PROXII pisze:mi nie chodzi o jazde na takim doładowaniu ale nie zaprzeczysz,ze to potrafi
wcale nie zamierzałem zaprzeczać ale na 1.9 silnik do takich ciśnień T3 jest troszkę za mała.
przydałoby się coś większego np K16.
które będzie łagodniej traktować układ przeniesienia napędu.
choć i tak T3 na taką moc jaką może wyzwolić obchodzi się dość delikatnie.
PROXII pisze:ja swoja t3 na 1.4 mam,napewno z mniejszych tego nie osiagniesz
ja w tej chwili na swoim M-TDI mam zamontowaną K14 i śmigam na 1.5 bara w overbostach dochodzi do 1,7-1,8bara i powiem Ci że takie połączenie pasuje do TDI.
tylę że to K14 pochodzi z opla Omegi 2.3TD i ma całkowicie inną budowę niż standardowe K14
komperssor jest większy niż w T3 ale za ma troszkę mniejszą szczelinę spalinową niż T3 dzięki czemu dość przyjemnie się jeździ.
jedynie mogłaby być precyzyjniejsza regulacja ciśnienia doładowania.
wyraźne podniesienie ciśnienia następuje dopiero na około 0.5 obrotu przed końcem regulacji.
mogła by być twardsza sprężyna zamontowana w WG a nie dopiero śrubę regulacyjną podpieramy tak że że ciśnienie już przy obrotach bilskich max zaczyna przerastać.
trzeba będzie zamontować MBC lub rozebrać zawór i zamontować twardszą sprężynę