Tak się kończy gibanie koła pasowego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw kwie 27, 2006 22:42

Corvax pisze:Michnik, przestawienie rozrzadu a wycie turbiny to raczej 2 rózne sprawy
Za dużo :pub: ?



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » czw kwie 27, 2006 23:06

Corvax pisze:Michnik, przestawienie rozrzadu a wycie turbiny to raczej 2 rózne sprawy
NO ale czemu ona tak wyje a potem jak wyższe obroty to aż słychać jak świszczy. Przy czym samochód nie dymi ani nic takiego złego sie nie dzieje. Czuć lekki spadek mocy, tak jakby z 10-15KM wcięło. Czyżby już padła? Wcześniej było podciągane ciśnienie na 0.85Bara. Byłem też w miedzy czasie u gościa od wtrysków i on podpowiedział , że jakas wajcha z tyłu turbiny nie chodzi. No ale nie wiedział o tym , że było podciągane ciśnienie i ona pewnie później się załącza. Help ;)



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw kwie 27, 2006 23:09

sprawdz jednak moim zdaniem dolot i wydech


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Eryk1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt kwie 21, 2006 21:30
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: Eryk1 » pt kwie 28, 2006 11:06

Jak tak poczytalem to strach w oczach i teraz to już wogóle chyba nie kupię auta :(
Idealnie jakby koło napędzające wspomaganie nie gibało się wcale ?? Ale co by niepopadać w paranoje to czy malutkie gibanie ( czyli prawie nic ) jest do przyjęcia? :bigok:



mkris
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pn lis 28, 2005 10:57
Lokalizacja: Ense

Post autor: mkris » pt kwie 28, 2006 11:13

Eryk1 pisze:Jak tak poczytalem to strach w oczach i teraz to już wogóle chyba nie kupię auta :(
Idealnie jakby koło napędzające wspomaganie nie gibało się wcale ?? Ale co by niepopadać w paranoje to czy malutkie gibanie ( czyli prawie nic ) jest do przyjęcia? :bigok:
niby tak...ale tak minimalne ze az go niewidac tylko to chyba dotaczy kola tlumien (kola pasowego) w nim jest guma i poprostu pod wplywem zuzycia moze sie gibac ale kolo ktore napedza pasek od wspomagania rowniez jest przykrecone do kola zebatego i on juz nie jest na bumie jest na twardo przykrecony i raczej te kolo nie powinno sie gibac.

Wiem ludzie potrafia nastraszyc,nie masz sie czego bac jakby bylo tak zle to by ich tyle nie jezdzilo a popatrz ile ich jest!



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt kwie 28, 2006 12:39

I każdy który jezdzi TDI chwali sobie zwinność i ekonomie silników. :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

mike78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn lut 20, 2006 18:03
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: mike78 » pt kwie 28, 2006 17:15

Czy ktoś zna i mógłby mi polecic obstukanego mechaniora w Szczecinie, który wymieniłby mi rorząd i ewentualnie zrobił przeróbkę wału korbowego (bo zauwarzylem, że sie koło pasowe gibie), oczywiście za rozsądne pieniądze i nie partoląc nic po drodze :) Dzięki z góry.



Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » pt kwie 28, 2006 19:55

W Szczecinie znam jednego goscia co robil przy vw w Niemczech kilka lat a teraz sam robi wszystko u siebie ale robi bardzo dobrze moze ci zobaczyc do rozrzadu, wiem ze nawet Niemcy przywożą do niego silniki do remontu bo znają go ze robi fachowo, wiem jedno ma niskie ceny bo robi tyko sam i jak wymienia rozrzad lub robi remont silnika to robi to tak jak powinno byc, a jak klient chce inaczej to nie robi wcale bo lubi tylko fachową robotę. Jak co to podaje tel .Pan Kowalski 693608885



mike78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn lut 20, 2006 18:03
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: mike78 » sob kwie 29, 2006 11:53

Dzięki na pewno skorzystam. Pozdr :mrgreen:



Awatar użytkownika
Per
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: sob sty 07, 2006 21:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Per » ndz kwie 30, 2006 14:26

Cholera umnie też gibie a mechanik stwierdził że śruby dokręcić MK3 1.9 D
Wpust czułenkowy bo o nim mowa to nazwany przez was księżyc czyli blokuje koło pasowe a klin jest na kole zebatym paska tak jak na zdjęciu
Poprawcie jeśli sie myle bo jesze nie widziałem tego diabelstwa

:smoke:



zloty60
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:13
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zloty60 » ndz kwie 30, 2006 23:16

barca90 pisze:Tyrna Władysław Harbutowice 57 (koło Skoczowa) na drodze z Katowic do Wisły tel.033 853 43 42.
Skoro szanowni koledzy polecaja dobrych mechanikow to pozwole sobie i ja na polecenie jednego oczywiscie z Lublina.Robie u niego praktycznie wszystkie okresowe wymiany paskow, rozrzadu i ostatnio sprzegła i pierscieni w moim 1Y jak i wczesniej w innych fajłejach ktore mialem i jestem 100 % zadowolony.

AUTO SERWIS
Piotr Pawelec
ul.Bursaki 15
20-150 Lublin
tel.508142297



Awatar użytkownika
stefany
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:03
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: stefany » pn lut 05, 2007 23:03

tdi silniki tez cos maja felernego bo mam passata 19 tdi 96r silnik 1Z i tak sie skonczylo z kolem na wale silnik ma przejechane 195 tys km Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: barca90 » wt lut 06, 2007 08:01

stefany pisze:tdi silniki tez cos maja felernego bo mam passata 19 tdi 96r silnik 1Z i tak sie skonczylo z kolem na wale silnik ma przejechane 195
to jest jakiś gruby problem, pierwszy raz coś takiego widzę. Może kółko było jakieś felerne.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt lut 06, 2007 08:15

A ja juz nie raz widziałem ten problem w TDI co w TD po prostu jak ktos źle śrubę przykręci za słąbym momentem klin wału korbowego ma niewielki luz między nim a kółkiem i uderza w niego- duży moment napięcia paska rozrządu napiera na krawędź ryzy zamiast przekazywać cały moment na wał , po jakims czasie sie to wyrabia, ale nie tak szybko jak w TD, ale jak się wszystko dobrze dopilnuje to nie ma z tym problemu nawet w TD.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości