kolektor ssący,wydechow z 1,9TD AAZ podejdzie do Garrett T3?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » czw lut 25, 2010 13:13

krotko w temacie :pub:



arwam

Post autor: arwam » pt kwie 23, 2010 09:49

piotrekgal pisze:i czy jest to montaz p&p bez rzezby?
pasuje P&P ale jeszcze będziesz musiał dodatkowo przeciąc i przedłużyć odpływ oleju z turbiny do miski bo blok w 1.9 jest wyższy niż w 1.6.
najlepiej jest zrobić prostą przejściówkę z flanszy od T3 z kawałkiem rurki i na końcu dać końcówkę z zewnętrznym gwintem M16x1.5 z uszczelnieniem na stożku jak przy hydraulice siłowej.

[ Dodano: 23 Kwi 2010 09:50 ]
Michaś_1977, bo w 1.9 masz blache dodatkową między miską olejowa a blokiem która zapobiegała pienieniu sięoleju



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » pt kwie 23, 2010 10:16

arwam pisze:
piotrekgal pisze:i czy jest to montaz p&p bez rzezby?
pasuje P&P ale jeszcze będziesz musiał dodatkowo przeciąc i przedłużyć odpływ oleju z turbiny do miski bo blok w 1.9 jest wyższy niż w 1.6.
najlepiej jest zrobić prostą przejściówkę z flanszy od T3 z kawałkiem rurki i na końcu dać końcówkę z zewnętrznym gwintem M16x1.5 z uszczelnieniem na stożku jak przy hydraulice siłowej.
dzieki,
choc rozwiazanie i tak juz bedzie inne mianowicie jak juz wspomnialem kolektor dolotowy od 1Y i wydechowy ze starego audi CY, a tam jak juz mowiles bedzie trzeba zrzezbic przewod, bede dolaczal sie do bloku, rozwiazanie z miską sobie raczej odpuszczam poki co.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt kwie 23, 2010 13:46

arwam pisze:Michaś_1977, bo w 1.9 masz blache dodatkową między miską olejowa a blokiem która zapobiegała pienieniu sięoleju
A myślisz,że o czym ja pisałem :bajer: ?...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pt kwie 23, 2010 20:49

Michaś_1977 pisze:A myślisz,że o czym ja pisałem :bajer: ?...
myślałem że piszesz o plastiku na smoku pompy olejowej.

[ Dodano: 23 Kwi 2010 20:53 ]
piotrekgal, a turbo T3 czy może coś innego?



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » pt kwie 23, 2010 23:20

arwam pisze:piotrekgal, a turbo T3 czy może coś innego?

old T3



arwam

Post autor: arwam » pt kwie 23, 2010 23:46

piotrekgal, do tego proponuję pompę 11mm



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » sob kwie 24, 2010 00:28

arwam pisze:piotrekgal, do tego proponuję pompę 11mm

narazie ustawie max dawke i z 1,2 bara mam nadzieje, ze powinno to chodzic.
Z 11mm timingiem dobrym jak i govem i wszelkim wycisnienem sokow to moze sie kiedys zglosze do Ciebie i dam Ci zarobic o ile bys byl zainteresowany.



Awatar użytkownika
pitru
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt mar 02, 2010 12:08
Lokalizacja: Bartoszyce

kolektor ssący,wydechow z 1,9TD AAZ podejdzie do Garrett T3?

Post autor: pitru » czw sie 19, 2010 23:18

Witam
Jestem w trakcie zmiany turbo z Kkk03 na K24 z silniku aaz,
Kolektor zmieniony, odpływ i wydech też. Zastanawia mnie tylko sterowanie podciśnieniem turbo W k03 do gruszki WG turbo dochodziły 2 przewody
1 ( od el. zaworu egr(1)---- do trójnika z trójnika dalej do dołu do gruszki WG(2) i do góry do gruszki egr(3) )
Drugi przewód standardowo od wlotu turbiny do gruszki WG turbo.
W k24 idzie jeden metalowy przewód od wlotu turbo do gruszki wg Czy tak ma zostać, a przewody podciśnieniowe zaślepić?


Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24

maciyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pn mar 30, 2009 22:44
Lokalizacja: Brzegi

Re: kolektor ssący,wydechow z 1,9TD AAZ podejdzie do Garrett

Post autor: maciyk » czw sie 19, 2010 23:40

wypnij trójnik i podepnij tylko do egr, po co Ci ma zwisać luźny przewód



arwam

kolektor ssący,wydechow z 1,9TD AAZ podejdzie do Garrett T3?

Post autor: arwam » pt sie 20, 2010 11:14

pitru, wężyk który szedł do EGR i do WG msa iść tylko od EGR do elektro-zaworu.

pitru pisze:W k24 idzie jeden metalowy przewód od wlotu turbo do gruszki wg Czy tak ma zostać,

tak ma zostac

jak chcesz to mam jeszcze gumowy przewód od Filtra powietrza do turbiny. bo ten od K03 Ci nie będzie pasował.



Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

kolektor ssący,wydechow z 1,9TD AAZ podejdzie do Garrett T3?

Post autor: estek1988 » pt sie 20, 2010 23:21

piotrekgal jeszcze zależy jaki masz kolektor ssący ja montowałem i jeździłem jakiś czas na k24 czyli turbo takie jak garett T3 przy kolektorze ssącym z od ,strony ,prawego błotnika miałem mały odlew trojkątny a odpływ zrobiłem własnej konstrukcji z
do krućca od k24 który jest taki sam jak w T3 dospawałem końcówkę od k14 i była gitara ale turbo mi padło i wróciłem do k14



Awatar użytkownika
pitru
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt mar 02, 2010 12:08
Lokalizacja: Bartoszyce

kolektor ssący,wydechow z 1,9TD AAZ podejdzie do Garrett T3?

Post autor: pitru » pt sie 20, 2010 23:51

Dzisiaj były pierwsze testy z k24 siwy dym :satan: plus smar z tłumika prułem przez miasto jak pochodnia. Jak dla mnie efekt niezły po seryjnej k03


Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24

Awatar użytkownika
pitru
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt mar 02, 2010 12:08
Lokalizacja: Bartoszyce

kolektor ssący,wydechow z 1,9TD AAZ podejdzie do Garrett T3?

Post autor: pitru » sob sie 21, 2010 00:02

W sumie do przesiadki na k24 oprócz kolektora i dwóch kawałków aluminiowej rury(dolot turbo+ wylot)nic więcej nie potrzebowałem :hmm: Trochę rzeźbienia przy odpływie i wydechu i teraz obrót pina i testy :shock:
A byłbym zapomniał małe szlifowanko kol. dol i turbo po skręceniu obudowa turbo opierała się o kolektor dolotowy. Duża landara :grin:


Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 168 gości