Zapłon

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Przemowil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw cze 24, 2010 20:59
Lokalizacja: Lubatówka (woj. podkarpackie)
Kontakt:

Zapłon

Post autor: Przemowil » sob sie 07, 2010 00:47

Witam,moze to nie najlepszy dział, ale w końcu chodzi tutaj o silniki diesla, mianowicie jakiś czas temu odebrałem samochód od mechanika, który regenerował mi pompę wtryskową. Na pierwszy rzut oka, zauwarzyłem iż samochód inaczej reaguje na wciśnięcie pedąłu przyspieszenia, duzo jest tak jakby "luzu" w którym samochód nie wciska jak wcześniej. No i kolejna sprawa, to przed regeneracją na 3 biegu, wyciskał lekko ok 110km/h, teraz ok 90 i sie dusi, zależeć to może od ustawiania zapłonu na pompie? czy dawki paliwa? jak sądzicie? pozdrawiam!



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Zapłon

Post autor: Michał_1977 » sob sie 07, 2010 06:14

Jeszcze jakbyś napisał o jaki dokładnie silnik Ci się rozchodzi,to byłoby fajnie :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Przemowil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw cze 24, 2010 20:59
Lokalizacja: Lubatówka (woj. podkarpackie)
Kontakt:

Zapłon

Post autor: Przemowil » sob sie 07, 2010 18:22

1.6D Panie szanowny ;)



miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

Zapłon

Post autor: miras 33 » sob sie 07, 2010 19:37

Przemowil pisze: zależeć to może od ustawiania zapłonu na pompie? czy dawki paliwa?
sam sobie odpowiedziałeś sprawdź pierw kąt a następnie zobacz czy linka ciąga do końca ramie pompy jak wszystko okaże się ok to podkręć koksu :grin:


mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Zapłon

Post autor: grandi » sob sie 07, 2010 19:43

Inaczej ustawił linke gazu na regulacji , kąt wtrysku do suatwienia , nie ufam pompiarzom na pompach się znają na silnikach już mniej


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Zapłon

Post autor: karol8114 » sob sie 07, 2010 19:48

Kąt wtrysku nie zrobi takiej roboty, podejrzewam że źle obsadził górę tzn. cięgno gazu na frezie, miałem podobny przypadek w jetta 1,6 D .



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Zapłon

Post autor: Michał_1977 » sob sie 07, 2010 23:04

karol8114 pisze:źle obsadził górę tzn. cięgno gazu na frezie
I tej wersji się trzymajmy :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 237 gości