Pompa wtryskowa pomocy!!! 1.6D

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Przemowil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw cze 24, 2010 20:59
Lokalizacja: Lubatówka (woj. podkarpackie)
Kontakt:

Pompa wtryskowa pomocy!!! 1.6D

Post autor: Przemowil » ndz lip 18, 2010 20:53

Jest taka sprawa, wymieniałem uszczelke pod głowicą rozrząd ustawiany był wszytstko chulalo jak trzeba, następnego dnia odpaliłem samochód, zagadał na raz, ale zauwarzyłem ze spod sruby na pompie wtryskowej takiej która ma łepek w kształcie trójkąta, ciekła ropa, pomyslałem zeby ją dokręcić ale potem wymysliłem aby odkręcić i wymienić podkładke, no i kleks;/ nie wiedziałęm do czego ona słuzy, nagle zauwarzyłem bąble w wężyku wiec chciałęm pokręcić aby go odpowietrzyć, i tak nic z tego, samochód nie odpalił pomimo wszystkiego, odpowietrzania odkręcania wtrysków itp. Podobno ta srubka otwiera jakiś zawór i jak sie ją wykręciło to on sie zamknął i teraz paliwa nie otwiera, panowie pomóżcie proszę abym znów mógł usłyszeć pięknę kleklekle :( !



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14299
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lip 18, 2010 21:37

Przemowil pisze:Podobno ta srubka otwiera jakiś zawór
Nie.
Obrazek
Po odkręceniu tej śrubki,sprężynki odepchnęły tą całą ramę i bida.Nie próbuj go więcej kręcić rozrusznikiem.
Zdejmij górę pompy i popraw to.Inaczej tego nie naprawisz :bajer:
Tak ma być założone
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz lip 18, 2010 21:42 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pn lip 19, 2010 10:38

Michaś_1977,

będzie musiał całą pompę prawdopodobnie rozbierać bo jest duż prawdopodobieństwo że pod czas próby odpowietrzenia sprężynki zmieniły miejsce pobytu w pompie.
to raz a dwa że najprawdopodobniej przy dokręcaniu uszkodził ramę dozownika.
jeśli nie znajdziesz jakieś innej pompy na części to raczej szukaj całej bo koszt nowych części ori Boscha najczęściej z nóg powala.
a zamienników raczej nie znajdziesz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14299
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn lip 19, 2010 13:22

Był niedawno identyczny problem.
Kolega kręcił rozrusznikiem do bólu,a później jak mu wytłumaczyliśmy o co biega,to zdjął górę,poprawił i wszystko grało...
Jak tylna nie była odkręcona,to rama nie skręci się na tyle,żeby sprężynki mogły wyskoczyć.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Przemowil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw cze 24, 2010 20:59
Lokalizacja: Lubatówka (woj. podkarpackie)
Kontakt:

Post autor: Przemowil » pn lip 19, 2010 17:26

Dzięki panowie za rady, a jeszcze prosił bym o może jakąś instrukcję jak zdjąć poprawnie pokrywe pompy, nigdy tego nie robiłem i nie chciałbym dalej pogorszyć sprawy..



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » pn lip 19, 2010 19:06

Przemowil pisze:jak zdjąć poprawnie pokrywe pompy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100486
tym się kieruj


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14299
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn lip 19, 2010 20:09

Jeżeli masz pompę wyposażoną w przyspieszacz ze wzrostem obrotów,to musisz uważać przy zdejmowaniu i zakładaniu góry,bo w środku jest taka malutka sprężynka.Jak wpadnie wgłąb pompy to bida straszna.Z założeniem governora,też jest trochę zabawy.
Ja jak walczyłem z tym po raz pierwszy,to 2 godziny się męczyłem...
Musisz jeszcze zwrócić uwagę na pierścień dozowniczy pod tą ramą,która Ci się zruszyła.Ona ma taki wypust,który ma wejść w ten pierścień.Widać to na tej dużej fotce :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » wt lip 20, 2010 20:36

Jeżeli masz pompę wyposażoną w przyspieszacz ze wzrostem obrotów,to musisz uważać przy zdejmowaniu i zakładaniu góry,bo w środku jest taka malutka sprężynka.Jak wpadnie wgłąb pompy to bida straszna.
dokładnie i przynajmniej dużo by ułatwił fakt jak by pompa była na stole bo ja osobiście nie wyobrażam sobie jak można założyć właśnie to cięgno z tyłu gdy pompa jest na silniku, chodź pewnie jest to wykonalne ale trzeba mieć palce z ARCHIWUM-X albo jakiś dobry patent :chytry: i praktykę


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14299
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lip 21, 2010 06:21

VireWolf88 pisze:jak można założyć właśnie to cięgno z tyłu gdy pompa jest na silniku, chodź pewnie jest to wykonalne ale trzeba mieć palce z ARCHIWUM-X albo jakiś dobry patent :chytry: i praktykę
Nie trzeba nic z tyłu pompy odpinać przy zdejmowaniu góry pompy...Owszem,trzeba odkręcić sztywne cięgna,które są z tyłu,ale tylko od samej góry-łatwizna :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » śr lip 21, 2010 06:45

Michaś_1977, w nie których pompach górna dźwignia ma nacięcie które umożliwia wypięcie cięgno regulacji biegu jałowego i to jest spore ułatwienie


VireWolf88 pisze:nie wyobrażam sobie jak można założyć właśnie to cięgno z tyłu gdy pompa jest na silniku, chodź pewnie jest to wykonalne ale trzeba mieć palce z ARCHIWUM-X albo jakiś dobry patent :chytry: i praktykę



nie trzeba mieć takich palców choć to prawda że nie każdy to zrobi często właśnie ze względu na gabaryty przednich odnóży :grin: ale przy odpowiedniej praktyce jest to możliwe.



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » śr lip 21, 2010 16:29

Michaś_1977 pisze:Owszem,trzeba odkręcić sztywne cięgna,które są z tyłu,ale tylko od samej góry-łatwizna :bajer:
odkręcić tak łatwizna ale założyć spowrotem to juz większa sztuka ja miałem pompę na stole i miałem problemy bo co chciałem założyć to cięgno to ta śrubka mi się cofała do środka no ale ja to robiłem po raz pierwszy :grin: a wy (arwam,Michaś_1977, ) na takich rzeczach można powiedzieć że zęby zjedliście :hmm:


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Przemowil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw cze 24, 2010 20:59
Lokalizacja: Lubatówka (woj. podkarpackie)
Kontakt:

Post autor: Przemowil » śr lip 21, 2010 18:55

Witam panów, zrobiłem wszystko co trzeba było, samochód odpalił i pali na raz, ale jest jeden problem, ta ramka sterująca ugięła się pod wpływem nacisku śruby, i teraz ciezko ustawić wolne obroty a poza tym obroty nie spadaja, blokuje się ze tak powiem,



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości