1,9GTD + boost PIN objawy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1,9GTD + boost PIN objawy

Post autor: munior » wt wrz 07, 2010 11:16

shark:) pisze:witam, mam zwyklego GTD golfa 3 ,19TD przy pompie nic nie bylo kręcone, dostał tylko boost pin, po tym zabiegu widze ze kopći feste, zbytno mnie to nie raźi ale mam pytanie, czy to nie uszkodzi silnika/turbiny? nie zapiecze łopatek czy czegos?
Takie rzeczy to w turbinach ze zmienną geometrią :chytry:
Miętus89 pisze:mojemu byłemu 1.9TD / AAZ boost PIN zaszkodził fest tak samo czarny dym szedł z rury jak z jakiegoś parowozu
:bajer:
Nie ma takiej opcji ,pomijając szczegóły to jak może zaszkodzić coś co było montowane fabrycznie np.w 1,6 td ,jak coś miało ci sie wys..ć to boost pin mógł to oczywiście przyspieszyć ale to nie on był przyczyną tylko kiepska kondycja silnika


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
shark:)
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: wt sty 12, 2010 02:04
Lokalizacja: Chojnice i okolice

1,9GTD + boost PIN objawy

Post autor: shark:) » wt wrz 07, 2010 22:37

bardzo,bardzo,bardzo dziekuje chlopaki! moge na was liczyc :D jeszcze jakby mi ktos napisał gdzie mam wkrecic ten manometr to byloby fajno, tylko nie w d... bo tam to po programie :D Pozdro :kwiat: :kwiatek:


http://www.facebook.com/photo.php?pid=30848984&l=d91792be4d&id=1039815082

arwam

1,9GTD + boost PIN objawy

Post autor: arwam » wt wrz 07, 2010 22:58

manometr podpinasz w do wężyka między kolektorem ssącym a LDA czyli Boost pinem.
pod króciec ze zwężką ma być zapięty manometr.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

1,9GTD + boost PIN objawy

Post autor: spawacz » śr wrz 08, 2010 20:38

Ja tu widze tylko T3/K26 , bo na tym padle to wiele nie zrobisz ona max do 4000 ciagne , a jak ty jej jeszcze to dolales to padne jak 2 zlote.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
shark:)
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: wt sty 12, 2010 02:04
Lokalizacja: Chojnice i okolice

1,9GTD + boost PIN objawy

Post autor: shark:) » śr wrz 08, 2010 23:42

a kto piłuje do 4tys ...


http://www.facebook.com/photo.php?pid=30848984&l=d91792be4d&id=1039815082

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1,9GTD + boost PIN objawy

Post autor: t0mal » czw wrz 09, 2010 00:41

a kto piłuje do 4tys ...


:rotfl: :lol: :rotfl:

Kolego, wyżej 4000 dopiero zaczyna się silnik przewietrzać :) Wyżej 6000 to już jest można powiedzieć "piłowanie"



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

1,9GTD + boost PIN objawy

Post autor: tomogolf2 » czw wrz 09, 2010 08:51

tak jak kolega t0mal napisał :D od 4000 auto odzywa :D


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14299
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1,9GTD + boost PIN objawy

Post autor: Michał_1977 » czw wrz 09, 2010 09:53

spawacz pisze:T3/K26 , bo na tym padle to wiele nie zrobisz ona max do 4000 ciagne
:panna: ...
t0mal pisze:wyżej 4000 dopiero zaczyna się silnik przewietrzać
:bigok:
spawacz pisze:K26
Jak już,to K-24 :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

1,9GTD + boost PIN objawy

Post autor: arwam » czw wrz 09, 2010 13:18

Michaś_1977, K26 też była stosowana w niektórych modelach Audi 2.2T ale dostać ja graniczy z cudem. jak już się pojawi na allegro to cena używki z nóg powala.



kam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: czw gru 03, 2009 21:42
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

1,9GTD + boost PIN objawy

Post autor: kam » sob wrz 11, 2010 19:28

pytanko takie: jakie powinny być obroty na biegu jałowym bez przyspieszacza i Z ? pytam bo pokręciłem dawke i nie jestem pewien co do początkowych obrotów :>


Sprzedam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=345282

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1,9GTD + boost PIN objawy

Post autor: munior » sob wrz 11, 2010 22:37

kam pisze:pytanko takie: jakie powinny być obroty na biegu jałowym bez przyspieszacza
0k.900
kam pisze:i Z
1050


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości