tarcze hamulcowe golf 4 TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jacekkudla
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn maja 01, 2006 17:00
Lokalizacja: warszawa

tarcze hamulcowe golf 4 TDI

Post autor: jacekkudla » pn maja 01, 2006 17:25

Witam
Mam golfa 4 1,9 TDI po zmianie softa na 150 KM, generealnie prócz wymiany przepływomierza i niedawno sprzęgła, co z bólem ale jednak akceptuje :chytry:
mam problem z tarczami hamulcowymi. Wymieniłem w sierpniu zeszłego roku i teraz s a znowu do wymiany 9zwichrowały się i biją), czy u Was też się tak dzieje?? jakie proponujecie zakupić by uniknąć wymiany co pół roku???
Czy nikto ostatnio nie wymieniał na jakieś solidne??? w ciągu pół roku to nawet ranty się na nich nie zrobiły.
Czy ktoś może polecić jaką dobrą firmę??



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » śr cze 21, 2006 16:35

wiesz, po zmianie programu na wyższy lub swapie należy zmienić układ hamulcowy na wydajniejszy....
a może wjechałeś na rozgrzanych tarczach w kałuże??? czasem tarcze się wichrują od zimnej wody i gorących hamulców :hmm:

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Imbrykus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: czw sty 05, 2006 19:53
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Imbrykus » czw cze 22, 2006 15:06

Kup sobie Brembo MAX koszt 400 zł za komplet na oś. Więcej mocy=więcej ciepła...



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » czw cze 22, 2006 19:26

Imbrykus pisze:Więcej mocy=więcej ciepła...
i potrezebaq wydajniejszych hamulcy... albo takie same tylko lepsze.... :hmm: masło maślane wyszło.... :)

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw cze 22, 2006 20:16

przestrzegac procedury waymiany tarcz i nalezycie obchodzic sie z hamulcami - ja polecam Brembo Max, choc sa rózne opinie, ewentualnie ATE Power Discs (nacinane) do tego klocki Ferodo DS Performance - zupełnie inny standard hamowania :)

Co do zakupu polecic moge jak zawsze http://hamulce.net/ :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Imbrykus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: czw sty 05, 2006 19:53
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Imbrykus » czw cze 22, 2006 21:01

Corvax pisze:Co do zakupu polecic moge jak zawsze http://hamulce.net/ :)
To ci powiem, że są drodzy. :-k



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw cze 22, 2006 23:42

Mozliwe, ja mam rabat :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » pt cze 23, 2006 02:09

Corvax pisze:przestrzegac procedury waymiany tarcz i nalezycie obchodzic sie z hamulcami - ja polecam Brembo Max, choc sa rózne opinie, ewentualnie ATE Power Discs (nacinane) do tego klocki Ferodo DS Performance - zupełnie inny standard hamowania
bardzo dobry zestawik, do tego jeszcze plyn hamulcowy i bodajrze prz3ewody i ma sie naprawde dobrze hmujaca bestie :bigok:



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » pt cze 23, 2006 22:07

Kapibara pisze:bardzo dobry zestawik, do tego jeszcze plyn hamulcowy i bodajrze prz3ewody i ma sie naprawde dobrze hmujaca bestie
przy takich obciążeniach potrzeba czegoś tak mocnego :hmm:

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
prezesjasko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn kwie 28, 2008 20:53
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: prezesjasko » sob sty 09, 2010 15:47

Nie no to jest jakaś bzdura z tym wjeżdżaniem w wodę. Zawsze na forum znajdzie się ktoś kto zaraz w drugim poście odpisuje, że pewnie wjechałeś w wodę. Dajcie sobie już z tymi radami z wjeżdżaniem w kałuże. Przecież nie jeździmy autami po dnie oceanu!

Ja miałem już 2x ATE 2x Brembo wszystkie są na 1500km góra 3tyś i się wichrują. Mam GIV TDi AJM hamulce po prostu nie dają rady. Nie wiem co już mam tam założyć. Zaciski regenerowane, łożyska nowe a hankle jak się gna tak się gna dalej.


www.konar.pwr.wroc.pl
Koło Naukowe Robotyków "KoNaR"

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » sob sty 09, 2010 15:55

Kapibara pisze: bardzo dobry zestawik, do tego jeszcze plyn hamulcowy i bodajrze prz3ewody i ma sie naprawde dobrze hmujaca bestie
napewno nie przy 150KM
Corvax pisze:ja polecam Brembo Max, choc sa rózne opinie, ewentualnie ATE Power Discs (nacinane)
według mojej opini brembo max są lepsze - teraz ścieram power discki ale mam wrażenie że brembo były lepsze - faktem jest też to że jak jeździłem na zestawie brembo to auto miało 100km - teraz jest ponad 150km
prezesjasko pisze:Nie wiem co już mam tam założyć. Zaciski regenerowane, łożyska nowe a hankle jak się gna tak się gna dalej.
no to faktycznie masz jakiś problem - może kwestia zahartowania od nowości, lub masz wadę fabryczną tłoczka - tak były takie w pewnym momenie w skodach - tłoczki miały za duże parcie i wyginały tarcze w pewnym okresie czasu


zawsze jest rozwiązanie: zamiana na zestaw 312/256 - spokojnie wystarczy do 200KM
Ostatnio zmieniony sob sty 09, 2010 15:58 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 198 gości