Golf 1.6D >> 1.6TD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: sob kwie 15, 2006 17:45
- Lokalizacja: Koło
- Kontakt:
Golf 1.6D >> 1.6TD
Witam mam VW Golfa z silnikiem JP 1.6D czy jest w ogóle możliwe i sensowne dołożenie turbosprężarki do tego silnika. Jakie należy dokonać zmiany żeby to zadziałało??
Ja właśnie mam turbosprężarkę razem z całym osprzętem wyciągniętą z silnika 1.6 TD, oglądałem silnik z turbiną i wizualne różnice to w innym miejscu filtr powietrza, torbo, oraz gruszka przy pompie wtryskowej. Chodzi mi o to czy są jakieś inne różnice w konstrukcji samego silnika po za tymi w/w dodatkami. Jak by niebyło to poszukałbym jeszcze filtra i dołożył bym gruszkę podciśnienia i powinno działać.
Ja właśnie mam turbosprężarkę razem z całym osprzętem wyciągniętą z silnika 1.6 TD, oglądałem silnik z turbiną i wizualne różnice to w innym miejscu filtr powietrza, torbo, oraz gruszka przy pompie wtryskowej. Chodzi mi o to czy są jakieś inne różnice w konstrukcji samego silnika po za tymi w/w dodatkami. Jak by niebyło to poszukałbym jeszcze filtra i dołożył bym gruszkę podciśnienia i powinno działać.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 16, 2006 13:54 przez mariano102, łącznie zmieniany 1 raz.
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
przede wszystkim to brakuje chyba natrysku oleju na tloki, ale skoro masz juz wszystkie pozostale graty to mozna zalozyc, i jezdzic poprostu na jakims delikatnym cisnieniu... oczywiscie jezeli masz wszystkie graty a nie samo turbo. Bo jak nie masz to sie nie oplaca bawic. Rakiety z tego nie zrobisz, a roznica moze byc za mala w stosunku do wlozonej pracy...
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
gitfunfel, Róznią sie i to dużo !!!! Zobacz sobie np na posat tomcio666, :PPPP Wiesz wszystko sie da zamontować !! ale koszta i wogole to sie nie opłaca a po krotkiej jezdzie to sie silnik rozleci !!! Musiałbys go strasznie oszczędzać to ja juz wole sobie moim JP czasem dac po garach )
Swoją droga jakbym kiedys cos mial to bym juz wolał wymienić silnik no moj sprzedać upic TD albo zamienić sie z dopłatą ))
Swoją droga jakbym kiedys cos mial to bym juz wolał wymienić silnik no moj sprzedać upic TD albo zamienić sie z dopłatą ))
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
znalazlem fotki pokazujace co sie dzieje gdy nie ma lub jest uszkodzony natrysk oleju na tloki, a chcemy sie bawic w turbo
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic ... c&start=90
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic ... c&start=90
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Zamontujesz Turbine w Dieslu i silnik kaput. Ja mam silnik JR i różni się od zwykłego diesla, a co naj ważniejsze w TD jest natrysk oleju na tloki !!!!!!!!!! i coś jest porobione z kanałami wodnymi. Chopie Turbina z przystawką (kolektorem) to jakieś 700 zł do tego pompa z podciśnieniem 350 zł Zamontujesz pendzel a silnik kaput i kasa w błoto. Kup silnik JR 70 KM [ok.1200 zł].
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Tak jak radzi vw_vandal, Kup sobie silnik TD ja sam o tym mysle ale to duzy wydatek jak dla mnie a szkoda mi mojego Jp bo jest w super stanie dopiero co po wymianie paskow i filtrów )) Jakbys postanowił kupić sobie TD potem byś sprzedał swój !!!!! i nawet taniej by Ci wyszło niz kupować wszystkie czesci i montować turbo (tak mi sie wydaje )
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 81 gości