kolektor ssący,wydechow z 1,9TD AAZ podejdzie do Garrett T3?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
pasuje P&P ale jeszcze będziesz musiał dodatkowo przeciąc i przedłużyć odpływ oleju z turbiny do miski bo blok w 1.9 jest wyższy niż w 1.6.piotrekgal pisze:i czy jest to montaz p&p bez rzezby?
najlepiej jest zrobić prostą przejściówkę z flanszy od T3 z kawałkiem rurki i na końcu dać końcówkę z zewnętrznym gwintem M16x1.5 z uszczelnieniem na stożku jak przy hydraulice siłowej.
[ Dodano: 23 Kwi 2010 09:50 ]
Michaś_1977, bo w 1.9 masz blache dodatkową między miską olejowa a blokiem która zapobiegała pienieniu sięoleju
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
dzieki,arwam pisze:pasuje P&P ale jeszcze będziesz musiał dodatkowo przeciąc i przedłużyć odpływ oleju z turbiny do miski bo blok w 1.9 jest wyższy niż w 1.6.piotrekgal pisze:i czy jest to montaz p&p bez rzezby?
najlepiej jest zrobić prostą przejściówkę z flanszy od T3 z kawałkiem rurki i na końcu dać końcówkę z zewnętrznym gwintem M16x1.5 z uszczelnieniem na stożku jak przy hydraulice siłowej.
choc rozwiazanie i tak juz bedzie inne mianowicie jak juz wspomnialem kolektor dolotowy od 1Y i wydechowy ze starego audi CY, a tam jak juz mowiles bedzie trzeba zrzezbic przewod, bede dolaczal sie do bloku, rozwiazanie z miską sobie raczej odpuszczam poki co.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
kolektor ssący,wydechow z 1,9TD AAZ podejdzie do Garrett T3?
Witam
Jestem w trakcie zmiany turbo z Kkk03 na K24 z silniku aaz,
Kolektor zmieniony, odpływ i wydech też. Zastanawia mnie tylko sterowanie podciśnieniem turbo W k03 do gruszki WG turbo dochodziły 2 przewody
1 ( od el. zaworu egr(1)---- do trójnika z trójnika dalej do dołu do gruszki WG(2) i do góry do gruszki egr(3) )
Drugi przewód standardowo od wlotu turbiny do gruszki WG turbo.
W k24 idzie jeden metalowy przewód od wlotu turbo do gruszki wg Czy tak ma zostać, a przewody podciśnieniowe zaślepić?
Jestem w trakcie zmiany turbo z Kkk03 na K24 z silniku aaz,
Kolektor zmieniony, odpływ i wydech też. Zastanawia mnie tylko sterowanie podciśnieniem turbo W k03 do gruszki WG turbo dochodziły 2 przewody
1 ( od el. zaworu egr(1)---- do trójnika z trójnika dalej do dołu do gruszki WG(2) i do góry do gruszki egr(3) )
Drugi przewód standardowo od wlotu turbiny do gruszki WG turbo.
W k24 idzie jeden metalowy przewód od wlotu turbo do gruszki wg Czy tak ma zostać, a przewody podciśnieniowe zaślepić?
Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
Re: kolektor ssący,wydechow z 1,9TD AAZ podejdzie do Garrett
wypnij trójnik i podepnij tylko do egr, po co Ci ma zwisać luźny przewód
kolektor ssący,wydechow z 1,9TD AAZ podejdzie do Garrett T3?
pitru, wężyk który szedł do EGR i do WG msa iść tylko od EGR do elektro-zaworu.
tak ma zostac
jak chcesz to mam jeszcze gumowy przewód od Filtra powietrza do turbiny. bo ten od K03 Ci nie będzie pasował.
pitru pisze:W k24 idzie jeden metalowy przewód od wlotu turbo do gruszki wg Czy tak ma zostać,
tak ma zostac
jak chcesz to mam jeszcze gumowy przewód od Filtra powietrza do turbiny. bo ten od K03 Ci nie będzie pasował.
kolektor ssący,wydechow z 1,9TD AAZ podejdzie do Garrett T3?
piotrekgal jeszcze zależy jaki masz kolektor ssący ja montowałem i jeździłem jakiś czas na k24 czyli turbo takie jak garett T3 przy kolektorze ssącym z od ,strony ,prawego błotnika miałem mały odlew trojkątny a odpływ zrobiłem własnej konstrukcji z
do krućca od k24 który jest taki sam jak w T3 dospawałem końcówkę od k14 i była gitara ale turbo mi padło i wróciłem do k14
do krućca od k24 który jest taki sam jak w T3 dospawałem końcówkę od k14 i była gitara ale turbo mi padło i wróciłem do k14
kolektor ssący,wydechow z 1,9TD AAZ podejdzie do Garrett T3?
Dzisiaj były pierwsze testy z k24 siwy dym plus smar z tłumika prułem przez miasto jak pochodnia. Jak dla mnie efekt niezły po seryjnej k03
Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
kolektor ssący,wydechow z 1,9TD AAZ podejdzie do Garrett T3?
W sumie do przesiadki na k24 oprócz kolektora i dwóch kawałków aluminiowej rury(dolot turbo+ wylot)nic więcej nie potrzebowałem Trochę rzeźbienia przy odpływie i wydechu i teraz obrót pina i testy
A byłbym zapomniał małe szlifowanko kol. dol i turbo po skręceniu obudowa turbo opierała się o kolektor dolotowy. Duża landara
A byłbym zapomniał małe szlifowanko kol. dol i turbo po skręceniu obudowa turbo opierała się o kolektor dolotowy. Duża landara
Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 194 gości