
Pompa wtryskowa pomocy!!! 1.6D
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 51
- Rejestracja: czw cze 24, 2010 20:59
- Lokalizacja: Lubatówka (woj. podkarpackie)
- Kontakt:
Pompa wtryskowa pomocy!!! 1.6D
Jest taka sprawa, wymieniałem uszczelke pod głowicą rozrząd ustawiany był wszytstko chulalo jak trzeba, następnego dnia odpaliłem samochód, zagadał na raz, ale zauwarzyłem ze spod sruby na pompie wtryskowej takiej która ma łepek w kształcie trójkąta, ciekła ropa, pomyslałem zeby ją dokręcić ale potem wymysliłem aby odkręcić i wymienić podkładke, no i kleks;/ nie wiedziałęm do czego ona słuzy, nagle zauwarzyłem bąble w wężyku wiec chciałęm pokręcić aby go odpowietrzyć, i tak nic z tego, samochód nie odpalił pomimo wszystkiego, odpowietrzania odkręcania wtrysków itp. Podobno ta srubka otwiera jakiś zawór i jak sie ją wykręciło to on sie zamknął i teraz paliwa nie otwiera, panowie pomóżcie proszę abym znów mógł usłyszeć pięknę kleklekle
!

- Michał_1977
- _
- Posty: 14299
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Nie.Przemowil pisze:Podobno ta srubka otwiera jakiś zawór

Po odkręceniu tej śrubki,sprężynki odepchnęły tą całą ramę i bida.Nie próbuj go więcej kręcić rozrusznikiem.
Zdejmij górę pompy i popraw to.Inaczej tego nie naprawisz

Tak ma być założone

Ostatnio zmieniony ndz lip 18, 2010 21:42 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
Michaś_1977,
będzie musiał całą pompę prawdopodobnie rozbierać bo jest duż prawdopodobieństwo że pod czas próby odpowietrzenia sprężynki zmieniły miejsce pobytu w pompie.
to raz a dwa że najprawdopodobniej przy dokręcaniu uszkodził ramę dozownika.
jeśli nie znajdziesz jakieś innej pompy na części to raczej szukaj całej bo koszt nowych części ori Boscha najczęściej z nóg powala.
a zamienników raczej nie znajdziesz.
będzie musiał całą pompę prawdopodobnie rozbierać bo jest duż prawdopodobieństwo że pod czas próby odpowietrzenia sprężynki zmieniły miejsce pobytu w pompie.
to raz a dwa że najprawdopodobniej przy dokręcaniu uszkodził ramę dozownika.
jeśli nie znajdziesz jakieś innej pompy na części to raczej szukaj całej bo koszt nowych części ori Boscha najczęściej z nóg powala.
a zamienników raczej nie znajdziesz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14299
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100486Przemowil pisze:jak zdjąć poprawnie pokrywe pompy
tym się kieruj
- Michał_1977
- _
- Posty: 14299
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Jeżeli masz pompę wyposażoną w przyspieszacz ze wzrostem obrotów,to musisz uważać przy zdejmowaniu i zakładaniu góry,bo w środku jest taka malutka sprężynka.Jak wpadnie wgłąb pompy to bida straszna.Z założeniem governora,też jest trochę zabawy.
Ja jak walczyłem z tym po raz pierwszy,to 2 godziny się męczyłem...
Musisz jeszcze zwrócić uwagę na pierścień dozowniczy pod tą ramą,która Ci się zruszyła.Ona ma taki wypust,który ma wejść w ten pierścień.Widać to na tej dużej fotce
Ja jak walczyłem z tym po raz pierwszy,to 2 godziny się męczyłem...
Musisz jeszcze zwrócić uwagę na pierścień dozowniczy pod tą ramą,która Ci się zruszyła.Ona ma taki wypust,który ma wejść w ten pierścień.Widać to na tej dużej fotce

- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
dokładnie i przynajmniej dużo by ułatwił fakt jak by pompa była na stole bo ja osobiście nie wyobrażam sobie jak można założyć właśnie to cięgno z tyłu gdy pompa jest na silniku, chodź pewnie jest to wykonalne ale trzeba mieć palce z ARCHIWUM-X albo jakiś dobry patentJeżeli masz pompę wyposażoną w przyspieszacz ze wzrostem obrotów,to musisz uważać przy zdejmowaniu i zakładaniu góry,bo w środku jest taka malutka sprężynka.Jak wpadnie wgłąb pompy to bida straszna.

- Michał_1977
- _
- Posty: 14299
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Nie trzeba nic z tyłu pompy odpinać przy zdejmowaniu góry pompy...Owszem,trzeba odkręcić sztywne cięgna,które są z tyłu,ale tylko od samej góry-łatwiznaVireWolf88 pisze:jak można założyć właśnie to cięgno z tyłu gdy pompa jest na silniku, chodź pewnie jest to wykonalne ale trzeba mieć palce z ARCHIWUM-X albo jakiś dobry patenti praktykę

Michaś_1977, w nie których pompach górna dźwignia ma nacięcie które umożliwia wypięcie cięgno regulacji biegu jałowego i to jest spore ułatwienie
nie trzeba mieć takich palców choć to prawda że nie każdy to zrobi często właśnie ze względu na gabaryty przednich odnóży
ale przy odpowiedniej praktyce jest to możliwe.
VireWolf88 pisze:nie wyobrażam sobie jak można założyć właśnie to cięgno z tyłu gdy pompa jest na silniku, chodź pewnie jest to wykonalne ale trzeba mieć palce z ARCHIWUM-X albo jakiś dobry patenti praktykę
nie trzeba mieć takich palców choć to prawda że nie każdy to zrobi często właśnie ze względu na gabaryty przednich odnóży

- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
odkręcić tak łatwizna ale założyć spowrotem to juz większa sztuka ja miałem pompę na stole i miałem problemy bo co chciałem założyć to cięgno to ta śrubka mi się cofała do środka no ale ja to robiłem po raz pierwszyMichaś_1977 pisze:Owszem,trzeba odkręcić sztywne cięgna,które są z tyłu,ale tylko od samej góry-łatwizna


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości