Cisnienie turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Re: Cisnienie turbo

Post autor: finch » czw sie 05, 2010 22:21

bszosa, na logikę skoro działanie jest uzależnione od ciśnienia w dolocie znaczy że musi być podłączony po "zimnej" stronie turbo. I właśnie przy muszli będziesz miał przykręcony wężyk
Obrazek
Uploaded with ImageShack.us
Zaznaczony na czerwono. Klucz w rękę sprężarka i do boju. Tylko pamiętaj że jest to aluminium które parę ładnych lat mogło nie być dotykane więc nie znęcaj się za bardzo nad nim bo zaraz będzie temat "co zrobić z zerwanym gwintem" :D dobrze też wymienić podkładki uszczelniające najlepiej na aluminiowe.
Pozdro i miłej zabawy.


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Awatar użytkownika
bszosa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pn gru 21, 2009 22:50
Lokalizacja: NGI/GD
Kontakt:

Cisnienie turbo

Post autor: bszosa » czw sie 26, 2010 21:45

Witam ponownie
Odnawiam temat bo dopiero teraz udalo mi sie pobawic przy tej turbince z braku czasu.
Po ponownym wstawieniu turbiny wydaje mi sie ze dalej nie jest to to co powinno byc. Teraz pompuje 1,2 bara ale to przy 4,5tys obrotow. Nie wiem czy to tak powinno byc?
Nie jestem tez pewnien czy dobrze rozruszalem ten zawor :chytry: Gdy srubka byla wykrecona to zawor normalnie chodzil, a im glebiej ja wkrecalem to coraz mniej sie chowal. Teraz mam wkrecona do konca i zawor reka nie szlo ruszyc a pompuje i tak ledwo 1,2.
Mozliwe ze to cos jeszcze innego ogranicza ta turbinke? Za duza srednica rur czy cos innego?


ILE BY NIE BYŁO TO I TAK JEST ZA MAŁO

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Cisnienie turbo

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » czw sie 26, 2010 23:03

bszosa pisze:Teraz pompuje 1,2 bara ale to przy 4,5tys obrotow. Nie wiem czy to tak powinno byc?
cieniutko jak na k14 :blush: napewno wszystko w poprzadku ze suszarą
bszosa pisze:y srubka byla wykrecona to zawor normalnie chodzil, a im glebiej ja wkrecalem to coraz mniej sie chowal. Teraz mam wkrecona do konca i zawor reka nie szlo ruszyc
tak ma byc ,przez wkrecenie, wg zamyka sie i można zwiekszyc cisnienie :hmm:
bszosa pisze:Mozliwe ze to cos jeszcze innego ogranicza ta turbinke
sprubuj dawke podkrecic , jak nie ruszana to juz na nia czas lub kont wtrysku przestawic,nie wiem jak w aaz ale u mnie jest taki zawór bezp. na kolektorze dolotowym,miałem wg przestawionego a mi dalej 0.9 bra dmuchało



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Cisnienie turbo

Post autor: karol8114 » pt sie 27, 2010 10:39

Skoro westgate skręcony i więcej nie daje to na tym zakończ, zrozum że przez jej całą eksploatację '' wytarło'' się koło kompresji, nie nadmucha więcej.



Awatar użytkownika
bszosa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pn gru 21, 2009 22:50
Lokalizacja: NGI/GD
Kontakt:

Cisnienie turbo

Post autor: bszosa » pt sie 27, 2010 18:46

Aha.. Czyli teraz z dawka poprobowac?? :chytry:


ILE BY NIE BYŁO TO I TAK JEST ZA MAŁO

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Re: Cisnienie turbo

Post autor: karol8114 » pt sie 27, 2010 18:49

1,2 bara jak na k14 to bezpieczne doładowanie, trzymałbym się tego, reszta w Twoich rękach.



Awatar użytkownika
bszosa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pn gru 21, 2009 22:50
Lokalizacja: NGI/GD
Kontakt:

Cisnienie turbo

Post autor: bszosa » pt sie 27, 2010 19:19

Wiem.. Ja chcem max do 1,2 bara. Ale chcem jeszcze troszke podkrecic zeby te 1,2 bylo troche wczesniej bo tak to jest ledwo 1,0 a przy koncu obrotow na sekunde laduje sie 1,2 co nie daje takiego efektu jaki bym chcial.


ILE BY NIE BYŁO TO I TAK JEST ZA MAŁO

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Re: Cisnienie turbo

Post autor: karol8114 » pt sie 27, 2010 19:24

Wszyscy byśmy chcieli 1,2 bara od dołu, dlatego powinieneś zakupić 110 ps , turbo ze zmienną geometrią i problem zniknie :pub:



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Cisnienie turbo

Post autor: piotrekgal » pt sie 27, 2010 19:43

karol8114 pisze:Wszyscy byśmy chcieli 1,2 bara od dołu
:helm: ale nikt nie chcialby ukreconego wału i wysypanego sprzęgła :jezor:



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Cisnienie turbo

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » pt sie 27, 2010 23:12

karol8114 pisze:Wszyscy byśmy chcieli 1,2 bara od dołu, dlatego powinieneś zakupić 110 ps
nikt nie mówi od dołu ,tylo k14 jest mała i powinna dmuchac wczesniej a jak kolega pisze ze przy koncu obrotów ma dopiero 1.2,to cos nie tak ,ja bym mu podkrecił dawke i bedziemy widziec co zniej bedzie ,druga sprawa to mozna ustawic kont wtrysku tak ze t3 bedzie wstawac w czesnie a to wybitny leniuch,karol8114, nie trzeba ze zmienna geometria kolego



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Cisnienie turbo

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » pt sie 27, 2010 23:13

bszosa pisze:Aha.. Czyli teraz z dawka poprobowac??
jak nie ruszana to napewno



Awatar użytkownika
bszosa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pn gru 21, 2009 22:50
Lokalizacja: NGI/GD
Kontakt:

Cisnienie turbo

Post autor: bszosa » sob sie 28, 2010 17:32

PROXII, DZieki, jak tak to sie pobawie z tym jeszcze troche i zobaczymy :helm:


ILE BY NIE BYŁO TO I TAK JEST ZA MAŁO

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Cisnienie turbo

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » sob sie 28, 2010 19:41

bszosa,
daj znac jakie efekty



Awatar użytkownika
bszosa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pn gru 21, 2009 22:50
Lokalizacja: NGI/GD
Kontakt:

Cisnienie turbo

Post autor: bszosa » wt sie 31, 2010 21:29

A o to efekty :helm:
Po podkreceniu dawki o 1/2 obrotu i na wkreconym do konca WG pokazywalo +1,6 bara. :satan:
Teraz na 1/4 obrotu i zaleznie od biegu pokazuje przy 3-4 tys 1,2-1,3 bara.
Gdy depne do konca dochodzi nawet do 1,5.
Ale to mnie nie martwi bo wiem jak jezdze i dlatego chcialem te 1,2 bara przy nizszych obrotach. :bigok:


ILE BY NIE BYŁO TO I TAK JEST ZA MAŁO

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 238 gości