MK3] Elektrozawór AAZ 95 rok
Szybkorobik557 pisze:A jak się wymontowuje w tym modelu golfa immobilizer?
Dwa razy młotkiem...
Później trzeba się dobrać do tych sfrezowanych śrub i jakoś je wykręcić,po czym immo wyskakuje bez problemu
To jest immobilizer po szybkim demontażu:bajer:
Następnie trzeba sprawdzić w którym z dwóch kabli od niego jest napięcie 12V po włączeniu zapłonu i tylko ten kabel podpiąć do elektrozaworu przy głowicy pompy.Mój MK3 śmigał już dzisiaj bez immo.
Rozrusznik już odmawia posłuszeństwa.Przegrzewa się i robi się w nim zwarcie,dlatego wszystko świruje z licznikiem włącznie.robik557 pisze:golf z 20 sekunt pokręci z werwą a potem zasilanie w aucie siada
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[MK3] Elektrozawór AAZ 95 rok
Po odsunięciu go trzeba po prostu odkręcić kabel od zaworu,czyli 1 nakrętkę,tylko nie wiem po co chcesz zakładać ponownie to cholerstwo.robik557 pisze:jak to immo jest połączone z samym zaworem?
Ja mam 2 kluczyki do stacyjki w tym 1 dorabiany,ale przez to dziadostwo dorabianym nie mogłem odpalić
Zgubisz kluczyk i masz kłopot...
Poza tym na pierwszym zdjęciu widać go jeszcze w dość dobrym stanie,ale jak zacząłem się dobierać do tych śrub,to wyglądał jak psu z gardła wyjęty
[MK3] Elektrozawór AAZ 95 rok
miałem to samo u sebie. początkowo wystarczało lekkie popukiwanie mloteczkiem w elktrozawór. później niestety musiałem to zdemontować. faktycznie można metodą młotkologiczną, ale ja nie chciałem być barbarzyńcą. żeby wymontować element sterujący ęlektrozaworem (b0 jest to tylko element wykonawczy immo) trzeba mieć wymontowaną pompę, bo element ten jest przykręcony na śruby z łbem zrywanym. mając pompę na stole można się bawić. ale prawdę mówiąc nie wiem, czy ma to sens, bo ja to zrobiłem przy okazji uszczelniania pompy. Tobie raczej nie będzie się to klkulowało. czyli pozostaje metoda młoteczka i przecinaka. potem faktycznie trzeba znaleźć p®ąd zasilający we wtyczce i zrobić nowe zasilanie. od strny wtyczki konektor mocno zeszlifować, bądź wykorzystać obcięte przewody z wtyczką. to immo itak o kant d... rozbić. nie wiem skąd opinia o złej jakości tej pompy. jedynym problemem dla mnie był tylko zawór automatycznej zmiany kąta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 159 gości