Piszczy po zapaleniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mindcrasher
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 13:32
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Piszczy po zapaleniu

Post autor: mindcrasher » wt kwie 18, 2006 20:44

Witam, problem mam taki, że ostatnio piszczy mi po zapaleniu, w sumie to nie wiem który to pasek, czy od rozrządu czy może np. od alternatora, podpowiedzcie jak to zniwelować, czy da sie paski naciągać, jak tak to jak, silnik 1Y.
pozdrawiam



Awatar użytkownika
damian24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: śr mar 29, 2006 21:22
Lokalizacja: Częstochowa/Białystok/Hildesheim
Kontakt:

Post autor: damian24 » wt kwie 18, 2006 20:53

Nie moze tylko napewno jest to pasek klinowy. Naciąga sie samym alternatorem. Jak masz alternator na dole to nie jest to takie łatwe ale mozliwe.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt kwie 18, 2006 21:01

Pasek klinowy !!! Regulacja jest jak pisale kolega wyzej :))))))) a jak to nie pomoze tzn ze musisz kupić nowy bo stary sie zabardzo naciągnął :P poprostu sie zuzywa :)



Awatar użytkownika
Lewyy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt lis 01, 2005 12:19
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: Lewyy » wt kwie 18, 2006 21:49

Pasek od alternatora. Jak jest juz stary to moze sie juz nie naciagnac, wiec trzeba nowy. Cena zakupu to okolo 30zl.

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Luki_GT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 12:40
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: Luki_GT » pt kwie 21, 2006 13:35

Oj panowie to chyba nie pasek bo mam to samo a jestem po wymianie paska od alternatora i nadal piszczy (silnik 1Z). Sprawa jest tego typu - gdy auto stoi dłuższy czas nie uruchamiane (ok 12-15 godzin) to po uruchomieniu pojawia sie jakis dziwny dźwięk ale to nie jest dźwięk paska. Już dłuższy czas się z tym męcze i nie moge zlokalizować co to może być. Najlepsze jest to że taki dźwięk jest tylko przez moment po zapaleniu i tak jak mowie gdy dłużej postoi nie uruchamiany. Po chwili ustaje i jest ok. Co to może być ??


...::: Pozdrawiam :::...

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt kwie 21, 2006 16:32

witam
Według mnie jest to łożysko alternatora.Spróbujcie polać wodą na koło pasowe i wtedy się okaże czy to jest to.

pozdrawiam.
damcio151



Awatar użytkownika
matrix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn lis 29, 2004 10:27
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Post autor: matrix » pt kwie 21, 2006 18:26

Mam taki sam problem jak Luki GT.próbowałem już pryskaź WD 40 ale nic sie nie zmieniło .Pewnie zima dała o sobie znać wiosną .


jak zwykle vw

michaltczew
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: sob wrz 18, 2004 11:37
Lokalizacja: TCZEW
Kontakt:

Post autor: michaltczew » pt kwie 21, 2006 19:53

luki sprawdz moze pompe od wspomagania mialem to samo wymiana paska nic nie pomogla po prostu sypala sie pompa az padla koszt z wymiana ok 500 zl



Awatar użytkownika
Luki_GT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 12:40
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: Luki_GT » pt kwie 21, 2006 19:58

Dzieki Michal pewnie masz racje, tez tak podejrzewałem i chyba to bedzie nieuniknione.


...::: Pozdrawiam :::...

Awatar użytkownika
REDBULL83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw sty 26, 2006 11:23
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: REDBULL83 » pn maja 01, 2006 20:27

u mnie jest to samo po odpaleniu przez pare sekund popiskuje i p[ozniej spoko ale jak sie rozgrzeje do oporu i jak jest goraco to znow popiskuje!!! i o co cho?????


[url=http://www.iv.pl/][img]http://www.iv.pl/images/31268116520481740311.jpg[/img][/url][url=http://www.iv.pl/][img]http://www.iv.pl/images/07051049776925017289.gif[/img][/url]
www.vag-skierniewice.pl

Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » wt maja 02, 2006 01:07

Luki_GT pisze:Oj panowie to chyba nie pasek bo mam to samo a jestem po wymianie paska od alternatora i nadal piszczy (silnik 1Z). Sprawa jest tego typu - gdy auto stoi dłuższy czas nie uruchamiane (ok 12-15 godzin) to po uruchomieniu pojawia sie jakis dziwny dźwięk ale to nie jest dźwięk paska. Już dłuższy czas się z tym męcze i nie moge zlokalizować co to może być. Najlepsze jest to że taki dźwięk jest tylko przez moment po zapaleniu i tak jak mowie gdy dłużej postoi nie uruchamiany. Po chwili ustaje i jest ok. Co to może być ??
Mam to samo w swoim 1Z po odpaleniu zimnego silnika jest ŚWIERSZCZYK pod maska... dopiero po chwili ustaje. I ustaje rownież jak zaczne kręcić autko do tak 1200obr/min, więc u mnie to pewnie pasek, ale nie wiem jak to sprawdzić



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt maja 02, 2006 09:41

Rafit pisze:Mam to samo w swoim 1Z po odpaleniu zimnego silnika jest ŚWIERSZCZYK pod maska... dopiero po chwili ustaje. I ustaje rownież jak zaczne kręcić autko do tak 1200obr/min, więc u mnie to pewnie pasek, ale nie wiem jak to sprawdzić
Wiatam
pisałem już wcześniej post,mam to samo u mnie w 1Z taki świerszyk ,okazało się ,że to łożysko alternatora.Spróbuj zrobić tak jak opisałem to powyżej czyli polać na to wodą.Jeśli przestanie piszczeć tak jak u mni to będzie to.
pozdrawiam
damcio151



Awatar użytkownika
granite
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 22:52
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: granite » pn maja 08, 2006 19:14

Luki_GT pisze:Sprawa jest tego typu - gdy auto stoi dłuższy czas nie uruchamiane (ok 12-15 godzin) to po uruchomieniu pojawia sie jakis dziwny dźwięk
Luki_GT pisze:Już dłuższy czas się z tym męcze i nie moge zlokalizować co to może być. Najlepsze jest to że taki dźwięk jest tylko przez moment po zapaleniu i tak jak mowie gdy dłużej postoi nie uruchamiany. Po chwili ustaje i jest ok.
Witam mam identyczny problem co Luki_GT czy Rafit, ale w silniczku ALH. Modlę się tylko, żeby nie była to ta nieszczęsna pompa od wspomagania. Wiem już jak sprawdzić ewentualne niedomagania ze strony łożyska alternatora, jednak zastanawiam się w jaki sposób sprawdzić czy wina nie tkwi w pompie?.



Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » pn maja 08, 2006 20:47

witam! ja takze mialem ze (swierszczem) pod maska przy odpalaniu zimnego silnika jednak umnie niebyl to alternator ani pompa wspomagania tylko plastikowe kolo napinacza paska.


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości