[mk3 1Z]wymiana rozrzadu a ustawienie kata wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

THOMO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: sob maja 07, 2005 23:26
Lokalizacja: mazowieckie
Kontakt:

Post autor: THOMO » pt kwie 28, 2006 09:09

no własnie podpinałem go i wyszło ze mam wyprzedzony kąt...jezeli wszystko jest ok oplaca sie zmieniac?


melu

mkris
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pn lis 28, 2005 10:57
Lokalizacja: Ense

Post autor: mkris » pt kwie 28, 2006 09:16

THOMO pisze:no własnie podpinałem go i wyszło ze mam wyprzedzony kąt...jezeli wszystko jest ok oplaca sie zmieniac?
Kat wtrysku nie zmienia sie za kazdym razem co zmienisz pasek rozrzadu - poprostu sie sprawdza jesli jest cos nie tak to sie go przestawia, jak wyprzedzony? RObiliscie to na wykresie "TDIGraph" jesli tak to tam sa trzy linie jesli jest nieco wyzej abo nizej od normy to nie trzeba tego zrobic bo tak jak juz pisalem masz norme w ktorej musisz sie miescic a komputer w samochodzie zrobi reszte.



THOMO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: sob maja 07, 2005 23:26
Lokalizacja: mazowieckie
Kontakt:

Post autor: THOMO » pt kwie 28, 2006 15:29

dokładnie nie widzialem jak to sie przedstawialo ale chyba wykresu nie bylo


melu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 43 gości