Czy turbina moze puszczac olej po stronie goracej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Malek25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 11:12
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Czy turbina moze puszczac olej po stronie goracej

Post autor: Malek25 » sob lip 24, 2010 14:53

Witam,
jak w tytule czy turbosprezarka moze puszczac olej do wydechu po stronie goracej, strona zimna jest suchutka, intercooler tez a autko bierze olej dalej. Turbine kupilem regenerowana, poza tym zmianiłem tez uszczelniacze trzpieni zaworowych w glowicy i pierscianie tlokowe(chyba ze te musza sie dotrzec ale przejechalem juz 1000 km i roznicy zadnej)jak olej ubywa tak ubywa. Na 100 km 2 mm z bagnetu. Wyciekow z silnika nie ma zadnych, jest suchutko. Prosze o pomoc bo nie moge sobie poradzic z moim ajm



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » sob lip 24, 2010 15:47

Prawidłowo funkcjonująca turbosprężarka nie ma prawa w żaden sposób puszczać oleju, a już na pewno nie po stornie napędowej, z tego prostego względu, że panuje tam wysoka temperatura i taki olej momentalnie spala się i zapieka, tworząc nagar i często prowadzi do uszkodzenia strony napędowej, np. wypalone łopatki wirnika albo zapieczone "na ament" kierownice VNT...

Powiadasz regenerowana turbina ?? Nie wierze, albo jakiś partacz to robił na zestawie regenerującym z allegro albo po prostu ściemnia że regenerowana...

Swoją drogą to jesteś pewny, że wycieka tamtędy olej czy tylko tak przypuszczasz, eliminując inne drogi ubytku oleju ?? Bo odpowiadam, tak, były takie przypadki, że właśnie tamtą strona uciekał olej :)



Malek25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 11:12
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: Malek25 » sob lip 24, 2010 15:52

to sa tylko moje przypuszczenia wymianilem juz w moim ajm wszystko co moglo wyeliminowac zuzycie oleju a zmian zadnych , dlatego przyszla mi do glowy taka mysl, ale mam jeszcze stara turbawke chyba sie pokusz i ja zaloze pojezdze troche i zobacze co sie bedzie dzialo, a turbawke regenerowalem mielcu polecany zaklad na forum, dolaczam temat z moimi przygodami z wymiana
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=malek25
Ostatnio zmieniony sob lip 24, 2010 15:57 przez Malek25, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » sob lip 24, 2010 15:57

Oj tak, Mielec znam :d Dobra firma, więc spokojna twoja głowa o turbinę, szukaj dalej, bo nie sądzę, aby oni aż tak skopali sprawę w Mielcu :d



Malek25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 11:12
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: Malek25 » sob lip 24, 2010 15:58

ale czago mam jeszcze szukac pierscionki wymianione, uszczelniacze trzpieni zaworowych tez, turbawka teoretycznia dobra, przeciekow brak to gdzie sie olej znika
przyszla mi jeszcze jedna mysla gdzie moze olej znikac moze uszczelniacze pompowtryskow juz maja dosc?? i w tedy olej jest zasysany do komory spalania, tylko pewnie paliwo tez by sie do niego dostawalo.
Ostatnio zmieniony sob lip 24, 2010 17:51 przez Malek25, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości