Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Fahoo
- TDI Power

- Posty: 4038
- Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: Fahoo » ndz sie 15, 2010 23:57
bradley,
procedura zmiany pompy spier#$%^& nie poustawiane katy i dawka wiec wogole po co tu piszemy?
najpierw niech ogarnie tak jak ma byc

oj Panie Kwi@tek kabel ci podrzuciłem no ale kur.......kąta ci na odległosc i dawki nie rusze i nie ruszy nawet kaszpirowski

-
leo...
- Gadatliwa bestia

- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
Kontakt:
Post
autor: leo... » pn sie 16, 2010 00:40
munior pisze:Bład jak i mrugająca kontrolka znikają po róznym czasie ,czasem po kilku ,czasem kilkudziesięciu a w skrajnych przypadkach po stukilkudziesięciu ,u sąsiada w AFN któremu czyściłem nastawnik błąd i kontrolka zgasła po kilkunastu kilometrach .Także luzik kolego arturkw,
następnym razem oglądnij dokładnie pierścień dozatora ... to on zazwyczaj jest winny za błąd nastawnika
-
arturkw
- Kwi@tek

- Posty: 1186
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
- Lokalizacja: Gryfino
-
Kontakt:
Post
autor: arturkw » pn sie 16, 2010 07:31
bradley pisze:Skoro lepiej wiesz to po co sie w ogole pytasz? Jezdzij na kacie 12 i dawce 8 i nie zawracaj gitary.
to jest twoja odpowiedz na pytanie?
Fahoo pisze:procedura zmiany pompy spier#$%^& nie poustawiane katy i dawka wiec wogole po co tu piszemy?
najpierw niech ogarnie tak jak ma byc

oj Panie Kwi@tek kabel ci podrzuciłem no ale kur.......kąta ci na odległosc i dawki nie rusze i nie ruszy nawet kaszpirowski

?? hmmm przeciez ci pisalem ze na dniach ustawie

wiec po co te nerwy

? dzis zdam relacje co i jak bo bedzie ustawiane

1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
-
Fahoo
- TDI Power

- Posty: 4038
- Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: Fahoo » pn sie 16, 2010 09:54
arturkw, no ja myśle ze to zrobisz

bo bez tego to niem a jazdy
-
evolution
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
-
Kontakt:
Post
autor: evolution » pn sie 16, 2010 13:43
Fahoo pisze:arturkw, no ja myśle ze to zrobisz

bo bez tego to niem a jazdy
ja slyszalem ze bez gwiazdy nie ma jazdy.....
co do ustawienia auta....
dawka 8 kat 12 to jest wedlug ciebie
arturkw auto zlozone wedlug przykazan... na pale jest poskladane delikatnie mowiac.... ogarnij to co trzeba u dobrego diagnosty i sie samo nareperuje...
-
arturkw
- Kwi@tek

- Posty: 1186
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
- Lokalizacja: Gryfino
-
Kontakt:
Post
autor: arturkw » pn sie 16, 2010 14:58
evolution pisze:dawka 8 kat 12 to jest wedlug ciebie arturkw auto zlozone wedlug przykazan... na pale jest poskladane delikatnie mowiac.... ogarnij to co trzeba u dobrego diagnosty i sie samo nareperuje...
oj mi chodziło ze sama wymiana bez regulacji przebiegła prawidłowo dzis ustawilem kat wtrysku waha sie miedzy 50-53 czyli idealnie

jeszcze dawka
tylko co do dawki paliwa

to jestem zielony ile ustawic zeby bylo dobrze a nie przedobrzyć? teraz jest 7.6-7.8 myślałem nad 5-5.5 co wy na to?
ps: moze to nic wielkiego ale jestem z siebie dumny ze sam ustawiłem kat wtrysku

mechanicy biora za to 100-150zł:) a tak kolejne doświadczenie

1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
-
Fahoo
- TDI Power

- Posty: 4038
- Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: Fahoo » pn sie 16, 2010 16:25
3,6mg/r
-
arturkw
- Kwi@tek

- Posty: 1186
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
- Lokalizacja: Gryfino
-
Kontakt:
Post
autor: arturkw » pn sie 16, 2010 16:46
Fahoo pisze:3,6mg/r
tylko wiesz mi chodzi zeby nie było batorego wielkiego za mna. pozyjemy zobaczymy narazie to musze kilka rzeczy porobic i od ciebie kluczyk wezme

1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
-
Fahoo
- TDI Power

- Posty: 4038
- Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: Fahoo » pn sie 16, 2010 21:50
3,6-4,omg/r tak jest na nie ruszanych pompach asv agr....
-
arturkw
- Kwi@tek

- Posty: 1186
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
- Lokalizacja: Gryfino
-
Kontakt:
Post
autor: arturkw » wt sie 17, 2010 07:35
Fahoo pisze:3,6-4,omg/r tak jest na nie ruszanych pompach asv agr....
racja:) u mnie na ori pompie z 1Z tez było 3.8-4.2 cos w tych okolicach

ale asv i inne maja wtryski 205:) a tu 216:) ale ok zaczynamy od dawki 3.6 i zobaczymy co sie bedzie działo potem najwyżej bede ja korygował:)
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
-
Fahoo
- TDI Power

- Posty: 4038
- Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: Fahoo » wt sie 17, 2010 10:00
stary ja jeździłem na 205kach przy dawce 2,2 i nie dymiło lokko zakurzyło tylko przy pełnym bucie zanim turbo nie wstało...co ty sie tak szczypiesz?to nie apteka
-
arturkw
- Kwi@tek

- Posty: 1186
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
- Lokalizacja: Gryfino
-
Kontakt:
Post
autor: arturkw » wt sie 17, 2010 10:54
Fahoo pisze:stary ja jeździłem na 205kach przy dawce 2,2 i nie dymiło lokko zakurzyło tylko przy pełnym bucie zanim turbo nie wstało...co ty sie tak szczypiesz?to nie apteka
hehe bo ty jestes hardkorowiec:) no ale powiedz tez o cisnieniu doładowania ze sobie mechanicznie zwiększyłeś do 1,2 bara:) za pomoca zaworka:)
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
-
Fahoo
- TDI Power

- Posty: 4038
- Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: Fahoo » wt sie 17, 2010 11:26
hmm powiem szczerze
takie zbiegi z dawkami i ciśnieniami to zabawa
chcesz zapier-papier jedz z dobrymi gratami pod maska na program a nie sie oszukujesz...wiesz fajnie cos lekko poprawic miec satysfakcje no ale to profi tuningiem nie jest i nigdy nie bedzie
-
arturkw
- Kwi@tek

- Posty: 1186
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
- Lokalizacja: Gryfino
-
Kontakt:
Post
autor: arturkw » wt sie 17, 2010 11:38
Fahoo pisze:hmm powiem szczerze
takie zbiegi z dawkami i ciśnieniami to zabawa
chcesz zapier-papier jedz z dobrymi gratami pod maska na program a nie sie oszukujesz...wiesz fajnie cos lekko poprawic miec satysfakcje no ale to profi tuningiem nie jest i nigdy nie bedzie
ja nie robie tego zeby miec wiecej mocy czy cos bo to pół środek:) chcem poustawiać wszystko poprostu tak jak ma być i doprowadzić wszystko do eleganckiego stanu

i sie wybrac na jakies strojonko

1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości