Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
ksiadzt
- Gadatliwa bestia

- Posty: 861
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
- Lokalizacja: pleszew
-
Kontakt:
Post
autor: ksiadzt » wt wrz 07, 2010 20:28
Witam jak w temacie. Robiłem gov moda i timing moda, wszystko było ok ,autko latało tylko jak był na sporych obrotach to zalewał sie albo coś i zaczynał dusic.
Zamiast krecic śrubą od dawki postanowiłem wydostac jedna podkładke i po złożeniu nie moge odpalic auta. Kręcę a auto nic nie ciągnie ropy, widze po bance powietrza w wężyku że ciągnie troche i jak by sie cofało spowrotem .
Poradzcie mi co z tym fantem zrobic
Myślałem że imo blokuje ale słychac po kluczyku 2 cyknięcia zaworków

[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
-
IRAS AAZ
- Użytkownik

- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
-
Kontakt:
Post
autor: IRAS AAZ » wt wrz 07, 2010 20:32
Ja odpowietrzam zawsze taka pompka gumawa za 30 zł

A gdzwignie gazu dobrze złozyłes?
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
-
ksiadzt
- Gadatliwa bestia

- Posty: 861
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
- Lokalizacja: pleszew
-
Kontakt:
Post
autor: ksiadzt » wt wrz 07, 2010 20:38
Ostatnio jak to robiłem to wszystko na oko złożyłem i smigało, a tera sie starałem i nie smiga. Rozbierałem to chyba z 20 razy dzisiaj i nic, na chwile obecną nacięcie na dzwigni jest ustawione tak na środek tych lini co są nacechowane
Wcześniej auto po zabiegu zapaliło prawie na kopa a tera nie ma zamiaru, jesli ta gruszka wystarczy to jutro lece po nią
[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
-
Michał_1977
- _

- Posty: 14299
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
-
ksiadzt
- Gadatliwa bestia

- Posty: 861
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
- Lokalizacja: pleszew
-
Kontakt:
Post
autor: ksiadzt » wt wrz 07, 2010 23:13
Nic nie zalewałem .Jak otwarłem, to to co było po wyżej rozpołowienia wyleciało a to co w dolnej części zostało i złożyłem.
Cza jakoś zalac żeby była pełna ?
[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
-
Michał_1977
- _

- Posty: 14299
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
-
ksiadzt
- Gadatliwa bestia

- Posty: 861
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
- Lokalizacja: pleszew
-
Kontakt:
Post
autor: ksiadzt » śr wrz 08, 2010 16:07
Michaś_1977 nom jesteś szpec

Już kiedyś lukałem twój temat i muszę go przewertowac jeszcze raz

Będe potrzebował wiedzy o sprzęgle a ty miałeś ten temat dobrze ogarnięty

ale narazie muszę odpalic bestie
Michaś_1977 pisze:ksiadzt pisze:słychac po kluczyku 2 cyknięcia zaworków
Kurcze...jeszcze dzisiaj się z tym bawiłem,bo robiłem pompę,ale wydaje mi się,że po przekręceniu kluczyka ma być jedno cykniecie...

no powiem ci że to tak sie wydaje że jest jedno bo prawie równocześnie cykają

ok kupiłem gruszkę, pompuje nią, ropa tera jest napewno w pompie i nadal zonk auto nie pali
[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
-
spawacz
- Forum Master

- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
-
Kontakt:
Post
autor: spawacz » śr wrz 08, 2010 20:35
Na 100% zle przelozyles widelki od govera . tzn. w 2 strone i wszstko idze w powrot , jak bylem mlody i glupi to tak przez nieuwage tez zlozylem.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
-
Michał_1977
- _

- Posty: 14299
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
Post
autor: Michał_1977 » śr wrz 08, 2010 21:07
ksiadzt pisze:nadal zonk auto nie pali
A patrzyłeś w trakcie kręcenia,czy puszcza dyma z rury?
Popuszczałeś rurki przy wtryskach i kręciłeś w celu szybszego odpowietrzenia?Spróbuj poluzować je i kręć na pełnym gazie,żeby wcześniej go przelać.
Śrubę od dawki wkręciłeś na taką samą głębokość?
Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm
+ Climatronic
+ grzane skóry i inne wodotryski

-
ksiadzt
- Gadatliwa bestia

- Posty: 861
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
- Lokalizacja: pleszew
-
Kontakt:
Post
autor: ksiadzt » czw wrz 09, 2010 01:38
Ok, temat ogarnięty. Między innymi powodem był aku, bo zawsze jak wydawało sie że będzie palił to jednak był zonk. Na innym aku jak zakręcił to odpalił

a śrube od dawki wkręciliśmy na maxa.Zaś mała regulacja i
wynik jest taki ,że auto jedzie przyjemnie. Ale jeszcze sie okaże czy zostanie tak czy będe wracał do ori ustawienia. Bo różnicy dużej nie ma po innym ustawieniu, a jesli tylko spalanie ma sie zmienic ,to chyba nie warto. A gov jest tak czy siak:)
[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości