MK 2 odpala na czterech potem gubi dwa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arek23s
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt wrz 10, 2010 18:21
Lokalizacja: Sochaczew

MK 2 odpala na czterech potem gubi dwa

Post autor: arek23s » pt wrz 10, 2010 19:21

witam
jestem nowym uzytkownikiem forum wiec prosze o wyrozumialosc.
Problem dotyczy Golfa 2 1.6D z 90r. a mianowicie od dluzszego czasu rano gdy odpalam samochod dzieje sie taka dziwna rzecz - auto odpala normalnie na 4 garach, chwile potem gubi 2, pochodzi tak troche i z powrotem chodzi na czterech.
Sprawdzilem swiece - wszystkie grzeja, zregenerowalem wtryskiwacze i sprawdzilem cisnienie na cylindrach jest ok. Pojechalem autem do mechanika ktory stwierdzil ze to wina uszczelki pod glowica (plynu nie ubywa), jednak nie dawal gwarancji ze po wymianie sie poprawi.
zastanawia mnie jedna rzecz, po wykreceniu wtryskiwaczy zauwazylem ze na jednym bylo bardzo duzo nagaru, zauwazylem tez ze gniazdo w ktorym byl ten wtrysk bylo spawane. Czy moze miec to jakis wplyw na taka prace silnika?



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

MK 2 odpala na czterech potem gubi dwa

Post autor: karol8114 » pt wrz 10, 2010 19:29

arek23s pisze:zastanawia mnie jedna rzecz, po wykreceniu wtryskiwaczy zauwazylem ze na jednym bylo bardzo duzo nagaru, zauwazylem tez ze gniazdo w ktorym byl ten wtrysk bylo spawane. Czy moze miec to jakis wplyw na taka prace silnika?
Nagar przedostał się przez nieszczelną podkładkę( norma) ja mam 3 obsady wtryskiwaczy spawane, tym się nie przejmuj.



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

MK 2 odpala na czterech potem gubi dwa

Post autor: karol8114 » pt wrz 10, 2010 19:36

Pompę wtryskową mechanik wykluczył?



arek23s
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt wrz 10, 2010 18:21
Lokalizacja: Sochaczew

MK 2 odpala na czterech potem gubi dwa

Post autor: arek23s » pt wrz 10, 2010 20:07

pompe wykluczyl, problem jest tylko rano potem chodzi juz bez problemu. nieraz jest tak ze zapali i normalnie pracuje, ale jak dodasz gazu to znowu gubi. probowalem tez go podlaczyc na krotko czyli zasilanie powrot do banki ale dzialo sie to samo. luzowalem wtryski jak tak pracowal i bylo jeszcze gorzej a paliwo szlo



olapiotr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt cze 05, 2009 18:34
Lokalizacja: łódź

MK 2 odpala na czterech potem gubi dwa

Post autor: olapiotr » pt wrz 10, 2010 21:07

Zalej gniazda wtrysków delikatnie ropą i zobacz czy lecą bąble.



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

MK 2 odpala na czterech potem gubi dwa

Post autor: karol8114 » pt wrz 10, 2010 21:20

Te lecące bąble nie zrobią takiej roboty, musiałaby być naprawdę duża nieszczelność.



arek23s
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt wrz 10, 2010 18:21
Lokalizacja: Sochaczew

MK 2 odpala na czterech potem gubi dwa

Post autor: arek23s » sob wrz 11, 2010 15:45

z tego spawanego gniazda sadzilo, wkleilem wtrysk na gasket do gwintow sadzenie ustalo ale objawy nie. dzisiaj nie wytrzymalem i sam zwalilem glowice. zauwazylem na glowicy pomiedzy drugim a trzecim garem kilka rys, mysle ze mogla tedy przedostawac sie woda w niewielkiej ilosci, poza tym nagar byl koloru czarno bialego.



arek23s
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt wrz 10, 2010 18:21
Lokalizacja: Sochaczew

MK 2 odpala na czterech potem gubi dwa

Post autor: arek23s » czw wrz 16, 2010 18:22

wczoraj zlozylem silnik i odpalilem.
rano silnik zapalil bez problemu i rowno pracowal, wiec teraz zastanawia mnie co bylo przyczyna takiej pracy. Facet ktory planowal glowice powiedzial ze tymi ryskami o ktorych pisalem wyzej raczej nie mogla przedostawac sie woda a uszczelka nie wygladala na uszkodzona wiec????



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Re: MK 2 odpala na czterech potem gubi dwa

Post autor: karol8114 » czw wrz 16, 2010 18:40

Co do wtrysków mówiłem że nie zrobią takiej roboty, zastanawiam się dlaczego nie sprawdziłeś głowicy na szczelność.



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

MK 2 odpala na czterech potem gubi dwa

Post autor: J.B.S. » pt wrz 17, 2010 00:01

A nie dzieje się tak częściej jak jest zimniej na zewnątrz?
I czy jak dodajesz gazu to nie miałeś problemów z wkręcaniem się silnika,albo może gasł jak dodawałeś gazu



arek23s
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt wrz 10, 2010 18:21
Lokalizacja: Sochaczew

Re: MK 2 odpala na czterech potem gubi dwa

Post autor: arek23s » sob wrz 18, 2010 13:58

jbs-78 pisze:A nie dzieje się tak częściej jak jest zimniej na zewnątrz?
I czy jak dodajesz gazu to nie miałeś problemów z wkręcaniem się silnika,albo może gasł jak dodawałeś gazu
dzialo sie tak jak piszesz, potrafil zgubic dwa gary jak mu sie gazu dodalo i potrafil tez zgasnac. potem byl problem z odpaleniem.

na szczescie teraz jest juz dobrze i oby tak zostalo



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości