Problem z doładowaniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mara_010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 763
Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
Kontakt:

Problem z doładowaniem

Post autor: mara_010 » wt sie 10, 2010 19:40

Witam mam Pewien problem ktory meczy mnie od jakiegos czasu otóż:
Chciałem podłaczyć wskaźnik Boost zeby widziec jakie mam doladownaienie i wogole, lecz po podlaczeniu ciagle przy dodaniu gazu wskaznik sie cofa albo stoi na 0(czasami sie wacha). Zmieniałem przewody, trojnik i nawet wskaznik i objawy sa ciagle takie same
Samochod bardzo dobrze przyspiesza i czuc ze turbina pracuje.
Wspomne jeszcze ze wyplywa mi niekiedy olej z wezyka od kolektora do pompy paliwa.
Co moze być nie tak???
Moj silnik to 1.9 TD z boost Pin'em

Prosze o rady i odpowiedzi


Ruda jest moja :) Zapraszam do tematu :

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=481691

maciyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pn mar 30, 2009 22:44
Lokalizacja: Brzegi

Re: Problem z doładowaniem

Post autor: maciyk » wt sie 10, 2010 20:01

Sprawdzasz na luzie czy podczas jazdy, bo na luzie nic nie będzie pokazywać



Awatar użytkownika
mara_010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 763
Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
Kontakt:

Problem z doładowaniem

Post autor: mara_010 » wt sie 10, 2010 20:05

srawdzałem tak i tak i bez zmian
pokazuje mi max 0.02
albo wchodzi na -0.2 bara


Ruda jest moja :) Zapraszam do tematu :

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=481691

Awatar użytkownika
mara_010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 763
Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
Kontakt:

Problem z doładowaniem

Post autor: mara_010 » wt sie 10, 2010 23:55

pomozcie mi, jest tutaj moze jakis spec od Turbo bo nie wiem od czego to moze byc


Ruda jest moja :) Zapraszam do tematu :

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=481691

maciyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pn mar 30, 2009 22:44
Lokalizacja: Brzegi

Re: Problem z doładowaniem

Post autor: maciyk » śr sie 11, 2010 00:18

Wskaźnik na pewno sprawny? Spróbuj dmuchnąć w niego kompresorem i zobacz czy coś pokazuje.



Awatar użytkownika
KemotZabrze
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn paź 26, 2009 17:00
Lokalizacja: Zabrze

Problem z doładowaniem

Post autor: KemotZabrze » śr sie 11, 2010 00:20

wklej najlepiej zdjęcie jak to podłączyłeś, bo jeśli wszystko jest ok, to albo wskaźnik mimo że wymieniony jest do niczego, albo ten przewód gdzie wpinasz trójnik gdzieś puszcza powietrze, a w najgorszym wypadku turbina rzeczywiście nie dmucha. Ja mam najtańszy wskaźnik auto gauge i na luzie pokazuje ujemne ciśnienia.



Awatar użytkownika
skkr_lodz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: sob maja 22, 2010 17:31
Lokalizacja: Łódź

Problem z doładowaniem

Post autor: skkr_lodz » śr sie 11, 2010 00:26

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=47160 tu jest napisane jak podłączyć wskaźnik, moze to Ci pomoże :bajer:


Lepiej mieć brzuch od piwa, niż garb od roboty :)

kam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: czw gru 03, 2009 21:42
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Problem z doładowaniem

Post autor: kam » śr sie 11, 2010 05:55

jezeli ci nie pokazuje cisnienia badz pokazuje za male, to zastanowilbym sie czy sie wezyk nigdzie nie zacisnal, i druga sprawa musisz sprawdzac podczas jazdy;>


Sprzedam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=345282

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Problem z doładowaniem

Post autor: Michał_1977 » śr sie 11, 2010 07:26

Jakie masz turbo KKK czy Garrett?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
mara_010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 763
Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
Kontakt:

Problem z doładowaniem

Post autor: mara_010 » śr sie 11, 2010 19:11

Turbo mam KKK a pompe mam z tym elektronicznym zaworem ;/
Jutro zrobie zdjecie jak jest podlaczone i wszystko wstawie i moze nagram jak to wskaznik sie zachowuje.
Wskaznik jest na pewno dobry bo mam dwa i na jednym i na drugim zachowanie jest takie samo. Nie wiem jak sobie z tym poradzic


Ruda jest moja :) Zapraszam do tematu :

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=481691

Awatar użytkownika
DaroD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn lis 16, 2009 12:58
Lokalizacja: Żółwia Błoć

Problem z doładowaniem

Post autor: DaroD » czw sie 12, 2010 11:27

mara_010, A wez podlec do jakiegos mechaniora ktory ma porzadny wakuometr niech podepnie sie tylko pod wezyk co idzie od kolektora i niech ci sprawdzi przy odpalonym silniku na biegu jalowym jakie jest podcisnienie i po dodaniu gazu jakie jest cisnienie, ja u siebie sprawdzalem takim dosc duzym ale precyzyjnym wyskalowanym od -1 do 1 i u mnie na biegu jalowym pogazywalo jakies -0,1 do -0,15 a przy dodaniu gazu dochodzilo do 0.36, zas podczas jazdy manometr w aucie pokazuje do 0.9 jak go dobrze depne (turbo mam kkk i boost pin w pompie) a na biegu jalowym delikatnie sie wacha wskazowka. Mechanior powiedzial ze to u mnie jest prawidlowe. pozdro



Awatar użytkownika
mara_010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 763
Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
Kontakt:

Re: Problem z doładowaniem

Post autor: mara_010 » ndz sie 15, 2010 15:46

Leci fotka jak jest to podlaczone i nie wiem co jest na drugim biegu przy predkosci ponad 50km/h wskaznik ledwo dochodzi do pierwszej bialej kreski.
i nie wiem co mam dalej robic bo moim zdaniem to za male doladowanie a samochod lata wysmienicie ani zamulenia czy cos w tym stylu.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Ruda jest moja :) Zapraszam do tematu :

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=481691

Awatar użytkownika
konrad141
Forum Master
Forum Master
Posty: 1082
Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
Auto: Bora Sedes 4motion
Silnik: AJM
Kontakt:

Problem z doładowaniem

Post autor: konrad141 » ndz sie 15, 2010 15:58

Mi po zamontowaniu wskaźnika pompowało turbo 0.2 bara i sie wydawało że chodzi autko dobrze, po przestawieniu tej dzwigienki z tyłu turbo
Obrazek

Pompowało 0.9 bara :D Ruszałeś to ? pokręć tak delikatnie w prawą (względem gruszki) i zobacz czy wskaźnik zacznie coś pokazywać.

PS. na foto mam prawie wykręcone do końca:P

A i jeszcze tak patrze że obejmy mógłbyś pozakładać na te węże żeby to było szczelne.
Ostatnio zmieniony ndz sie 15, 2010 16:02 przez konrad141, łącznie zmieniany 1 raz.


Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
:los:

Awatar użytkownika
mara_010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 763
Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
Kontakt:

Problem z doładowaniem

Post autor: mara_010 » ndz sie 15, 2010 16:00

ktorej dzwigienki??? nie wiem gdzie to jest ;) bo jestem zielony w takich tematach.


Ruda jest moja :) Zapraszam do tematu :

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=481691

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości