Momenty dokręcania śrub głowicy.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
stemp78
ARL user
ARL user
Posty: 45
Rejestracja: sob lip 25, 2009 01:10
Lokalizacja: POS

Momenty dokręcania śrub głowicy.

Post autor: stemp78 » sob lip 24, 2010 22:33

Witam

Może ktoś podać momenty dokręcania śrub głowicy w silniku AFN.

Z moich poszukiwań wyszło że:
I etap 40 N/m
II etap 60 N/m
III etap 90 stopni

Chciałbym się dowiedzieć teraz czy jest też IV etap kolejne 90 stopni przy tym motorze?


wszelkie info mile widziane.

Pozdrawiam



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » sob lip 24, 2010 23:08

proszę bardzo :bajer:

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us



Awatar użytkownika
stemp78
ARL user
ARL user
Posty: 45
Rejestracja: sob lip 25, 2009 01:10
Lokalizacja: POS

Post autor: stemp78 » sob lip 24, 2010 23:13

Jaszczur jesteś pewien że w AFN jest czwarty etap?
Nie ukrywam że jest to dla mnie bardzo ważne i nie chciałbym popełnić błędu.



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » sob lip 24, 2010 23:14

stemp78, tak jest



Awatar użytkownika
Bruno77
vag-podkarpacie.pl
vag-podkarpacie.pl
Posty: 1679
Rejestracja: pt lis 10, 2006 13:27
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Bruno77 » sob lip 24, 2010 23:18

ja teraz robiłem głowicę i jest 40,60 i 2x90 więc wszystko jak wyżej


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=338716&p=4409474#p4409474

Awatar użytkownika
stemp78
ARL user
ARL user
Posty: 45
Rejestracja: sob lip 25, 2009 01:10
Lokalizacja: POS

Post autor: stemp78 » sob lip 24, 2010 23:32

A jakie śruby do głowicy polecacie?



Awatar użytkownika
Bruno77
vag-podkarpacie.pl
vag-podkarpacie.pl
Posty: 1679
Rejestracja: pt lis 10, 2006 13:27
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Bruno77 » sob lip 24, 2010 23:37

ja stare dałem predzej gwint w bloku zerwiesz jak śrubę
Ostatnio zmieniony sob lip 24, 2010 23:47 przez Bruno77, łącznie zmieniany 2 razy.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=338716&p=4409474#p4409474

Awatar użytkownika
stemp78
ARL user
ARL user
Posty: 45
Rejestracja: sob lip 25, 2009 01:10
Lokalizacja: POS

Post autor: stemp78 » sob lip 24, 2010 23:43

Bruno77 widzę że masz wozidło bardzo podobne do mojego całkiem fajna furka .Ja robiłem motor w zeszłym roku z kapitalką głowicy włącznie bo mi ciśnienie biło w układ chłodzenia po remoncie było całkiem si niestety tylko przez jakieś 15 tysięcy bo pewnego pięknego wieczoru puk i znów to samo na szczęście głowica jest na gwarancji wiec czas znów ja ściągnąć i oddać do pana naprawiacza na kontrole szczelności po ściągnięciu się zobaczy co poszło może tylko uszczelka (co nie zmienia faktu że łeb trza splanować) mam jeszcze podejrzenie że poszła któraś ze szpilek bo mój genialny mechanior stwierdził że są jeszcze dobre i założył stare hehe.
Dzięki panowie za pomoc i pozdrawiam



Awatar użytkownika
Bruno77
vag-podkarpacie.pl
vag-podkarpacie.pl
Posty: 1679
Rejestracja: pt lis 10, 2006 13:27
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Bruno77 » sob lip 24, 2010 23:49

stemp78, jak by pękła sruba to już chyba maksymalnie skrajny przypadek
może przegrzałeś motor i uszczelka poszła bo głowice raczej nie pękały w tych motorach


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=338716&p=4409474#p4409474

Awatar użytkownika
stemp78
ARL user
ARL user
Posty: 45
Rejestracja: sob lip 25, 2009 01:10
Lokalizacja: POS

Post autor: stemp78 » ndz lip 25, 2010 00:01

Jest jeszcze jedna możliwość : pęknięty blok ale to raczej mało prawdopodobne z tego co czytałem na różnych forach.



Awatar użytkownika
Bruno77
vag-podkarpacie.pl
vag-podkarpacie.pl
Posty: 1679
Rejestracja: pt lis 10, 2006 13:27
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Bruno77 » ndz lip 25, 2010 00:03

stemp78, stawiam na uszczelkę i GETZa sobie kup uszczelkę


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=338716&p=4409474#p4409474

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » ndz lip 25, 2010 00:07

Bruno77 pisze:ja stare dałem predzej gwint w bloku zerwiesz jak śrubę
Śruby się wymienia razem z uszczelką. Polecam Elring.



Awatar użytkownika
Bruno77
vag-podkarpacie.pl
vag-podkarpacie.pl
Posty: 1679
Rejestracja: pt lis 10, 2006 13:27
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Bruno77 » ndz lip 25, 2010 00:14

twromek pisze:Polecam Elring.
jakościowo porównywalnie to samo co GOETZ


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=338716&p=4409474#p4409474

car.partes
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr maja 18, 2011 09:06

Re: Momenty dokręcania śrub głowicy.

Post autor: car.partes » śr gru 28, 2011 00:05

Witam,
czy jest ktoś w stanie podesłać rozpiskę dokręcania głowicy w silniku 2.0 TDI CAG, potrzebuję również do niego uszczelkę pod głowicę oraz komplet śrub.

Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 154 gości