[mk3]AAZ cięzko pali

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kwachu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt paź 11, 2005 09:49
Lokalizacja: Barcin

[mk3]AAZ cięzko pali

Post autor: Kwachu » pt kwie 28, 2006 15:58

Witam . Problem mam taki: Jest już ciepło, a mój silnik po zgasnięciu kontrolki świec zaskoczy i zaraz zgaśnie. Gdy mu wyciągne przyspieszacz wszystko ok. gdy już jest ciepły jest lepiej. Kąt wtrysku nie ten, czy moze jakieś inne podejrzenia???Kiedys przyspieszacz wyciągałem tylko przy wiekszych mrozach, teraz odpalić bez niego problem jak byk.Jesli przytrzymam na gazie to odpali bez "ssania", w innnym wypadku nie ma szans. I jakoś wogóle po rozgrzaniu pali cięzej jak przed zimą, a palił na dotyk rozrusznika.Pomocy!!!


Pozdrawiam! -KWACHU-

Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » pt kwie 28, 2006 20:40

to raczej na 100 procent przestawiony kont wtrysku a przyczyn moze byc wiele eraz ze scientym klinem na wale



Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » pt kwie 28, 2006 20:42

podpisuje sie pod tym ze kat wtrysku ale tak bez niczego sie nie przestawi, albo klin albo przestawiony rozrzad-lepiej sprawdzic



pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » sob kwie 29, 2006 08:21

sprawdz na wale klin i zaworek na pompie który odpowiedzialny jest za utrzymanie ciśnienia - rozumiem że jak pokręcisz dłużej to zaskakuje ?


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

Awatar użytkownika
Kwachu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt paź 11, 2005 09:49
Lokalizacja: Barcin

Post autor: Kwachu » sob kwie 29, 2006 12:50

Wał już ćwiczyłem, jak to w aaz, jest zregenerowany, koło nowe. Ale to było dawno. temu.Zaworek od ciśnienia trzyma dobrze, ponieważ na wyciągniętym przyspieszaczu pali na dotyk. Zapomniałem dodać ,ża jakiś czas temu zmieniałem rolkę napinacza rozrządu, tyle że problemy z paleniem pojawiły sie później.Jednak myslę tak jak wy,że to kąt nie ten. Poza tym jakoś szybciej nabiera temperature, co jak się dobrze orientuję też jest jakąś tam oznaką złego ustawienia kąta.Dzięki chłopaki za sugestie, trza się zebrać po świętach i podstawić się do pompiarza.


Pozdrawiam! -KWACHU-

pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » sob kwie 29, 2006 16:00

zaworek i przestawiacz kąta zimnego rozruchu to nie ma powiązania ! a jak nabiera temperaturke szybko to napewno kąt wtrysku do bani jest. mechanior niech rozbiera klawiature i ustawia wszystko na nowo zamiast samą pompę.


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 135 gości