błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości - N146

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości - N146

Post autor: Fahoo » ndz sie 15, 2010 23:57

bradley, :hmm:

procedura zmiany pompy spier#$%^& nie poustawiane katy i dawka wiec wogole po co tu piszemy?
najpierw niech ogarnie tak jak ma byc :pub: oj Panie Kwi@tek kabel ci podrzuciłem no ale kur.......kąta ci na odległosc i dawki nie rusze i nie ruszy nawet kaszpirowski :goof:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości - N146

Post autor: leo... » pn sie 16, 2010 00:40

munior pisze:Bład jak i mrugająca kontrolka znikają po róznym czasie ,czasem po kilku ,czasem kilkudziesięciu a w skrajnych przypadkach po stukilkudziesięciu ,u sąsiada w AFN któremu czyściłem nastawnik błąd i kontrolka zgasła po kilkunastu kilometrach .Także luzik kolego arturkw,
następnym razem oglądnij dokładnie pierścień dozatora ... to on zazwyczaj jest winny za błąd nastawnika



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości - N146

Post autor: arturkw » pn sie 16, 2010 07:31

bradley pisze:Skoro lepiej wiesz to po co sie w ogole pytasz? Jezdzij na kacie 12 i dawce 8 i nie zawracaj gitary.
to jest twoja odpowiedz na pytanie?
Fahoo pisze:procedura zmiany pompy spier#$%^& nie poustawiane katy i dawka wiec wogole po co tu piszemy?
najpierw niech ogarnie tak jak ma byc :pub: oj Panie Kwi@tek kabel ci podrzuciłem no ale kur.......kąta ci na odległosc i dawki nie rusze i nie ruszy nawet kaszpirowski :goof:
?? hmmm przeciez ci pisalem ze na dniach ustawie :) wiec po co te nerwy :)? dzis zdam relacje co i jak bo bedzie ustawiane :)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości - N146

Post autor: Fahoo » pn sie 16, 2010 09:54

arturkw, no ja myśle ze to zrobisz :jezor: bo bez tego to niem a jazdy


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości -

Post autor: evolution » pn sie 16, 2010 13:43

Fahoo pisze:arturkw, no ja myśle ze to zrobisz :jezor: bo bez tego to niem a jazdy
ja slyszalem ze bez gwiazdy nie ma jazdy.....
co do ustawienia auta....

dawka 8 kat 12 to jest wedlug ciebie arturkw auto zlozone wedlug przykazan... na pale jest poskladane delikatnie mowiac.... ogarnij to co trzeba u dobrego diagnosty i sie samo nareperuje...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Re: błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości -

Post autor: arturkw » pn sie 16, 2010 14:58

evolution pisze:dawka 8 kat 12 to jest wedlug ciebie arturkw auto zlozone wedlug przykazan... na pale jest poskladane delikatnie mowiac.... ogarnij to co trzeba u dobrego diagnosty i sie samo nareperuje...
oj mi chodziło ze sama wymiana bez regulacji przebiegła prawidłowo dzis ustawilem kat wtrysku waha sie miedzy 50-53 czyli idealnie :) jeszcze dawka :)

Obrazek

tylko co do dawki paliwa :) to jestem zielony ile ustawic zeby bylo dobrze a nie przedobrzyć? teraz jest 7.6-7.8 myślałem nad 5-5.5 co wy na to?

ps: moze to nic wielkiego ale jestem z siebie dumny ze sam ustawiłem kat wtrysku :) mechanicy biora za to 100-150zł:) a tak kolejne doświadczenie :)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości - N146

Post autor: Fahoo » pn sie 16, 2010 16:25

3,6mg/r


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości - N146

Post autor: arturkw » pn sie 16, 2010 16:46

Fahoo pisze:3,6mg/r
tylko wiesz mi chodzi zeby nie było batorego wielkiego za mna. pozyjemy zobaczymy narazie to musze kilka rzeczy porobic i od ciebie kluczyk wezme :)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości - N146

Post autor: Fahoo » pn sie 16, 2010 21:50

3,6-4,omg/r tak jest na nie ruszanych pompach asv agr....


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości - N146

Post autor: arturkw » wt sie 17, 2010 07:35

Fahoo pisze:3,6-4,omg/r tak jest na nie ruszanych pompach asv agr....
racja:) u mnie na ori pompie z 1Z tez było 3.8-4.2 cos w tych okolicach :) ale asv i inne maja wtryski 205:) a tu 216:) ale ok zaczynamy od dawki 3.6 i zobaczymy co sie bedzie działo potem najwyżej bede ja korygował:)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości - N146

Post autor: Fahoo » wt sie 17, 2010 10:00

stary ja jeździłem na 205kach przy dawce 2,2 i nie dymiło lokko zakurzyło tylko przy pełnym bucie zanim turbo nie wstało...co ty sie tak szczypiesz?to nie apteka


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości - N146

Post autor: arturkw » wt sie 17, 2010 10:54

Fahoo pisze:stary ja jeździłem na 205kach przy dawce 2,2 i nie dymiło lokko zakurzyło tylko przy pełnym bucie zanim turbo nie wstało...co ty sie tak szczypiesz?to nie apteka
hehe bo ty jestes hardkorowiec:) no ale powiedz tez o cisnieniu doładowania ze sobie mechanicznie zwiększyłeś do 1,2 bara:) za pomoca zaworka:)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości - N146

Post autor: Fahoo » wt sie 17, 2010 11:26

hmm powiem szczerze
takie zbiegi z dawkami i ciśnieniami to zabawa
chcesz zapier-papier jedz z dobrymi gratami pod maska na program a nie sie oszukujesz...wiesz fajnie cos lekko poprawic miec satysfakcje no ale to profi tuningiem nie jest i nigdy nie bedzie


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości - N146

Post autor: arturkw » wt sie 17, 2010 11:38

Fahoo pisze:hmm powiem szczerze
takie zbiegi z dawkami i ciśnieniami to zabawa
chcesz zapier-papier jedz z dobrymi gratami pod maska na program a nie sie oszukujesz...wiesz fajnie cos lekko poprawic miec satysfakcje no ale to profi tuningiem nie jest i nigdy nie bedzie
ja nie robie tego zeby miec wiecej mocy czy cos bo to pół środek:) chcem poustawiać wszystko poprostu tak jak ma być i doprowadzić wszystko do eleganckiego stanu :) i sie wybrac na jakies strojonko :)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 129 gości