Mrugająca kontrolka świec żarowych :-(
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Mrugająca kontrolka świec żarowych :-(
WITAM
Mam mały problem ( a może nie taki mały). Mianowicie po około 20 sekundach od momentu włączenia zapłonu zaczyna mi mrugać kontrolka świec żarowych.Nieważne czy silnik jest uruchomiony czy nie. Kiedy jade auto zupełnie nie ma mocy. Czasami lecz bardzo żadko kontrolka gaśnie na pare chwil i auto odzyskuje cała moc i da się niem jechać Po podłączenie do VAG-a na własną ręke pokazało mi błąd (w wolnym tłumaczeniu) uszkodzenie sensora położenia iglicy (takie cuś na 3 garku). Cholera nie jestem wielkim mechanikiem ale jeśli to by była prawda to przecież wogóle bym auta nie odpalił ! Więc może ktoś z Was ma jakąś propozycje co mu może być. Dodam że auto elegancko odpala, pracuje równo i na jałowym normalnie się wkręca tylko jechać nie bardzo chce
POZDRAWIAM
Mam mały problem ( a może nie taki mały). Mianowicie po około 20 sekundach od momentu włączenia zapłonu zaczyna mi mrugać kontrolka świec żarowych.Nieważne czy silnik jest uruchomiony czy nie. Kiedy jade auto zupełnie nie ma mocy. Czasami lecz bardzo żadko kontrolka gaśnie na pare chwil i auto odzyskuje cała moc i da się niem jechać Po podłączenie do VAG-a na własną ręke pokazało mi błąd (w wolnym tłumaczeniu) uszkodzenie sensora położenia iglicy (takie cuś na 3 garku). Cholera nie jestem wielkim mechanikiem ale jeśli to by była prawda to przecież wogóle bym auta nie odpalił ! Więc może ktoś z Was ma jakąś propozycje co mu może być. Dodam że auto elegancko odpala, pracuje równo i na jałowym normalnie się wkręca tylko jechać nie bardzo chce
POZDRAWIAM
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Re: Mrugająca kontrolka świec żarowych :-(
Nie wkreca sie bo jest notlauf czyli tryb awaryjny i auto oszczedza silnik poki go nie naprawisz. Czy ten blad to G80?BIGkiller pisze:Po podłączenie do VAG-a na własną ręke pokazało mi błąd (w wolnym tłumaczeniu) uszkodzenie sensora położenia iglicy (takie cuś na 3 garku). Cholera nie jestem wielkim mechanikiem ale jeśli to by była prawda to przecież wogóle bym auta nie odpalił ! Więc może ktoś z Was ma jakąś propozycje co mu może być. Dodam że auto elegancko odpala, pracuje równo i na jałowym normalnie się wkręca tylko jechać nie bardzo chce
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
No i już wszystko wiadomo Niestety jest to jednak czujnik położenia iglicy Ale nie uszkodzony mechanicznie tylko elekrtrycznie. Jakiś tam tranzystorek, rezystorek czy inne gów... nie wysyła syganły o położeniu iglicy Więc czeka mnie nie miła perspektywa wymiany wtryskiwaczy Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło Może ktoś wie jak wtryski ASV spisują się w silniku 1Z i czy jest sens je wogóle montować ? Np. takie http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=99925872
POZDRAWIAM
POZDRAWIAM
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Spisuja sie dobrze (kilku forumowiczow pomyka na 1Z-->ASV), sens jest.. Tak apropo G80. Mialem taki blad na VAGu. Kasowanie nie pomoglo, kazali mi wtrysk wymieniac (wtedy sterujacy za 1500zl) ale... odpowietrzylem wtryski i blad zniknal, koszt 0zl.. a ja juz rok od tamtego czasu pomykam bez problemow. Tylko nie wierz w ta bajke ze po samej wymianie wtrsykow na ASV dostaniesz 20-25KM od reki he he..BIGkiller pisze:Może ktoś wie jak wtryski ASV spisują się w silniku 1Z i czy jest sens je wogóle montować ?
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
niezaleznie od głupot jakie wypisuje gośc w tej aukcji sprawują sie świetnie i na pewno warto wymienićBIGkiller pisze:Może ktoś wie jak wtryski ASV spisują się w silniku 1Z i czy jest sens je wogóle montować ? Np. takie http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=99925872
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Własnie zakupiłem standartowe wtryski do 1Z Koplet za 200 zł http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=46065. A tak na marginesie to z tym odpowietrzaniem to może masz racje bo dzisiaj praktycznie cały dzień przejeździłem i nic się nie działo dopiero jak wyłączyłem furke i postała 2 godzinki (ostygła) to znowu włączył się tryb awaryjny Cholera może warto spróbować a dodatkowe wtryski zawsze się przydadzą Tylko jeśli możesz to powiedz mi jak je "profesjonalnie" odpowietrzyć i czy musze wszystkie czy wystarczy tylko sterujący ?
