KKK CZY GARETT ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
KKK CZY GARETT ??
Dostałem od kolegi turbinę z silnika 1,6 td jr garett ja ma 1V i mam kkk czy jest miedzy nimi jakaś różnica w wydajności elastyczności czy warto ją zamieniać jest miedzy nimi jakaś różnica ??? oczywiście wtryski i pompę mam od JR
Speedr001
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
KKK CZY GARETT ??
Dostałeś dużo większe turbo garett T3, jeśli nie masz zamiaru podkręcać silnika to zostań przy seryjnym KKK K14, jeśli jednak planujesz zwiększać osiągi to wymień turbo pod warunkiem że jest sprawne.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
KKK CZY GARETT ??
Ja tam na twoim miejscu był ładował tego T3, kupował MBC + manometr do ciśnienia turbo i dmuchał z 1.1 bara + dawka paliwa, myślę że wtedy twój 1V całkiem miło zawijałby asfalt
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
KKK CZY GARETT ??
xxxGlaDxxx, nie zapomnij że 1V ma słabszą pompę i wtryski, T3 będzie trudno napompować a lag będzie ogromny. Więc moim zdaniem pakować się w dużą suszarkę opłaca się tylko wtedy gdy zamierzasz zmienić pompę i wtryski.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
KKK CZY GARETT ??
BENITO pisze:Więc moim zdaniem pakować się w dużą suszarkę opłaca się tylko wtedy gdy zamierzasz zmienić pompę i wtryski.
Speedr001 pisze:oczywiście wtryski i pompę mam od JR
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
KKK CZY GARETT ??
nie az tak duzy na t3 jest jeszcze maly... przynajmiej sprzegło nie dostaje wBENITO pisze:a lag będzie ogromny
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
KKK CZY GARETT ??
Sorry, jeszcze znieczulenie po dentyście działało (dostałem 2 pełne ampułki )
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
KKK CZY GARETT ??
Tak jak koledzy powyżej piszą, pakuj T3 jeśli planujesz porządne mody, rzędu 90-100KM, po drugie T3 z racji gabarytów i dość dużej "turbodziury" w porównaniu z T2 czy k14 to nadaje się na "akcje poza miastem" na miasto tylko T2 albo k14, lepiej się zbierają, przy T3 to będzie dobrze jak zacznie pompować przy 2400 ;)no i dla małych turbinek to zalecam ciśnienia nie większe niż 1,2 bara, bo w przeciwnym wypadku szybko ją wykończymy, T3 to śmiało wytrzymuje 1,5-1,6, ja na takim śmigałem przez ponad rok, turbinka dała rade, JPek nie dał
I jeszcze zdanie w kwestii jakości firm KKK i Garrett, moim zdaniem to Garrett robi wytrzymalsze turbinki...
I jeszcze zdanie w kwestii jakości firm KKK i Garrett, moim zdaniem to Garrett robi wytrzymalsze turbinki...
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
KKK CZY GARETT ??
T2 lub K14 (małe turbiny) + duże doładowanie = Koniec uszczelki pod głowicą + koniec sprzęgła Myślę, że T3 na 1,4 bara nie będzie miało aż tak tragicznego laga jak troszke bardziej się podleje ropą, no ale na początku dymić będzie.
KKK CZY GARETT ??
Czy założyciel okazuje jeszcze zainteresowanie tematem?
Moim zdaniem mnie udusicie ale, k14 jest lepszą sprężarką od garretta t3 z 1.6 a dlaczego?
Zajeździłem obydwie z tych sprężarek i mogę stwierdzić, że k14 jest wytrzymalsza, ok ma tendencję to zapiekania wg, ale to tylko w przypadku stosowania dziadkowej jazdy. Kolejną wadą jest mocne kopnięcie, dosyć niezdrowe dla sprzęgła i skrzyni (mi np wybuchła piątka przy wyprzedzaniu), no ale jak nie ma się metalowej uszczelki to nie jeździ się na dużych doładowaniach, także można to olać. Pozatym to była skrzynia z giełdy, 4T, może nie była jakaś wspaniała.
Wiem, że T3 fajnie gwiżdże, ale raczej się nie opłąca, może jakbym miał jakiś cudowny olej, albo jakbym delikatniej jeździł, ale fakt faktem k14 u mnie przeżyła dwie T3, teraz też mam T3, którą cieszyłem się może z pół roku, a teraz widzie że pewnie skończyły się łożyska dmucha zaledwie 1.6 bara i jest lag do 3500obr/min
Moim zdaniem mnie udusicie ale, k14 jest lepszą sprężarką od garretta t3 z 1.6 a dlaczego?
Zajeździłem obydwie z tych sprężarek i mogę stwierdzić, że k14 jest wytrzymalsza, ok ma tendencję to zapiekania wg, ale to tylko w przypadku stosowania dziadkowej jazdy. Kolejną wadą jest mocne kopnięcie, dosyć niezdrowe dla sprzęgła i skrzyni (mi np wybuchła piątka przy wyprzedzaniu), no ale jak nie ma się metalowej uszczelki to nie jeździ się na dużych doładowaniach, także można to olać. Pozatym to była skrzynia z giełdy, 4T, może nie była jakaś wspaniała.
Wiem, że T3 fajnie gwiżdże, ale raczej się nie opłąca, może jakbym miał jakiś cudowny olej, albo jakbym delikatniej jeździł, ale fakt faktem k14 u mnie przeżyła dwie T3, teraz też mam T3, którą cieszyłem się może z pół roku, a teraz widzie że pewnie skończyły się łożyska dmucha zaledwie 1.6 bara i jest lag do 3500obr/min
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
KKK CZY GARETT ??
Ja POWIEM TAK ŻE K14 JEST WYTRZYMALSZĄ TURBINĄ LEPSZĄ DO MIASTA I NA T3 BARDZO SZYBKO skonczy sie sprzeglo 200 pod t3 jest 210
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
KKK CZY GARETT ??
Gadanie, widocznie trafialiście na słabe egzemplarze garrettów, a to, że na T3 się szybciej skończy sprzęgło to już jakieś dyrdymały... Po drugie sprzęgło 210mm było montowane w SB, które notabene wychodziły z "małymi" turbinami K14 i T2, JR miały sprzęgło 200mm i przeważnie K24 albo T3 z turbin i nikt mi nie powie, że na większych turbinach się szybciej skończy sprzęgło, od tego czy się szybciej skończy odpowiada duży moment w dolnych partiach obrotów, a nie wielkość turbiny...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 177 gości