Pasek rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pasek rozrządu
Normalnie jechałem dziś i nagle coś zaczęło strzelać, i mechanik mówił że najprawdopodobniej przeskoczył o 2-3 ząbki. Jeszcze mam pytanie, wczoraj rano próbowałem zapalić samochód i silnik wcale nie kręcił. Domyśliłem się, że to rozrusznik i samochód został popchnięty i odpalił. Czy to może mieć jakieś znaczenie? A rozrusznik został wymieniony i samochód już normalnie odpalał wczoraj wieczorem i dziś rano.
Pasek rozrządu
Oczywiście, to właśnie odpalanie samochodu na "zaciąg" spowodowało przeskoczenie paska.
Pasek rozrządu
A to dlaczego?karol8114 pisze:Oczywiście, to właśnie odpalanie samochodu na "zaciąg" spowodowało przeskoczenie paska.
Rozrzad kiedy wymieniany?
Ostatnio zmieniony czw sie 19, 2010 22:11 przez piotreq, łącznie zmieniany 1 raz.
Pasek rozrządu
Jeżeli tylko ten pasek przeskoczył, to jakich kosztów mogę się spodziewać?
e/ Pasek wymieniany był przez poprzedniego właściciela i od tamtej pory jakieś 7000 km
e/ Pasek wymieniany był przez poprzedniego właściciela i od tamtej pory jakieś 7000 km
Pasek rozrządu
W zależności od mechanika, wiadomo że musi ustawić rozrząd na nowo, może zbliża się wymiana paska? powinieneś to uwzględnić.
Pasek rozrządu
Pasek czy komplet?Gurney pisze:Pasek wymieniany był przez poprzedniego właściciela i od tamtej pory jakieś 7000 km
I czy jestes w 100% pewien ze on to wymienil?
Moze ktos cos zle poskladal i dlatego taki cyrk.
Pasek rozrządu
Tego nie wiem czy był wymieniony pasek czy komplet. Samochód był kupiony od Niemca, który wszystkie sprawy załatwiał w serwisie Volksvagena. Na wszystkie naprawy / wymiany w samochodzie mam dowody.
Pasek rozrządu
Jesli w serwisie to raczej powinien byc zmieniony kompletny.
Teraz to w zasadzie zalezy od ciebie co zrobisz.
Jesli jestes pewien tej wymiany to zaloz nowy pasek i smigaj, a jesli nie to wymien komplet.
Ja zdecydowanie bym wybral druga opcje bo remont silnika wyjdzie ciut drozej niz wymiana rozrzadu.
Teraz to w zasadzie zalezy od ciebie co zrobisz.
Jesli jestes pewien tej wymiany to zaloz nowy pasek i smigaj, a jesli nie to wymien komplet.
Ja zdecydowanie bym wybral druga opcje bo remont silnika wyjdzie ciut drozej niz wymiana rozrzadu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 103 gości