Na zimnym silniku chodzi jak by nie palił na jeden cylinder
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Na zimnym silniku chodzi jak by nie palił na jeden cylinder
witam,a więc jest to GOLF 1 1.6 TD na zimnym silniku z przyspieszaczem odpala za pierwszym razem chwile pochodzi i gaśnie,za drugim razem już odpala i chodzi ,silnik chodzi jak by nie palił na jakiś cylinder cały się buja ,a jak wcisnę przyspieszacz to już wogóle buja nawet cała karoserją a jak się trochę nagrzeje to chodzi równo i jak jest ciepły to odpala od razu ,dziś sprawdziłem świece żarowe są wszystkie dobre bo wykręciłem i je i wszystkie zarzą się na czerwono,czy może to być wina końcówek wtrysków?czy coś innego i czy sprawdzać wtryski????
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
Tak jak "misiuna" radzi - sprawdz wtryski. Jedz do jakichs tanich mechaniorow od diesli i ci za parenasci zl sprawdza na pompce Jak bedzie ktorens lal, albo wiecej niz jeden, to polecam od razu wymienic wszystkie - na pare lat spokoj (jak wymienisz tylko niesprawnego to nigdy nie wiadomo kiedy poleci nastepny )
Z pozostalych opcji zostaje jeszcze tylko cos z paliwem, pompa wtryskowa, albo uciekajaca kompresja (przez zaworki albo pierscienie). Raczej wtrysk/wtryski wiec pewnie nie ma sie o co martwic
Pozdrawiam
Z pozostalych opcji zostaje jeszcze tylko cos z paliwem, pompa wtryskowa, albo uciekajaca kompresja (przez zaworki albo pierscienie). Raczej wtrysk/wtryski wiec pewnie nie ma sie o co martwic
Pozdrawiam
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Zacznij od wtrysków na takie objawy to już 2 na bank są kaput. A jak nie pomoże to jak ktoś już powiedział pierścienie is kaput. Może też zmień olej w silniku polecam CASTROL 15W40.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
-
- Ma gadane
- Posty: 157
- Rejestracja: pt gru 30, 2005 14:15
- Lokalizacja: Gdynia
Przy sprawdzaniu wtrysków zrób kompresję.
Jak strasznie kopci przy wkręcaniu na obroty (jak ciepły) to na 90% wtryski. Jak na niskich obrotach znacznie zwalnia, to kompresja (jest taki moment gdy bardo mocno "wskakuje" na obroty)
A jak dodatkowo dzwoni.. to masz coś z olejem zwalone (sam olej już się "zważył", pompa słabo pompuje jak zimny, szklanki zapaskudzone). Uwaga mojego mechanika
Jak strasznie kopci przy wkręcaniu na obroty (jak ciepły) to na 90% wtryski. Jak na niskich obrotach znacznie zwalnia, to kompresja (jest taki moment gdy bardo mocno "wskakuje" na obroty)
A jak dodatkowo dzwoni.. to masz coś z olejem zwalone (sam olej już się "zważył", pompa słabo pompuje jak zimny, szklanki zapaskudzone). Uwaga mojego mechanika
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 65 gości