Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtrysków.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtrysków.
Witam panowie ostatnio wymieniłem uszczelniacze zaworów i wtryski kupiłem używane i były sprawdzone specjalnym przyrządem i są ok . Ale jak już wszystko poskręcałem do kupy i odpalił ładnie no ale dość głośno chodzi taki metaliczny dźwięk i w dodatku gotuje się woda w układzie ale chłodnica zimna węże wszystkie gorące i dodam że wyciągnąłem termostat . Jak się przez chwile przejechałem to nawet ładnie się zbiera . I co to może być ????? Z Góry Dziękuje .
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtrysków.
Jak wyciągnąłeś termostat to nie ma się co dziwić że się grzeje
Metaliczny dźwięk wydaj uszkodzony wtryskiwacz, twarda praca silnika to za bardzo przyspieszony kąt wtrysku.
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Metaliczny dźwięk wydaj uszkodzony wtryskiwacz, twarda praca silnika to za bardzo przyspieszony kąt wtrysku.
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Re: Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtryskó
Kolego po pierwsze to piszesz tak jak przedszkolak mówi. Brak ładu i składu. Masło maślane i nic nie wiadomo z tego tekstu.
Niemożliwe abyś wymontował termostat, rozgrzał silnik,węże były gorące, a chłodnica była zimna.
Metaliczny stukot zaworów i nadmierne grzanie się silnika to objaw źle ustawionego rozrządu, lub bardzo przestawionego zapłonu.
Bardzo wczesny zapłon będzie się objawiał dźwiękiem metalicznego stukotu zaworów i nadmiernym grzaniem się silnika.
Zaworek N108 mógł również się popsuć lub ześwirować.
Niemożliwe abyś wymontował termostat, rozgrzał silnik,węże były gorące, a chłodnica była zimna.
Metaliczny stukot zaworów i nadmierne grzanie się silnika to objaw źle ustawionego rozrządu, lub bardzo przestawionego zapłonu.
Bardzo wczesny zapłon będzie się objawiał dźwiękiem metalicznego stukotu zaworów i nadmiernym grzaniem się silnika.
Zaworek N108 mógł również się popsuć lub ześwirować.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
Re: Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtryskó
Układ zapowietrzony. Ostatnio kolega miał podobnie tyle że pół chłodnicy było zimne a pół gorące. Odkręć korek i naciskaj na węże i powinno być ok. A płynu jest tyle ile potrzeba?Mydełko pisze:chłodnica zimna węże wszystkie gorące I co to może być ????? Z Góry Dziękuje .
Re: Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtryskó
Może faktycznie że to przez ten rozrząd i kąt wtrysku. Ale pompa jest ustawiona na ten bolec wał na zero a wałek rozrządy 4 mm płaskownikiem zablokowany . A co do tej chłodnicy to też już jest gorąca i 5 l wody wlałem do układu . Wtryskiwacze są dobre .
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtrysków.
Mydełko pisze:Może faktycznie że to przez ten rozrząd i kąt wtrysku. Ale pompa jest ustawiona na ten bolec wał na zero a wałek rozrządy 4 mm płaskownikiem zablokowany .
Tak ustawia się statyczny kont wtrysku czyli rozrząd na znaki.
należy jeszcze ustawić dynamiczny kont wtrysku czyli kont początku tłoczenia. Do tego jest potrzebny VAG w pełnej wersji.
Jeśli nie ustawiałeś konta VAG-iem to jest możliwość że to jest przyczyną niedomagań twojej motorowni.
.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtrysków.
mariusz75 pisze:kont
mariusz75 pisze:kont
Zlituj siemariusz75 pisze:kont
Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtrysków.
VAGiem ustawia się dokładnie własnie ten statyczny kąt wtrysku, a nie dynamicznymariusz75 pisze:Tak ustawia się statyczny kont wtrysku czyli rozrząd na znaki.
należy jeszcze ustawić dynamiczny kont wtrysku czyli kont początku tłoczenia. Do tego jest potrzebny VAG w pełnej wersji.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtryskó
Panowie to może być ten kąt wtrysku też ale to raczej wina uszczelki że woda się gotuje i szybko się nagrzewa bez termostatu bo gdy nawet jak zimy silnik odpalę i dodam gazu to woda ucieka ze zbiorniczka wyrównawczego .
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Dwa problemy po wymianie uszczelniaczy zaworów i wtrysków.
Mydełko, zdejmowales glowice do uszczelniaczy? jesli tak to moze uszczelka dala ciala?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 183 gości