MK2 1.6TD Nie działa pierwszy i drugi bieg wentylatora.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Overmo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 22:49
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

MK2 1.6TD Nie działa pierwszy i drugi bieg wentylatora.

Post autor: Overmo » pn mar 06, 2006 00:39

Witam. Nagle przestał mi działać pierwszy i drugi bieg wentylatora nagrzewnicy, trzeci bieg działa normalnie. Co to może być? Pozdrawiam


Brak pomysłu na podpis:)

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn mar 06, 2006 07:19

Prawdopodobnie siadł moduł sterowania prędkością wentylatora , który zmniejsza prędkość silniczka , ostatni bieg działa zawsze z pominięciem tego modułu. :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » śr mar 29, 2006 22:28

rozbierz wentylacje-zdejmij panel i sprawdz czy modul nie umarl :)
u mnie nie dzialalo grzanie ustawione pod szyba-na szybe jest grzanie tez z pominieciem reszty.......

pozdro


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
Sztaba23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 12:30
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Sztaba23 » pt mar 31, 2006 14:31

tez mialem taki problem sprwadz tem modul co ci wczesniej pisali .naprawa kilka zlotych



Awatar użytkownika
gregoreq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 14:46
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: gregoreq » ndz kwie 02, 2006 03:41

Dokladnie do sprawdzenia jest bezpiecznik termiczny ( on najczesciej siada ) sam wymienialem niedawno. Bezpiecznik bedzie wygladal jak zwykly opornik do lutowaniana na plytkach, a na nim liczba ( oznaczajaca max. temp. chyba 168 C )


Szukam:
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba

Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » ndz kwie 02, 2006 08:01

http://vw-scene.info/porada12.html tu masz wszystko
gregoreq pisze:Bezpiecznik bedzie wygladal jak zwykly opornik do lutowaniana na plytkach, a na nim liczba ( oznaczajaca max. temp. chyba 168 C )
zgadza sie tyle że możesz dać bezp. z wyższą temp. np. 192*C ponieważ wentylatorowi nic nie będzie a i bezpiecznik będzie dłużej :D


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob maja 06, 2006 12:11

Powtórze się padła ta kostka co się uruchamia wentylator. 1 i 2 czesto się urzywa i wtej kostce się coś wypala. Kupiłem takie coś na giełdzie w Koszalinie za 10 zł razem z tą kratką.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

kropek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn mar 27, 2006 17:18
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: kropek » ndz maja 07, 2006 23:10

dokładnie miałem to samo: bezpiecznik termiczny (jakieś 3,50zł).
masz tu wszystko dokłądnie pokazane: http://vwforum.pl/dmuchawa/
ewentualnie tu poczytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=41512



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 66 gości