Turbo KKK K14 Dlaczego tak?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw kwie 27, 2006 19:57

wiercik, z tego co widac na fotkach to masz chyba dobra pompe z grzybkiem :) u Rapixa tego nie ma :/ troche dziwne ze przy 3-3,5tys nie masz jeszcze pelnego doladowania, biorac pod uwage ze k14 to nie jest jakas wielka turbina i dosyc szybko sie wkreca (szczegolnie na przelotowym wydechu). U mnie w 1.6 na przelotowym wydechu i turbinie garrett T2 laduje od 2tys i przy okolo 2,5 tys mam juz okolice 1bar (dokladnie nie zwracalem uwagi w ktorym miejscu jest max, ale napewno sporo ponizej 3tys)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » czw kwie 27, 2006 20:49

A o to foty mojego silnika... i pompy...
http://img172.imageshack.us/img172/3656/pic05111cy.jpg
troszke brudny... to jak sie z zaprzalem widziałem tego dnia ;)
http://img172.imageshack.us/img172/7884/pic05127na.jpg - SouleR z kolektora jest zaslepione takie wyjscie tam sie podpina wskaznik doładowania...
pompa
http://img174.imageshack.us/img174/8983/pic05130cq.jpg



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw kwie 27, 2006 21:14

rapix masz pompe jak moja. juz wiem gdzie podpiac manometr. powiedzcie mi czy przy 200 tys przebiegu modyfikacje doladowania mu nie zaszkodza? chodzi dobrze i oleju nie bierze. teraz bede mial czas to zobacze czy turbo nie leje olejem. pompe mam do roboty, bo cieknie na tulejach ale to akurat pikus. pewnie gdybym chcial zwiekszyc dawke paliwa to czeka mnie wymiana membrany z bolcem od 1.6td? no oczywiscie nie zapominam o dobrym oleju - mobil 10w40. wlasnie mam zamiar wymienic bo 10 tys zrobione.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » czw kwie 27, 2006 21:30

hehe jesli masz taka pompe jak ja to niestety ale tam membrany własnie nie ma... hmm same zwiekszenie cisnienia nic nie da musisz jeszcze dawke podniesc....



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw kwie 27, 2006 21:55

SouleR, jak bedziesz jezdzil z glowa, uwazal na temperature a modyfikacja tez nie bedzie jakas ekstremalna to nic zlego nie powinno sie dziac mimo przebiegu


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw kwie 27, 2006 22:15

rapix to jak na tej pompie sie dawke podnosi? nie zalamuj mnie zanim jeszcze zaczalem cokolwiek robic. wymiana pompy chyba w gre nie wchodzi.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

wiercik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 21:32
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: wiercik » czw kwie 27, 2006 22:30

SouleR nie wiem jak to u Was, ale jutro zrobie zdjecia mojej pompy i opisze co i jak krecisz :) ale teraz Ci podpowiem, ze za pompa masz srube i jest ona zkontrowana nakretka. Twoj zestaw "tunningowy" to klucz 13 i srubokret plaski. Poluzuj ta 13, najlepiej kluczem oczkowym, wkrec z pol obrotu srubokretem i wtedy zobaczysz podczas jazdy czy jest wystarczajaco. Tylko od razu zwieksz doladowanie. Klucz 10 i imbus chyba 4 :)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw kwie 27, 2006 22:50

wiercik, problem w tym ze u nich nie ma tej membranki sterowanej cisnieniem z turbiny :/ a ona ma spory wplyw na osiagi


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

naum
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: śr mar 23, 2005 22:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: naum » czw kwie 27, 2006 23:18

Co to za pompa - Bosch? Ale przecież jest ten top "gruszka" ??



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » pt kwie 28, 2006 00:02

Wiercik, a czy chodzi Ci ta dźwigienka z tyłu turbiny jak dodajesz gazu?



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pt kwie 28, 2006 07:04

da sie zwiekszyc dawke ale tak jak pisał Wiecik... nie ma mozliwosci z ta membrana... jesli chodzi o membrane trzeba pompe wymieniac... ja narazie tego nie planuje... ale moze w przyszlosci... kto wie....



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt kwie 28, 2006 10:51

u mnie wymiana nie wchodzi w gre. dobrze ze jednak jest mozliwosc regulacji dawki. wiercik jakby ci sie chcialo to mozesz wrzucic zdjecia tej sruby. zobacze czy u mnie jest tak samo. po wymianie oleju zobacze jak trzyma sie turbina, czy olejem nie pluje i zobacze gdzie ta dzwignia jest do regulacji doladowania.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

wiercik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 21:32
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: wiercik » pt kwie 28, 2006 17:14

zaprzal zwiekszylem ta dawke i troche pomoglo, ale i tak przy 3tys jest 0,7-0,8 bara. Tak juz chyba bedzie musialo zostac. :) Zaraz zejde do garazu, to zrobie zdjecia tej srubeczki :) Pod wieczor wrzuce.



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » sob kwie 29, 2006 18:50

miałem dzis składac wszystko do kupy ale nic nie zrobie... powód? koles od manual boos control sobie w kulki leci delikatnie mówiac... czekam na przesyłke juz ponad tydzien i ciagle nie ma...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 217 gości