[ Dodano: 28 Kwi 2006 23:10 ]
Aha i jeszcze jedno... Nie wiem czy to jest ważne ale kiedy zaczęła mrugać ta kontrolka świec żarowych zauważyłem rozwalony wężyk do odprowadzania nadmiaru ON... Strzasznie pluł olejem napędowym własnie koło tego wtrysku sterującego (dokładnie przy tym "dziubku" na który nakłada się ten wężyk. Ale węzyki wymieniłem a kontrolka dalej mruga
[ Dodano: 28 Kwi 2006 23:10 ]
Aha i jeszcze jedno... Nie wiem czy to jest ważne ale kiedy zaczęła mrugać ta kontrolka świec żarowych zauważyłem rozwalony wężyk do odprowadzania nadmiaru ON... Strzasznie pluł olejem napędowym własnie koło tego wtrysku sterującego (dokładnie przy tym "dziubku" na który nakłada się ten wężyk. Ale węzyki wymieniłem a kontrolka dalej mruga
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Odpowietrzasz wszystkie. Auto rozgrzane, wolne obroty, zakladasz stare odzienie i odkrecasz powoli kazdy wtrysk (sruba) az zamiast powietrza zacznie pryskac ropa wtedy zakrecasz.BIGkiller pisze:A tak na marginesie to z tym odpowietrzaniem to może masz racje bo dzisiaj praktycznie cały dzień przejeździłem i nic się nie działo dopiero jak wyłączyłem furke i postała 2 godzinki (ostygła) to znowu włączył się tryb awaryjny Cholera może warto spróbować a dodatkowe wtryski zawsze się przydadzą Tylko jeśli możesz to powiedz mi jak je "profesjonalnie" odpowietrzyć i czy musze wszystkie czy wystarczy tylko sterujący?
Sprawdz czy dalej nie pluje, odpowietrz i zobacz jak bedzie smigal. U mnie po odpowietrzeniu kontrolka przestala mrygac a blad sam zniknal z kompa..Aha i jeszcze jedno... Nie wiem czy to jest ważne ale kiedy zaczęła mrugać ta kontrolka świec żarowych zauważyłem rozwalony wężyk do odprowadzania nadmiaru ON... Strzasznie pluł olejem napędowym własnie koło tego wtrysku sterującego (dokładnie przy tym "dziubku" na który nakłada się ten wężyk. Ale węzyki wymieniłem a kontrolka dalej mruga
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Gitner - o którą śrubę chodzi ?? na tym wtryskuGitner pisze:Odpowietrzasz wszystkie. Auto rozgrzane, wolne obroty, zakladasz stare odzienie i odkrecasz powoli kazdy wtrysk (sruba) az zamiast powietrza zacznie pryskac ropa wtedy zakrecasz.BIGkiller pisze:A tak na marginesie to z tym odpowietrzaniem to może masz racje bo dzisiaj praktycznie cały dzień przejeździłem i nic się nie działo dopiero jak wyłączyłem furke i postała 2 godzinki (ostygła) to znowu włączył się tryb awaryjny Cholera może warto spróbować a dodatkowe wtryski zawsze się przydadzą Tylko jeśli możesz to powiedz mi jak je "profesjonalnie" odpowietrzyć i czy musze wszystkie czy wystarczy tylko sterujący?Sprawdz czy dalej nie pluje, odpowietrz i zobacz jak bedzie smigal. U mnie po odpowietrzeniu kontrolka przestala mrygac a blad sam zniknal z kompa..Aha i jeszcze jedno... Nie wiem czy to jest ważne ale kiedy zaczęła mrugać ta kontrolka świec żarowych zauważyłem rozwalony wężyk do odprowadzania nadmiaru ON... Strzasznie pluł olejem napędowym własnie koło tego wtrysku sterującego (dokładnie przy tym "dziubku" na który nakłada się ten wężyk. Ale węzyki wymieniłem a kontrolka dalej mruga
Pozdro
Gitner
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Jutro zrobie fotkeRazal pisze:Gitner - o którą śrubę chodzi ?? na tym wtrysku
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 116 gości