mk2 1.6 TD 1V Popychacze hydrauliczne !!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
daniel026
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pt sty 13, 2006 01:11
Lokalizacja: Knurów
Kontakt:

mk2 1.6 TD 1V Popychacze hydrauliczne !!!

Post autor: daniel026 » wt lut 21, 2006 21:09

Zacznę od tego iż wymieniłem pompe wtryskową. Ustawiłem wszystko na 100% w porządku tzn. rozrząd. Pojawił się niestety u mnie taki mały problem z 1 popychaczem, a mianowicie zaczął głośno stukać (słychać go nawet jak odejde od auta na 10 metrów). Muszę jednak dodać że właśnie ten jeden popychacz wymieniłem gdyż zauważyłem że jest pęknięty.Wymieniłem go na inny (używany).No i niewiem jeszcze czy muszę jechać do jakiegoś pompiarza aby ustawić początek tłoczenia paliwa tej pompy co wymieniłem.Chociaż pali silnik na tzw. dotyk.

Pytanie moje dotyczy tego iż niewiem czy mogę tym Golfikiem teraz jeździć i co mam z tym zrobić ?



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt lut 21, 2006 21:14

no skoro pali i przestal stukac to wydaje mi sie ze nie ma przeszkod zebys nim sie przejechal szczegolnie ze wtedy ocenisz czy po wymianie pompy sa jakies odczuwalne zmiany w dynamice. A kupiles nowa czy uzywana pompe??



Awatar użytkownika
daniel026
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pt sty 13, 2006 01:11
Lokalizacja: Knurów
Kontakt:

Post autor: daniel026 » wt lut 21, 2006 21:50

No problem polega na tym iż ten popychacz nie przestał stukać (i to mnie naprawdę martwi bo może jeszcze zawór tego jakoś nie wytrzymać).
A pompe kupilem od znajomego mechanika.Powiedzial ze jest sprawna 100% (i tak jest) ale ile na niej bylo jezdzone to niewiem.Wiem ze napewno nie bylo opalu.



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt lut 21, 2006 22:23

a na bank stuka ten ktory wymieniles?? a stary nie porysowal prowadnicy?? one z poczatku lubia postukac zanim sie nie odpowietrza do konca, wiec mozesz poczekac na chwile i zobaczyc czy sie uspokoi, a o zawor sie nie martw, wytrzymie, to jest jego najmniejsze zmartwienie :-) A jesli pompa dziala i jest sprawna i nie czujesz spadku osiagow to mysle ze nie ma sie co pchac w koszty zeby ja ustawiac chod=ciaz mozesz jesli ci to poprawi humor :-)



Awatar użytkownika
daniel026
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pt sty 13, 2006 01:11
Lokalizacja: Knurów
Kontakt:

Post autor: daniel026 » wt lut 21, 2006 22:58

Na bank stuka ten który wymieniłem.Autko chodziło z 10 min na wolnych obrotach raz nawet dałem więcej gazu (prawie do oporu) i nic się nie zmieniło.Stuka jakby ktoś tam normalnie walił młotkiem takim ze 5kg :(



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt lut 21, 2006 23:39

a kupiles nowy samoregulator?? a jestes na 100% pewny ze to samoregulator?? Moze stary porysowal prowadnice i ten nowy nie moze sie napelnic, one lubia stukac az sie silnik nie nagrzeje. Sprawdz ta gladz...



Awatar użytkownika
daniel026
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pt sty 13, 2006 01:11
Lokalizacja: Knurów
Kontakt:

Post autor: daniel026 » wt lut 21, 2006 23:42

Nie nowy to ten popychacz nie jest. Jest używany. Jak go wkładałem to wchodził ciut ciaśniej od pozostałych,ale doszłem do wnoisku że się wyrobi i będzie GIT.



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt lut 21, 2006 23:45

no bo na dobra sprawe nie masz pewnosci czy ten jest ok, a sprubuj zalozyc jeszcze inny jesli posiadasz i przy okazji sprawdz czy kanalik doprowadzajacy olej nie jest zatkany



Awatar użytkownika
daniel026
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pt sty 13, 2006 01:11
Lokalizacja: Knurów
Kontakt:

Post autor: daniel026 » wt lut 21, 2006 23:50

OK. Rozumiem. Będe musiał chyba kupić nowy (nie mam już innego). A kanalik na 100% nie jest porysowany bo patrzałem jak zakładałem ten używany popychacz (sprawdzałem palcem).A co do pompy to mam pytanko czy jeśli silnik chodzi OK (oprócz popychacza) to jak "jej" nie ustawię u pompiarza to czy Golfik będzie palił więcej?



piott
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 18:55
Lokalizacja: konin
Auto: Golf 7 Variant
Kontakt:

Post autor: piott » śr lut 22, 2006 01:08

moze ci palic troche wiecej, ale jednoczesnie bedzie kopcil. jezeli poczujesz zapach paliwa w spalinach to znaczy, ze zaplon jest za pozny. jezeli natomiast spaliny beda mialy dziwny zapach, nie potrafie go opisac, smierdzi troche jak spalony olej to znaczy ze zaplon jest zbyt wczesny. Ponadto im pozniejszy zaplon tym ciszej chodzi silnik i gorzej zapala, a im wczesniejszy zaplon tym silnik bardziej klekoce. U mnie w koninie za ustawienie poczadku tloczenia (zaplonu) biora nawet 100-150 zl, wiec sobie ustawilem w ten sposob w jaki ci pisze. Musisz znalezc srodek najlepiej chyba wlasnie po zapachu spalin. ja mam teraz usyawiony troche zbyt wczesny i pali mi najmniej (5,7-5,8 l/100km przy obecnych temperaturach jadac w 4-5 osob w trasie przy predkosci 115 km/h) Napisz ile twoj pali.



Awatar użytkownika
daniel026
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pt sty 13, 2006 01:11
Lokalizacja: Knurów
Kontakt:

Post autor: daniel026 » śr lut 22, 2006 01:16

No chyba Cię przeraże,ale palił mi na starej pompie 5.5 literka.Muszę dodać,że jeżdże dosyć energicznie i w sumie cały czas po mieście.A spaliny teraz mam takie w miare normalne-takie jakie były wcześniej.



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw maja 04, 2006 17:51

Witam też nie dawno wymieniałem popychacze wszystkie (koszt 1 23 zł). Jag go odpaliłem to się przeraziłem stykał pukał ale mechanik powiedział abym się przejechał kilka kilometrów i wszystko będzie git. I tak było.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości