Jak zwiększyć moc w 1.6 TD (JR)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr mar 01, 2006 08:01

szerszeniak, w silniku RA powinienes juz miec ta membranke, wystarczy ja tylko odpowiednio ustawic

[ Dodano: Sro Mar 01, 2006 7:04 am ]
odkrecasz 4 sroby na samej górze pompy, zdejmujesz ta mala pokrywke i zobaczysz membranke... W 1.6 nie trzeba jej zmieniac na zadna inna, ma juz odpowiedni stozek, ewentualnie mozna ja troche podszlifowac jak masz jakies mocniej zmodyfikowane auto ;) Mozna tez nieco spilowac podkladke pod ta membranka, zeby mogla wchodzic glebiej, ale tutaj drobna uwaga, nie moze byc spilowana za mocno lub nie mozna jezdzic bez niej bo moze sie wygiac/uszkodzic taki maly bolczyk w pompie... Uzyj opcji "SZUKAJ" bylo to juz opisane :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

L
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt mar 14, 2006 14:29
Lokalizacja: m-ce

Post autor: L » pt mar 17, 2006 14:21

Chcialem zapytac jak podkrecic pompe w siniku
AAZ?Jeszcze jedno pytanie odnoscnie tej mombrany sterowanej podcisnieniowo:co on ap powoduje (zwiekszenie dawki,zmiana wyprzedzenia zaplonu)??Mam pompe chyba z nowszego silnika i tam jest wyprowadzenie na 2 kable ktore nie sa podlaczone.Czy mozna to jakos przerobic??

[ Dodano: 17 Mar 2006 13:27 ]
Chcialem zapytac jak podkrecic pompe w siniku AAZ(1.9TD)?Jeszcze jedno pytanie odnoscnie tej mombrany sterowanej podcisnieniowo:co on ap powoduje (zwiekszenie dawki,zmiana wyprzedzenia zaplonu)??Mam pompe chyba z nowszego silnika i tam jest wyprowadzenie na 2 kable ktore nie sa podlaczone.Czy mozna to jakos przerobic??



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt mar 17, 2006 17:47

L, w aaz podkrecasz dokladnie jak w sb i jr. poczytaj na forum i w tym watku. membranka zwieksza ilosc paliwa gdy pojawi sie cisnienie doladowania


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » ndz mar 19, 2006 02:26

zaprzal, dzieki za opis ale sam sie tym zajmować nie bede pompa u pompiarza gadalem z nim i wie o co chodzi przestawi ją troszke zeby wieksza dawka paliwa szła przy niższym ciśnieniu bo to wsumie sie osiąga przez przestawianie tej membrany on to zrobi lepiej i dokładniez zwłaszcza ze bedzie to robic na stole probierczym a nie na oko.


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz mar 19, 2006 12:39

szerszeniak, ok, rob jak uwazasz. Napisz jeszcze pozniej ile kasy wzial za taka usluge. ps. jak juz bedziesz demontowal pompe i cos robil u pompiarza to mozesz sobie przesunac odciecie paliwa (naciagnac ta srobe pod pokrywa pompy)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob maja 06, 2006 14:48

Siema chłopaki czytam już nie wiem ile postów. Ja mam do podkrecenia 1V staruszka. Przytargaliśmy go z Niemiec. Była tam pompa bez grzybka ze starszym skwitowaliśmy że niemiec wstawił od diesla zwyklego, wiec kupiłem pompę z grzybkiem i góre z kolektora wydechowego bo niebyło gdzie zamontować podciśnienia. Taka operacja dodala mu wigoru ale np. na 2 biegu dochodzi do 55 km\h i słabnie zlokalizowałem że z tego zaworu na kolektorze wydechowym ucieka powietrze. Chciałem sie zapytać czy zmienić ten zawór na zawór z JR czy kręcić śróbkę na tym zaworze. Turbina jest K14. Mam też intercooler z Polo G40 będzie dobry. I też jak zwiększyć te doladowanie w tej turbince bo dawkę paliwa wiem gdzie kręcić i czy jak pokręce dawką czy muszę zmieniać wtryski na te z 1.9?????


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » pn cze 26, 2006 22:10

Na vwdiesel.net znalazłem opis jak zrobić by ten bolec lepiej się wciskał(czytaj od niższego ciśnienia). Jak odkręci się te cztery śruby z góry gruszki to pod membraną jest sprężyna i ona opiera się na kółku które ma dookoła nacięcia. Po wkręceniu tego koła zgodnie z ruchem wskazówek zegara ono się obniża. W wyniku tego sprężyna jest mniej ściśnięta. Po tej operacji Jak ciśnienie zaczyna narastać to bolec już przy mniejszej wartości ciśnienia zaczyna schodzić w dół i zwiększa dawkę paliwa.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt cze 27, 2006 00:26

1 6 D, nie polecam takiej opcji. Zwieksza to glownie poziom dymienia na niskich obrotach (i to znacznie) natomiast moc niewiele sie zwieksza. Gdy cisnienie sie pojawi to i tak da rade wcisnac ten bolec. Lepsze efekty daje spilowanie plastikowej podkladki pod bolecem


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » wt cze 27, 2006 13:37

jak u siebie odelżyłem naciąg tej spręzynki to auto paliło z 9l/100 :panna: a mocy wiele więcej nie odczułem


Nissan Patrol K160

WKTechnik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn cze 04, 2007 18:29
Lokalizacja: Gdansk

Jak zwiększyć moc w 1.6 TD (JR)??

Post autor: WKTechnik » pn cze 04, 2007 18:43

Oj panowie racje ma tylko jeden jest nim MARCIN VW to jest prawda w 100% mam takiego samego i 5500obr. to nie jest da niego problem tylko ja jechałem 195km\h a on troszke więcej jeśli by założyć turbo jakiegoś GARRETTA to 16v nawet 150ps nie mają najmniejszych szans. A pytanie do Marcina twojego kumpla też od 3000tys.obr do ponad 5000tys puszcze czarny dym ale nie małą ilość tylko kłęby. (przelot 2,5"). I nie słuchaj tych co myślą że są na topie a nie mają pojęcia o modyfikacjach silnika.

1.6TD [JR]

[ Dodano: 04 Cze 2007 18:57 ]
Oj panowie racje ma tylko jeden jest nim MARCIN VW to jest prawda w 100% mam takiego samego i 5500obr. to nie jest da niego problem tylko ja jechałem 195km\h a on troszke więcej. Jeśli by założyć turbo jakiegoś GARRETTA to 16v nawet 170ps nie mają najmniejszych szans. A teraz ja mam pytanie do Marcina GOLFIK twojego kumpla też od 3000tys.obr do ponad 5000tys puszcze czarny dym ale nie małą ilość tylko kłęby. (przelot 2,5"). I nie słuchaj tych co myślą że są na topie a nie mają pojęcia o modyfikacjach silnika.

1.6TD [JR]



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Jak zwiększyć moc w 1.6 TD (JR)??

Post autor: Cinek » pn cze 04, 2007 20:12

WKTechnik pisze:Oj panowie racje ma tylko jeden jest nim MARCIN VW to jest prawda w 100% mam takiego samego i 5500obr. to nie jest da niego problem tylko ja jechałem 195km\h a on troszke więcej jeśli by założyć turbo jakiegoś GARRETTA to 16v nawet 150ps nie mają najmniejszych szans. A pytanie do Marcina twojego kumpla też od 3000tys.obr do ponad 5000tys puszcze czarny dym ale nie małą ilość tylko kłęby. (przelot 2,5"). I nie słuchaj tych co myślą że są na topie a nie mają pojęcia o modyfikacjach silnika.

1.6TD [JR]

[ Dodano: 04 Cze 2007 18:57 ]
Oj panowie racje ma tylko jeden jest nim MARCIN VW to jest prawda w 100% mam takiego samego i 5500obr. to nie jest da niego problem tylko ja jechałem 195km\h a on troszke więcej. Jeśli by założyć turbo jakiegoś GARRETTA to 16v nawet 170ps nie mają najmniejszych szans. A teraz ja mam pytanie do Marcina GOLFIK twojego kumpla też od 3000tys.obr do ponad 5000tys puszcze czarny dym ale nie małą ilość tylko kłęby. (przelot 2,5"). I nie słuchaj tych co myślą że są na topie a nie mają pojęcia o modyfikacjach silnika.

1.6TD [JR]
aleś teraz dorzucił do pieca. spójrz na daty...


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości