Na zimnym silniku chodzi jak by nie palił na jeden cylinder

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rogra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

Na zimnym silniku chodzi jak by nie palił na jeden cylinder

Post autor: rogra » czw mar 02, 2006 19:42

witam,a więc jest to GOLF 1 1.6 TD na zimnym silniku z przyspieszaczem odpala za pierwszym razem chwile pochodzi i gaśnie,za drugim razem już odpala i chodzi ,silnik chodzi jak by nie palił na jakiś cylinder cały się buja ,a jak wcisnę przyspieszacz to już wogóle buja nawet cała karoserją a jak się trochę nagrzeje to chodzi równo i jak jest ciepły to odpala od razu ,dziś sprawdziłem świece żarowe są wszystkie dobre bo wykręciłem i je i wszystkie zarzą się na czerwono,czy może to być wina końcówek wtrysków?czy coś innego i czy sprawdzać wtryski????



misiuna
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt gru 23, 2005 18:19
Lokalizacja: POLSKA
Kontakt:

Post autor: misiuna » pt mar 03, 2006 19:15

Mozliwe ze sie ktorys wtrysk przycina albo pompa szwankuje ale raczej moim zdaniem to wtrysk jak masz mozliwosc to sptrawdz bo moze dobrze paliwa nie rozpylac i bedzie"lał' ciurkiem i moze byc taki tego obiaw. Mozliwe ze nie jest cisnie ustawione odpowiednie albo sie zurzyty.



Awatar użytkownika
piotrek1313
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: piotrek1313 » sob mar 04, 2006 00:05

Tak jak "misiuna" radzi - sprawdz wtryski. Jedz do jakichs tanich mechaniorow od diesli i ci za parenasci zl sprawdza na pompce :) Jak bedzie ktorens lal, albo wiecej niz jeden, to polecam od razu wymienic wszystkie - na pare lat spokoj (jak wymienisz tylko niesprawnego to nigdy nie wiadomo kiedy poleci nastepny :hmm: )
Z pozostalych opcji zostaje jeszcze tylko cos z paliwem, pompa wtryskowa, albo uciekajaca kompresja (przez zaworki albo pierscienie). Raczej wtrysk/wtryski wiec pewnie nie ma sie o co martwic :pub:
Pozdrawiam :)



yoo2005
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 08:27
Lokalizacja: Bytom

Post autor: yoo2005 » pn kwie 10, 2006 11:29

wedlug mnie masz slaba kompresje na jakims cilindrzei dlatego tak sie robi....takie jest moje zdanie...


yoo2005

Awatar użytkownika
lisisko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 08:55
Lokalizacja: Stalowa Wola / Kraków, a obecnie Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lisisko » pn kwie 10, 2006 15:34

Na pewno trzeba zacząć od wtrysków.



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob maja 06, 2006 11:47

Zacznij od wtrysków na takie objawy to już 2 na bank są kaput. A jak nie pomoże to jak ktoś już powiedział pierścienie is kaput. Może też zmień olej w silniku polecam CASTROL 15W40.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

pajakgdynia
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: pt gru 30, 2005 14:15
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: pajakgdynia » pn maja 08, 2006 20:00

Przy sprawdzaniu wtrysków zrób kompresję.
Jak strasznie kopci przy wkręcaniu na obroty (jak ciepły) to na 90% wtryski. Jak na niskich obrotach znacznie zwalnia, to kompresja (jest taki moment gdy bardo mocno "wskakuje" na obroty)
A jak dodatkowo dzwoni.. to masz coś z olejem zwalone (sam olej już się "zważył", pompa słabo pompuje jak zimny, szklanki zapaskudzone). Uwaga mojego mechanika ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 65 gości