Szarpanie tylko po redukcji przy przyśpieszaniu w 1.9 AJM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Vieri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: śr mar 04, 2009 18:55
Lokalizacja: Otwock

Szarpanie tylko po redukcji przy przyśpieszaniu w 1.9 AJM

Post autor: Vieri » wt wrz 14, 2010 19:17

Witam,

Od dłuższego czasu nęka mnie następujący problem.

Otóż przy jeździe np w mieście podczas zwalniania np do świateł i dajmy na to redukcji z 3 na 2 lub 4 na 3 i mocniejszym przyśpieszaniu w okolicy 1700-2000 obrotów ma miejsce niepokojące szarpanie/falowanie silnikiem. Objaw tak jak wspomniałem ma miejsce tylko w wyżej wymienionej sytuacji. Przy normalnym przyśpieszaniu od 1 np do 5 wszystko idzie okej.

Uwagi:

- Turbina wymieniana 23000 km temu i wstawiona oryginalna Garretta
- N75 wymienione 2 tygodnie temu na nowego Pierburga
- Kat wywalony
- Najświeższe logi z których nic generalnie w tej kwestii nie wynika można znaleźć tutaj => viewtopic.php?f=80&t=349428

Auto nie wzięło od wymiany turbo ani kropli oleju.

Proszę o pomoc bo podobna przypadłość miała miejsce tuż przed zarżnięciem/wysraniem się poprzedniej suszary.

Pozdrawiam!


Moja Perła :bajer:
Obrazek

Mam Vaga, Vag-Tacho 2.5, miernik lakieru ||| Piszę poprawnie po POLSKU

ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Szarpanie tylko po redukcji przy przyśpieszaniu w 1.9 AJM

Post autor: ZbyszekGolf » wt wrz 14, 2010 21:05

Witam a moze coś ze sprzęgłem dwumasowym masz i objawia sie to szarpaniem



Awatar użytkownika
Vieri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: śr mar 04, 2009 18:55
Lokalizacja: Otwock

Re: Szarpanie tylko po redukcji przy przyśpieszaniu w 1.9 AJ

Post autor: Vieri » ndz lis 28, 2010 16:28

ZbyszekGolf pisze:Witam a moze coś ze sprzęgłem dwumasowym masz i objawia sie to szarpaniem
Dla zainteresowanych i tak na przyszłość. Powodem szarpania był padnięty zawór EGR :)


Moja Perła :bajer:
Obrazek

Mam Vaga, Vag-Tacho 2.5, miernik lakieru ||| Piszę poprawnie po POLSKU

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 101 gości