Zapowietrzanie sie w czasie jazdy. Pomocy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zapowietrzanie sie w czasie jazdy. Pomocy...
Wczoraj poraz trzeci ( http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318775" onclick="window.open(this.href);return false; ) zapowietrzył mi się Golf.
Czy problem może leżeć w podgrzewaczu? Wczoraj go owinąłem teflonem, ale pęcherzyki nadal są. Wymienić filtr na taki z mk2?
Pomóżcie, bo to się staje niebezpieczne, wczoraj stanął na środku ruchliwego skrzyżowania...
Przepraszam za zakładanie drugiego wątku na ten sam temat, ale tamtego nie mogłem podnieść, a nie chciałem zakładać drugiego konta...
Czy problem może leżeć w podgrzewaczu? Wczoraj go owinąłem teflonem, ale pęcherzyki nadal są. Wymienić filtr na taki z mk2?
Pomóżcie, bo to się staje niebezpieczne, wczoraj stanął na środku ruchliwego skrzyżowania...
Przepraszam za zakładanie drugiego wątku na ten sam temat, ale tamtego nie mogłem podnieść, a nie chciałem zakładać drugiego konta...
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Niestety kolego,nie da się pomóc na odległość w takim przypadku .Musisz po kolei sprawdzić układ paliwowy ze szczególnym naciskiem na wszelkie ori opaski inaczej się nie damacv6 pisze:Wczoraj go owinąłem teflonem, ale pęcherzyki nadal są. Wymienić filtr na taki z mk2?
Pomóżcie, bo to się staje niebezpieczne, wczoraj stanął na środku ruchliwego skrzyżowania...
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Nie pisałem żeby wymieniać posprawdzaj najpierwmacv6 pisze:Zaraz wymienię te przy filtrze..
Ostatnio zmieniony śr cze 16, 2010 23:02 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
munior, wg. mnie są dobre - ściskają. Mam w garażu dużo opasek skręcanych śrubką, więc podmienię...
t0mal, Filtr paliwa wymieniłem po pierwszej akcji no i jak widać niewiele to dało... W przyszłym tygodniu chyba będę miał już 216, więc zobaczymy. Można jakoś bez specjalistycznych narzędzi sprawdzić czy się "wieszają"?
[ Dodano: 17 Cze 2010 00:40 ]
I zawsze przy takiej akcji wężyk od filtra do pompy jest pusty lub są z 4cm paliwa (od strony pompy). Filtr też jest suchy ponieważ jak wlewam paliwo przez otwór podgrzewacza to bez problemu wsiąka.
t0mal, Filtr paliwa wymieniłem po pierwszej akcji no i jak widać niewiele to dało... W przyszłym tygodniu chyba będę miał już 216, więc zobaczymy. Można jakoś bez specjalistycznych narzędzi sprawdzić czy się "wieszają"?
[ Dodano: 17 Cze 2010 00:40 ]
I zawsze przy takiej akcji wężyk od filtra do pompy jest pusty lub są z 4cm paliwa (od strony pompy). Filtr też jest suchy ponieważ jak wlewam paliwo przez otwór podgrzewacza to bez problemu wsiąka.
-
- Użytkownik
- Posty: 308
- Rejestracja: czw maja 25, 2006 15:11
- Lokalizacja: Kutno/W-wa
- Kontakt:
Witam kolego, spróbuj wymienić --> http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0
jest to częsty powód zapowietrzania się silnika. Tani zamiennik to koszt w granicach
15-20 zł Pozdrawiam
jest to częsty powód zapowietrzania się silnika. Tani zamiennik to koszt w granicach
15-20 zł Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw cze 17, 2010 07:39 przez eku_suci, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzysbiker
- Mały gagatek
- Posty: 112
- Rejestracja: ndz cze 28, 2009 18:59
- Lokalizacja: Pszczyna
- Kontakt:
kolego proponuje ci zrobic kilka testów jak mo moim poscie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... krzysbiker
lub nie zastanawic sie i kupic filtr paliwa z golfa V unikniesz zapowietrzenia zwiasanego z zaciaganiem z filtra paliwa z podgrzewacza
[ Dodano: 23 Cze 2010 19:39 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... r&start=15
lub nie zastanawic sie i kupic filtr paliwa z golfa V unikniesz zapowietrzenia zwiasanego z zaciaganiem z filtra paliwa z podgrzewacza
[ Dodano: 23 Cze 2010 19:39 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... r&start=15
Tak jak kolega wyżej pisze. Miałem dokładnie takie same objawy - wymiana zaworka zwrotnego rozwiązała problem.eku_suci pisze:Witam kolego, spróbuj wymienić --> http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0
jest to częsty powód zapowietrzania się silnika. Tani zamiennik to koszt w granicach
15-20 zł Pozdrawiam
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Ale na zdjęciu jest podgrzewacz paliwa a nie zaworek zwrotny I winny jest oring który go uszczelnia a nie sam podgrzewaczgmt pisze:Miałem dokładnie takie same objawy - wymiana zaworka zwrotnego rozwiązała problem.
Ostatnio zmieniony czw cze 24, 2010 15:26 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Zapowietrzanie sie w czasie jazdy. Pomocy...
Przed wczoraj poraz czwarty mój Golfik się zapowietrzył. Na szczęscie stało się to tuż przy stacji, więc się mogłem spokojnie dotoczyć na parking i zacząć go "reanimować". Zatankowałem(wskaźnik był tuż przed czerwonym polem), wlałem paliwo do filtra, do wężyka i za którymś razem zapalił.
Dwa zdarzenia miały miejsce kiedy wskazówka była tuż przed rezerwą, jeden raz stanął gdy była już rezerwa, a raz kiedy było około ćwierć baku paliwa.
Postanowiłem wywalić podgrzewacz i zamontować filtr tylko z dwoma wyjściami, a przewody od podgrzewacza połączyć ze sobą. Niestety, nic to nie dało, pęcherzyki nadal są widoczne w przewodzie między filtrem a pompą, może jest ich troszke mniej. Na filmie widać jak to wszystko zmontowałem no i później także można zobaczyć pęcherzyki kiedy silnik jest włączony. " onclick="window.open(this.href);return false;
Wszystkie widoczne złączki pod maską i pod tylną kanapą siedzą sztywno i nie ma żadnych wycieków.
Nie wiem co robić, chyba zaleje do pełna i będę pilnował żeby poziom paliwa nie spadł poniżej 1/2.
Dwa zdarzenia miały miejsce kiedy wskazówka była tuż przed rezerwą, jeden raz stanął gdy była już rezerwa, a raz kiedy było około ćwierć baku paliwa.
Postanowiłem wywalić podgrzewacz i zamontować filtr tylko z dwoma wyjściami, a przewody od podgrzewacza połączyć ze sobą. Niestety, nic to nie dało, pęcherzyki nadal są widoczne w przewodzie między filtrem a pompą, może jest ich troszke mniej. Na filmie widać jak to wszystko zmontowałem no i później także można zobaczyć pęcherzyki kiedy silnik jest włączony. " onclick="window.open(this.href);return false;
Wszystkie widoczne złączki pod maską i pod tylną kanapą siedzą sztywno i nie ma żadnych wycieków.
Nie wiem co robić, chyba zaleje do pełna i będę pilnował żeby poziom paliwa nie spadł poniżej 1/2.
Zapowietrzanie sie w czasie jazdy. Pomocy...
Zaglądałeś do smoka, ew. pompy paliwa w baku (zależnie od silnika)?
Re: Zapowietrzanie sie w czasie jazdy. Pomocy...
Zaglądałem. U mnie jest pompa i w ogóle ten cały smok jest inny w 4motion(link do wątku w którym to opisałem jest u góry), tzn jest połączony jakimiś wężykami i bez odpinania nie dało się go wyciuągnąć. W każdym bądź razie wokół niego było czysto i nie zauważyłem żeby bak był jakoś strasznie zasyfiony.
Zapowietrzanie sie w czasie jazdy. Pomocy...
Nie spodziewaj się, że znajdziesz tam grudy węgla, pompa jest pierwszym podejrzanym.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 161 gości