Problem podczas przestawiania kąta wtrysku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz sie 08, 2010 09:12
Problem podczas przestawiania kąta wtrysku
otóż musze w swoim golfie przyspieszyć nieco kąt wtrysku. Poluzowałem wszystkie śruby tzn 3 śruby od strony koła pasowego i śrubę od strony przewodów wysokiego ćiśnienia. zluzowałem nieco pasek rozrządu napinaczem. no i chcę przesunąć pompę nieco w stronę silnika żeby przyspieszyć wtrysk i nie mogę.
pompa ani drgnie. Pukałem już delikatnie młotkiem ale boję się mocniej żeby cos z odlewu nie pękło. Silnik 1,6 Diesel bez turbiny, golf MkII rocznik 87... oznaczenie silnika JP
pompa ani drgnie. Pukałem już delikatnie młotkiem ale boję się mocniej żeby cos z odlewu nie pękło. Silnik 1,6 Diesel bez turbiny, golf MkII rocznik 87... oznaczenie silnika JP
Problem podczas przestawiania kąta wtrysku
Paska rozrządu nie musisz luzować, nawet źle że to zrobiłeś bo napięcie paska ma pewien wpływ na statyczny kąt wtrysku. Popuść przewody wysokiego ciśnienia przy pompie bo to zapewne one uniemożliwiają ci ruch pompy. Kąt wypadałoby ustawić jakimś przyrządem (czujnik lub lampa) no chyba że masz doskonały słuch
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz sie 08, 2010 09:12
Re: Problem podczas przestawiania kąta wtrysku
Widzę że pompa nie zgrywa się ze znakiem tłoczonum na blaszanej obudowie. fachowiec powiedział mi do tego że silnik pracuje bardzo twardo i że musze przyspieszyć kąt wtrysku czyli ruszyc pompą w stronę silnika. Samochód nie ma dynamiki takiej jaką powinien miec. Jutro odkręcę przewody i zobacze czy pompa się ruszy. gdzie się montuje czujnik do sprawdzania kąta?? Pompa Jest Bosch - owska jak coś...
Problem podczas przestawiania kąta wtrysku
pomiedzy czterema wychodzącymi przewodami paliwowymi masz śrubke, trzeba ja wykręcić i wkrecic zegar (czujnik zegarowy z odpowiedniej długosci przejsciówką) zapewne nie masz czegos takiego i jeżeli tego nigdy nie robiłeś to podjedz do jakiegos pompiarza zaoszczedzisz swój czas i nerwy koszt do 50 zł pozdro
Problem podczas przestawiania kąta wtrysku
Jeśli silnik pracuje dość twardo to przyspieszenie kąta wtrysku pogorszy sprawę, wraz z obrotami wału opóźnia się kąt wtrysku, czyli odchylić od silnika. Dziwne ze mechanik tak to określił, przy jego założeniu praca będzie jeszcze bardziej twarda.
Problem podczas przestawiania kąta wtrysku
zgadam się z przedmówcą jeśli praca jest glośna i twarda to trzeba opóźnić kąt czyli przekręcić pompą w stronę chłodnicy,
jeśli przyspieszysz go jeszcze to będzie przy niższych temperaturach odbijał i popsuje się rozrusznik,
znaki na wale wałku rozrządu i pompie muszą się zgadzać i wyprzedzenie 0,9 - 0,11 ustawiane ha zegar
jeśli przyspieszysz go jeszcze to będzie przy niższych temperaturach odbijał i popsuje się rozrusznik,
znaki na wale wałku rozrządu i pompie muszą się zgadzać i wyprzedzenie 0,9 - 0,11 ustawiane ha zegar
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
Re: Problem podczas przestawiania kąta wtrysku
Szymek okrutnik pisze:otóż musze w swoim golfie przyspieszyć nieco kąt wtrysku. Poluzowałem wszystkie śruby tzn 3 śruby od strony koła pasowego i śrubę od strony przewodów wysokiego ćiśnienia. zluzowałem nieco pasek rozrządu napinaczem. no i chcę przesunąć pompę nieco w stronę silnika żeby przyspieszyć wtrysk i nie mogę.
pompa ani drgnie. Pukałem już delikatnie młotkiem ale boję się mocniej żeby cos z odlewu nie pękło. Silnik 1,6 Diesel bez turbiny, golf MkII rocznik 87... oznaczenie silnika JP
zakres regulacji się kiedyś kończy, być może masz już MAX wyprzedzony kąt wtrysku !! wtedy ratuje przestawienie o 1 ząbek na rozrządzie... i pompa MAX w tył....( od silnika w strone pasa ) ale nie rób tego sam jeśli nie robiłeś tego nigdy jedz do pompiarza tak jak koledzy pisałi zapłacisz max 50 zł a ustawi na zegar dobrze
fachowiec powiedziałby na odwrót zbyt metaliczna praca oznacza zbyt wczesny kąt wtryskuSzymek okrutnik pisze:fachowiec powiedział mi do tego że silnik pracuje bardzo twardo i że musze przyspieszyć kąt wtrysku czyli ruszyc pompą w stronę silnika.
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz sie 08, 2010 09:12
Re: Problem podczas przestawiania kąta wtrysku
hmm dzięki za wszystkie rady mam teraz mętlik w głowie:) podjadę do jakiegoś bardziej renomowanego fachowca albo sprubuję cofnąć pompę i zobączę jaki efekt tego będzie
Problem podczas przestawiania kąta wtrysku
Piszecie, że koszt ustawienia kąta to koło 50 zł. Ja jestem po wymianie rozrządu i chciałem przeprowadzić regulację u pompiarza w Gdańsku. Troszkę mam wrażenie ze przy głośny jest po wymianie, mocno klepie. Ale gdziekolwiek się pytałem w Gdańsku za ustawienie chcą 150-170 zł i to jeszcze z łachą że czasu nie mają, a to nie wiadomo ile zejdzie itp itd. I tak już jeżdżę 2 miesiąc po wymianie.
Te 50 zł macie sprawdzone? Czy to tylko w gdańsku są takie szalone ceny?
Może ktoś zna miejsce w 3city gdzie z tym jechać?
Te 50 zł macie sprawdzone? Czy to tylko w gdańsku są takie szalone ceny?
Może ktoś zna miejsce w 3city gdzie z tym jechać?
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Problem podczas przestawiania kąta wtrysku
jhosef, nie wiem skad taka cene wzieli, ja biore min. 100 bo jest troche zabawy z tym i gimnastyki zeby zamontowac najpierw czujnik a potem odpowiednio to ustawic wg danych serwisowych,
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Problem podczas przestawiania kąta wtrysku
Adamm, ok 100 zł rozumiem, ale jak ktoś mi mówi ze 170 ale to nie wiem bo mi się nie chce to mi ręce opadają.
Problem podczas przestawiania kąta wtrysku
moze taką cene walneli bo jak jest dobry fachowiec to rozbiera rozrząd ustawia idealnie rozrządnapina tak jak ma byc i dopiero ustawia kąt wtrysku. samo ustawienie nie moze kosztowac wiecej jak 50 to jest zwykły prosty stary silnik. no u mnie tak jest.
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
Problem podczas przestawiania kąta wtrysku
170zł ? to dlaczego ja biore 50 zł głupim najwidoczniej
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Problem podczas przestawiania kąta wtrysku
Ja raz zapłaciłem 70 zł . zobaczyłem co i jak dorobiłem przedłużkę za 20zł (zegar miałem) i teraz działam sam. Ale uważam, że sama regulacja kąta zegarem za 50zł to rozsądna kwota. Branie więcej za taką usługę, to dla mnie po prostu naciąganie frajerów. Jak ktoś wie co i jak, to zapłacenie więcej może zagotować
Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 187 gości