otóz koledzy mam problem, kilka miesięcy temu(zrobilem na nich okolo 3000km) wymieniłem wtryski od cowboya 216. wszystko ok az do wczoraj. otóz jedna mala historia nie wiem czy ma znaczenie podczas wymiany wtrysków ukręciłem 1 srube od lewej i zostala w glowicy rozwierciliśmy z tata ja i zrobiwszy gwint i wstawiliśmy szpilke i nakrętkę i bylo ok żadnych objawów. wczoraj pojechałem na stacje shell i zatankowawszy do oporu v-powera weszło 47litrów. wróciłem do domu wykonałem kilka ostrzejszych przejazdów do okolo 3500 i nagle autko osłabło i slysze dziwny dzwiek spod maski mianowicie uciekała kompresja z tego wtrysku w którym kiedys ukręciłem srube. dokręciłem trochę nakrętkę i dzwiek ucichł silnik ladnie pracuje ale na jałowych obrotach. gdy jade i dodaje gazu slysze dziwny dzwiek taki twardy dizlowski i autko nie ma mocy w ogole. co to moze byc? zle dokręcony wtrysk? moze pompa juz niedomaga? gdy jade to słyszę ten dzwiek ale jak puszcze gas to dźwięk cichnie.
dodam tylko ze na około wtrysku psikam wd 40 i nie ma żadnych bąbelków, a z rury leci niebieski biały dym? co mogło sie stac? rozrząd by sie przestawił czy cos?
1.9 tdi 1z uciekajaca kompresja? dziwny dzwięk?niebieski dym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.9 tdi 1z uciekajaca kompresja? dziwny dzwięk?niebieski dym
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Pompę możesz raczej wykluczyć jako potencjalnego sprawcę.Pierwszą rzeczą jaką bym sprawdził to są właśnie wtryski , i zacząć od tego najbardziej podejrzanego Najlepiej podmianka z jeżdżącego auta .Szkoda że kolega z daleka bo mam na podmiankę drugi komplecik
wrzuciło by się i byśmy wiedzieli 


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- golfer_1984
- VW Baron
- Posty: 3387
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
sprawdź kąt wtrysku - wykluczysz przestawienie rozrządu, ale jak zapala dobrze to chyba jest ok
postaw auto na kobyłkach i gaz, *#cenzura#* skąd ten dźwięk dochodzi
postaw auto na kobyłkach i gaz, *#cenzura#* skąd ten dźwięk dochodzi
MK5 GTI DSGhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=467361
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
ten dzwiek dochodzi moim zdaniem z tego wtrysku co sie "obluzował" jest diagnoza ze sie podwiesił. rozrzad raczej bym wykluczył a pali elegancko i na zimnym i na ciepłym. znajomy mowil ze jest młotkowy dzwiek przy dodawaniu gazu jak sie wtrysk podwiesi i u mnie jest własni taki dziwny dzwiek z tego culindra czy wtrysku ktory dokręcałem.munior pisze:sprawdź kąt wtrysku - wykluczysz przestawienie rozrządu, ale jak zapala dobrze to chyba jest ok
postaw auto na kobyłkach i gaz, *** skąd ten dźwięk dochodzi
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
arturkw pisze:munior napisał/a:
sprawdź kąt wtrysku - wykluczysz przestawienie rozrządu, ale jak zapala dobrze to chyba jest ok
postaw auto na kobyłkach i gaz, *** skąd ten dźwięk dochodzi




Ostatnio zmieniony wt lip 27, 2010 22:31 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Re: 1.9 tdi 1z uciekajaca kompresja? dziwny dzwięk?niebieski
a wiec sprawa sie wyjasnila tzn moze nie do konca ale juz wiadomo jakie beda nastepstwa. otz kolega forumowy zbadał mi
zapłon takim urzadzonkiem( wyglada jak fotoradar) ci co sie znaja wiedza o co chodzi
i wyszlo ze zaplon jest przestawiony o 15 stopni? teraz jaka przyczyna. klin na wale to nie jest jak co niektórzy
moga sadzic. otoz zdjelismy z ojcem obudowe rozrzadu wzielismy klucz oczkowy 21 i pokrecilismy kolem od pompy zeby zobaczyc
czy pasek jest caly czy nie ma zadnyc ubytkow ojciec kreci kreci i nagle cos stuknelo tzn przeskoczylo
gdy ojciec krecil kolem od pompy tak jak ida skazówki zegara w któryms momencie kółko stało a ten srodek przekoczył(czyli cały ten wałek z gwintem i nakretka)
i tak powtarzalnie koło stalo a ten caly walek z nakretka przeskoczyl. oczywiscie autko juz nie odpala
trzeba ponownie to poustawaic tylko pytanie brzmi czy to mozna jakos naprawic? czy juz mozna sie rozgladac za nowa pompa? próbo
walismy z tata zdjac to koło od pompy ale nie chcialo zejsc ale wygladalo na to ze ten klin jest caly w srodku poddaje
sie co to moze byc?
zapłon takim urzadzonkiem( wyglada jak fotoradar) ci co sie znaja wiedza o co chodzi
i wyszlo ze zaplon jest przestawiony o 15 stopni? teraz jaka przyczyna. klin na wale to nie jest jak co niektórzy
moga sadzic. otoz zdjelismy z ojcem obudowe rozrzadu wzielismy klucz oczkowy 21 i pokrecilismy kolem od pompy zeby zobaczyc
czy pasek jest caly czy nie ma zadnyc ubytkow ojciec kreci kreci i nagle cos stuknelo tzn przeskoczylo
gdy ojciec krecil kolem od pompy tak jak ida skazówki zegara w któryms momencie kółko stało a ten srodek przekoczył(czyli cały ten wałek z gwintem i nakretka)
i tak powtarzalnie koło stalo a ten caly walek z nakretka przeskoczyl. oczywiscie autko juz nie odpala
trzeba ponownie to poustawaic tylko pytanie brzmi czy to mozna jakos naprawic? czy juz mozna sie rozgladac za nowa pompa? próbo
walismy z tata zdjac to koło od pompy ale nie chcialo zejsc ale wygladalo na to ze ten klin jest caly w srodku poddaje
sie co to moze byc?
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości