KKK CZY GARETT ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

KKK CZY GARETT ??

Post autor: BENITO » pt sie 06, 2010 23:19

Dokładnie, sprzęgło kończy się jak dostajesz duży moment z dołu, a tego duże turbo nie zrobi, dlatego właśnie w JR nie potrzeba było sprzęgła 210 chociaż z powodzeniem można założyć bo jest plug&play.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

KKK CZY GARETT ??

Post autor: grandi » sob sie 07, 2010 12:33

Po założeniu IC miałem duże problemy na 4 5 nowe sprzęgło wytrzymało pół roku wracająć z FR czym byłem bliżej Łodzi tym czułem że bardziej się kończy i ostatnim rzutem na taśmę dotarłem


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

KKK CZY GARETT ??

Post autor: Lukas-182 » sob sie 07, 2010 12:49

grandi, miałeś dobite już sprzęgło i mylnie je wiążesz z tym, że duże turbo = szybko wykończone sprzęgło, po prostu dobiłeś je zwiększając moc... To tak jak ze słabymi podzespołami w silniku, niby w serii to jakoś jeździ, człowiek zadowolony, że nic się nie psuje, zapodaje trochę więcej KM i już zaczyna coś nawalać, bo pewnie już coś było na wykończeniu, kurcze, ludzie trochę myślenia... Uwierz mi, że seryjne, zdrowe sprzęgło z JR 200mm wytrzymuje moce do 100KM bez problemu i to nawet jak masz mocny "dół", problemy się robią jak ktoś nie potrafi tego sprzęgła obsługiwać, to i zarżnie je przy seryjnej mocy :d

Także zweryfikuje ten straszny mit, że T3 czy tam K24 to "straszny lag, turbodziura, muł czy jak to inaczej zwał" to też jakaś lipa, dobry downpipe, wydech 2-2,5cala, przelot, dobra dawka paliwa i turbinka zbiera się przed 2500 spokojnie...



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

KKK CZY GARETT ??

Post autor: BENITO » sob sie 07, 2010 15:56

...ale najpierw zrób to wszystko, cała zabawa w tym że najpierw musisz solidnie odetkać motor z obu stron :bajer:


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

KKK CZY GARETT ??

Post autor: grandi » sob sie 07, 2010 16:44

Nie miałem dobitego sprzęgła bo nowe , nie denerwuj się wyraziłem swoją opinie i ty też masz prawo to robić i nie potrzebnie się ciśnieni ujesz , moja wypowiedz dotyczy k14 nie t3 bo na niej nie jezdzilem


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

KKK CZY GARETT ??

Post autor: piotrekgal » sob sie 07, 2010 17:45

Lukas-182 pisze:Także zweryfikuje ten straszny mit, że T3 czy tam K24 to "straszny lag, turbodziura, muł czy jak to inaczej zwał" to też jakaś lipa, dobry downpipe, wydech 2-2,5cala, przelot, dobra dawka paliwa i turbinka zbiera się przed 2500 spokojnie...
Dokladnie, ja wczesniej jezdzilem na k14 po zalozeniu T3 downpipy i przelotu kompletnego na 2,5" a nawet dawki paliwa nie ruszalem a auto zapierdziela, ze k14 to sie gleboko umywa, turbodziura wcale nie jest az nad to odczuwalna i az tak dokuczliwa jak to niektorzy mowia, mnie zaskoczyl ten setup bardzo milo.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

KKK CZY GARETT ??

Post autor: t0mal » sob sie 07, 2010 20:46

Problem w tym, że garrett śmiga fajnie, ale wystarczy że kilka razy zagotujesz olej i już masz turbo-dziurę do 3500obr/min, a za pół roku padnie całkiem (ja w jednej stopiłem turbinę, wybuchła), pozatym jak na swój rozmiar T3 ładuje zadziwiająco mało mi udało się nieco ponad 2.2 bara wycisnąć, ale w praktyce nie opłaca się ładować więcej niż 1.8 - tyle samo co max na k14, fakt faktem na t3 jest lepsza góra.
Myślę że niska trwałość i średnie osiągi wynikają z tego że jest to turbo stare jak ziemia. Podejrzewam, że jakby założyć do niej środek na kulkowych łożyskach + chłodnice oleju to niczego lepszego do golfa nie trzeba :)



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

KKK CZY GARETT ??

Post autor: BENITO » ndz sie 08, 2010 11:04

A mnie się wydaje że T3 ma jednak większą żywotność w końcu żeby nadmuchać tyle samo wirnik obraca się wolniej niż w T2, poza tym nowe T3 są również dostępne.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

KKK CZY GARETT ??

Post autor: t0mal » ndz sie 08, 2010 11:52

BENITO, też tak myślałem, ale wyszło mi zupełnie coś innego.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

KKK CZY GARETT ??

Post autor: grandi » ndz sie 08, 2010 12:51

Myślę że wielkim - jest że T3 nie jest chłodzona wodą i sam sposób łożyskowania jak już kolega napisał


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

KKK CZY GARETT ??

Post autor: xxxGlaDxxx » ndz sie 08, 2010 13:19

Ja wychodzę z założenia, że lepsza jest ta turbina która jest w lepszym stanie i ta o którą umie się dbać :bigok: Ja jeżdżę na T2 i nie narzekam jak narazie :helm:



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

KKK CZY GARETT ??

Post autor: Lukas-182 » ndz sie 08, 2010 13:59

xxxGlaDxxx, haha, piękne podsumowanie :okej: ja myślę podobnie, zresztą swoje zdanie wcześniej już wyraziłem ;)

grandi, kto tu się ciśnie, odnosisz mylne wrażenie... :smoke:



maciyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pn mar 30, 2009 22:44
Lokalizacja: Brzegi

Re: KKK CZY GARETT ??

Post autor: maciyk » ndz sie 08, 2010 14:38

Co lepiej założyć do AAZ-eta K24 czy T3, czy może wielkiej różnicy nie będzie?



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

KKK CZY GARETT ??

Post autor: Lukas-182 » ndz sie 08, 2010 14:49

maciyk, na to samo wyjdzie... ja bym po prostu sprawdził co jest w lepszym stanie...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 267 gości